Buna ziua grup,
Detin un C180 kompressor combi din 2006 si intampin urnatoarea problema: dupa cateva minute de la pornire, maximum 5, cade relantiul pana pe la 500 de ture si isi revine rapid. problema se poate repeta pana ce se stabilizeaza temperatura motorului. care ar putea fi cauza/cauzele? mentionez ca am schimbat: senzorii ax cu came (curgea ulei), furtunele aerisire carter, catalizatorul si sonda lambda (pentru eroarea P0172), senzor MAP, electrovalva si toate furtunele de vacuum de pe circuitul de aer secundar (din cauza eorii p0234). Filtrele si uleiul sunt schimbate toate foarte recent. Modelul este cel fara filtru de benzina (este integrat in pompa din cate am inteles). Am curatat clapeta de accelaratie, am verificat toate furtunele si nu stiu ce sa-i mai fac. Cateodata stocheaza eroarea P201C - dar nu este o eroare permanenta. ceva sfaturi? a mai intampinat cineva aceasta problema? poate sa fie de la valva de pe circuitul de aer scundar (caderea de relanti pare sa coincida cu momentul cand aceasta isi inceteaza functia pentru pornire, dar nu bag mana in foc). sa fie ceva probleme la cilindrul 1 - un rateu, ceva (cam asta am gasit pentru eroarea P201C- legat de bobina)? sa fie din clapeta? alte idei eu nu mai am. voi ce parere aveti? multumesc
Detin un C180 kompressor combi din 2006 si intampin urnatoarea problema: dupa cateva minute de la pornire, maximum 5, cade relantiul pana pe la 500 de ture si isi revine rapid. problema se poate repeta pana ce se stabilizeaza temperatura motorului. care ar putea fi cauza/cauzele? mentionez ca am schimbat: senzorii ax cu came (curgea ulei), furtunele aerisire carter, catalizatorul si sonda lambda (pentru eroarea P0172), senzor MAP, electrovalva si toate furtunele de vacuum de pe circuitul de aer secundar (din cauza eorii p0234). Filtrele si uleiul sunt schimbate toate foarte recent. Modelul este cel fara filtru de benzina (este integrat in pompa din cate am inteles). Am curatat clapeta de accelaratie, am verificat toate furtunele si nu stiu ce sa-i mai fac. Cateodata stocheaza eroarea P201C - dar nu este o eroare permanenta. ceva sfaturi? a mai intampinat cineva aceasta problema? poate sa fie de la valva de pe circuitul de aer scundar (caderea de relanti pare sa coincida cu momentul cand aceasta isi inceteaza functia pentru pornire, dar nu bag mana in foc). sa fie ceva probleme la cilindrul 1 - un rateu, ceva (cam asta am gasit pentru eroarea P201C- legat de bobina)? sa fie din clapeta? alte idei eu nu mai am. voi ce parere aveti? multumesc