C250 CDI 2012
Se rupe, des, conducta de retur ulei de la turbina la baia de ulei.
Zilele trecute iar s-a rupt desi nu am facut mai mult de 1000 km cu cea de dinainte.
Cel mai probabil se rupe de la trepidatii si trepidatii am cand o accelerez puternic in treapta 1 sau a 2a si patineaza rotile fiind ud pe jos si intra ESP ( cred)
A mai patit cineva ceva de genul ??
Ma gandesc conducta sa se rupa ar trebui ca turbo si baia sa se miste ca altfel nu inteleg....
Conducta vine numai pe original, nu exista aftermarket
Se rupe, des, conducta de retur ulei de la turbina la baia de ulei.
Zilele trecute iar s-a rupt desi nu am facut mai mult de 1000 km cu cea de dinainte.
Cel mai probabil se rupe de la trepidatii si trepidatii am cand o accelerez puternic in treapta 1 sau a 2a si patineaza rotile fiind ud pe jos si intra ESP ( cred)
A mai patit cineva ceva de genul ??
Ma gandesc conducta sa se rupa ar trebui ca turbo si baia sa se miste ca altfel nu inteleg....
Conducta vine numai pe original, nu exista aftermarket