Bună dimineața, înainte să fac acest post, am tot căutat alte topicuri despre acest subiect, dar aproximativ toate au fost pe lângă lângă problema mea.
Să încep cu începutul , mă numesc Ionuț, dețin un W203 , berlină , 2001 , 2.2 cdi 85kw, state 1, foarte mulțumit de mașină până în 22 Decembrie 2020 *( ziua cu ghinion din care a început problema )
Uneori, dar doar UNEORI, când vrea ea, mă trezesc cand vreau sa o pornesc că se aude un ,, țâc " , ca și cum ar fi bobina de la electromotor dusă *( am multe mașini lunare care îmi trec prin service cu problema asta , și e clar, electromotorul ) , dar nu și cazul meu , deoarece , anul trecut l-am recondiționat , e din cauză că ceva îmi stoarce bateria , uneori chiar în 5 minute după ce am oprit motorul cald , aceasta la oprire având curent de 14,4 V Am incercat , punând baterie nouă, aceeași problemă Uneori o stoarce în 5 minute, alteori pornește la sfert și după 2 săptămâni . Am văzut un topic asemănător, să verific cu aparatul de măsură, luând - de la baterie, și să pun între borna - și firul de - , aparatul de măsură , să vad consumatorii .
Ce am reușit să observ până acum, siguranța 61, Controlul tracțiunii, consuma 1,1 ah, constant , cu ușile închise, tot , dar totuși, nu cred că 1,1 ah, reușește în 5 minute sa stoarcă o baterie de 100 ah.
Va rog , daca a a mai întâmpinat cineva așa problema, și a găsit o rezolvare, o aștept cu mare drag, toate posibilitățile care mi-au trecut prin cap, le-am incercat, am citit peste tot, și nimic nu mi-a fost de folos până acum .
M-am saturat să rămân peste tot cu ea și să cer curent prin toate parcările pe unde o las.
Mulțumesc anticipat !
P.S. Bester booster'ul e cu eroare pe tester, dar l-am oprit din bord de când am cumpărat mașina, deoarece nu găsesc nici senzorul de temperatura, nici mufa lui, uneori îmi arată - 40 grade, alteori +80, acesta este motivul opririi lui din setati
Să încep cu începutul , mă numesc Ionuț, dețin un W203 , berlină , 2001 , 2.2 cdi 85kw, state 1, foarte mulțumit de mașină până în 22 Decembrie 2020 *( ziua cu ghinion din care a început problema )
Uneori, dar doar UNEORI, când vrea ea, mă trezesc cand vreau sa o pornesc că se aude un ,, țâc " , ca și cum ar fi bobina de la electromotor dusă *( am multe mașini lunare care îmi trec prin service cu problema asta , și e clar, electromotorul ) , dar nu și cazul meu , deoarece , anul trecut l-am recondiționat , e din cauză că ceva îmi stoarce bateria , uneori chiar în 5 minute după ce am oprit motorul cald , aceasta la oprire având curent de 14,4 V Am incercat , punând baterie nouă, aceeași problemă Uneori o stoarce în 5 minute, alteori pornește la sfert și după 2 săptămâni . Am văzut un topic asemănător, să verific cu aparatul de măsură, luând - de la baterie, și să pun între borna - și firul de - , aparatul de măsură , să vad consumatorii .
Ce am reușit să observ până acum, siguranța 61, Controlul tracțiunii, consuma 1,1 ah, constant , cu ușile închise, tot , dar totuși, nu cred că 1,1 ah, reușește în 5 minute sa stoarcă o baterie de 100 ah.
Va rog , daca a a mai întâmpinat cineva așa problema, și a găsit o rezolvare, o aștept cu mare drag, toate posibilitățile care mi-au trecut prin cap, le-am incercat, am citit peste tot, și nimic nu mi-a fost de folos până acum .
M-am saturat să rămân peste tot cu ea și să cer curent prin toate parcările pe unde o las.
Mulțumesc anticipat !
P.S. Bester booster'ul e cu eroare pe tester, dar l-am oprit din bord de când am cumpărat mașina, deoarece nu găsesc nici senzorul de temperatura, nici mufa lui, uneori îmi arată - 40 grade, alteori +80, acesta este motivul opririi lui din setati