Salutare .!!
Am o intrebare . unde se afla dioda de incarcare la alternatorul unui S klasse cu motor de 4000 diesel, pt ca nu stiu cum arputea acesta fi scos?
Alternatorul, baga 13,2 v in relanti fara vreun consumator pornit. , daca o tin accelerata la 2500 rotatii, la fel fara consumatori porniti, baga 13,9v. In momentul in care la relati pornesc clima cu ventilatia la maxim , xenoanele , faza lunga si dau si drumul la sunet acesta baga 11,9v si turat la 2500 rotatii baga 12,3v . Alta problema ar mai fi aceea ca , cu xenoanele pornite , daca o turez mai tare de 3000 rotatii acestea dau sa se stinga , clipocesc ca si cum ai da flash-uri . si imi apare in bord sa verific luminile pe dreapta.
In concluzie cred ca doar dioda de incarcare ar fi de vina, numai ca doar dumnezeu sfantu stie cum se scoate alternatorul , si nu as vrea sal dau jos degeaba , pt ca am vazut pe partea dreapta a motorului un cablu care preaca din altenator si se duce la un releu , ceva de genu si se intoarce inapoi in alternator . Va rog lamuritima si urgent daca se poate ca stau de cv zile cu el prin garaj.
Multumesc anticipa!!!
Am o intrebare . unde se afla dioda de incarcare la alternatorul unui S klasse cu motor de 4000 diesel, pt ca nu stiu cum arputea acesta fi scos?
Alternatorul, baga 13,2 v in relanti fara vreun consumator pornit. , daca o tin accelerata la 2500 rotatii, la fel fara consumatori porniti, baga 13,9v. In momentul in care la relati pornesc clima cu ventilatia la maxim , xenoanele , faza lunga si dau si drumul la sunet acesta baga 11,9v si turat la 2500 rotatii baga 12,3v . Alta problema ar mai fi aceea ca , cu xenoanele pornite , daca o turez mai tare de 3000 rotatii acestea dau sa se stinga , clipocesc ca si cum ai da flash-uri . si imi apare in bord sa verific luminile pe dreapta.
In concluzie cred ca doar dioda de incarcare ar fi de vina, numai ca doar dumnezeu sfantu stie cum se scoate alternatorul , si nu as vrea sal dau jos degeaba , pt ca am vazut pe partea dreapta a motorului un cablu care preaca din altenator si se duce la un releu , ceva de genu si se intoarce inapoi in alternator . Va rog lamuritima si urgent daca se poate ca stau de cv zile cu el prin garaj.
Multumesc anticipa!!!