Salutare, mai fac o postare ca e subiect separat. Scuze ca tot intreb ca prostul dar am masina de cateva zile si incerc sa ma invat cu ea. Unele pot fi defecte unele lipsa mea de cunoastere.
Azi mi-am dat ledurile jos de pe fosta masina si am incercat sa le pun pe Mercedes. Cum spuneam e un C200 Kompressor din 2002, T-Modell.
Am leduri "can bus". Am incercat sa le pun pe pozitii, la aprindere clipeau de 3 repede unul dupa altul si se inchideau. Polaritatea a fost verificata, oricum daca le pui invers nu se aprind deloc. Nu e de acolo. In bord la fel eroare, check parking light left and right, stiti mesajul. Am renuntat si am pus becurile pe filament. Aveti vreo recoamndare de brand/model de becuri pt aceasta masina? Imi trebuiesc pozitiile, lampile de numar (detaliez si aici) si eventual lampa centrala (care prezinta alt simptom care il voi dezvolta). Boooon dezumfalt ca nu mi-a iesit manevra cu pozitiile cu led am trecut mai departe la luminile de interior. Becurile la lampile de citit (stanga si dreapta) le-am schimbat fara probleme, lampa din spate era deja pe led de la fostul proprietar. Cand sa schimb si lampa centrala, a mers, problema este ca merge tot timpul. Ca sa intelegeti, chiar si cu cheia scoasa mai lumineaza slab. Pe tot timpul mersului la fel, lumineaza slab. Cand il pornesti (respectiv deschzi usile) se aprinde la intensitate maxima. Pe becul cu filament clasic merge totul perfect, nu se aprinde. Sa fie vreun scurt pe undeva? Nu stiu .. cred ca mi-ar fi zis masina, imi zice cam tot si ca n-am inchis bine capota, dapai de un scurt. M-am gandit ca-i din setarile masinii (stiti chestia cu luminile tot timpul aprinse) dar nu are nici o legatura, am intrat am setat corect si tot arde (aveti si fotografia atasata sa intelegeti ce spun). Daca inchid masina din cheie, se va inchide si el cam in 15-20 secunde, in rest arde vag, aprins tot timpul.
Pana aici "sunt bine".
Am trecut mai departe la lampile de la numar din hayon. Eu din minima mea cultura generala (si am masini din 2004 dar nici una Mercedes pana acum) stiam ca-s 2 tipuri de becuri tubulare (C5W). E bine nu. Sunt (2 am gasit eu in comert, dar sigur mai sunt). Sunt mai mici ca cel de la lumina din plafonuera (aia de-mi sta mie aprinse). Am luat si eu ce-am gasit (la fel cu "can bus" chipurie) .. ei bine si alea-s cu cativa milimetrii mai mari. Nu se poate forta pentru ca la modelul meu cel putin (dar cred ca asa sunt cam toate C-urile din generatia mea) se baga beculetul in picioarele de plastic de pe dispersor si pe urma se baga in hayon si face contact cu partile metalice de conduc electricitatea in interior. Hai alea "le fortezi", dar daca becul nu intra pur si simplu in piciorusle de la dispersorul de plastic n-are sens sa fiu taran prost sa le "infig" pe principiul: lasa ma ca merge, tre' sa mearga.. Nu, trebuie clar un bec mai mic iar eu cu led nu am gasit si sincer mi s-a cam luat de leduri. Am si cumparat, le-am pus si pe alea de pe Mitsubishi (pe care mergeau perfect) nu a fost nimic incununat de succes pana acum.
Deci pana aici astea nelamuriri le am: ce leduri sa iau sa-mi mearga si mie pe pozitii, de ce lampa sta semiaprinsa atata vreme cat nu actionez inchiderea masinii (in timp ce lampa centrala de la locurile din spate au tot led si merg foarte normal si bine), ce becuri sa-mi iau cu led sa mi se potriveasca in lampile de la numar sigur, ca e f clar ca astea 2 dimensiuni de tubulare (gen C5W) uzuale pe piata, nu merg.
O alta problema pe care o am si nu mai vreau sa fac un alt post este ca nu inteleg cum functioneaza climatronicul. Pe AUTO cand masina e rece, baga aer ca nebuna, cred ca e ventilatorul la maxim ca vajaie de isi ia zborul. Daca se incalzeste si (probabil) atinge temperatura dorita de mine (22 C cum o tin eu) scade turatia, devenind suportabil atat la auz cat si la simturile pielii. Va dati seama ca daca masina e rece va baga aer rece. Mie nu mi se pare normal pentru ca de obicei la masinile cu climatronic era taman invers. Ii dadeai sa zicem iarna 25 C pana nu se incalzea motorul masinii sa poata baga aer cald, ventilatorul merge foarte incet (ca sa nu mai zic ca probabil deloc). E vreo defectiune? Sau asa face Mercedesul asta? Practic il tin pe manual tot timpul pentru ca pe auto se tureaza pana se fac gradele in masina, si acum iarna se fac mai greu logic. Daca e defect, ce sa fie defect? Senzorul de temperatura? S-a mai confruntat cineva cu asta?
Pana una alta astea ar fi problemele pe rol, in timp daca mai observ mai postez.
Va rog sa fiti intelegatori si sa nu va suparati pe mine, poate multe din intrebarile astea vi se par prostii dar pur si simplu nu am la cine apela.
Va salut cu respect.
Azi mi-am dat ledurile jos de pe fosta masina si am incercat sa le pun pe Mercedes. Cum spuneam e un C200 Kompressor din 2002, T-Modell.
Am leduri "can bus". Am incercat sa le pun pe pozitii, la aprindere clipeau de 3 repede unul dupa altul si se inchideau. Polaritatea a fost verificata, oricum daca le pui invers nu se aprind deloc. Nu e de acolo. In bord la fel eroare, check parking light left and right, stiti mesajul. Am renuntat si am pus becurile pe filament. Aveti vreo recoamndare de brand/model de becuri pt aceasta masina? Imi trebuiesc pozitiile, lampile de numar (detaliez si aici) si eventual lampa centrala (care prezinta alt simptom care il voi dezvolta). Boooon dezumfalt ca nu mi-a iesit manevra cu pozitiile cu led am trecut mai departe la luminile de interior. Becurile la lampile de citit (stanga si dreapta) le-am schimbat fara probleme, lampa din spate era deja pe led de la fostul proprietar. Cand sa schimb si lampa centrala, a mers, problema este ca merge tot timpul. Ca sa intelegeti, chiar si cu cheia scoasa mai lumineaza slab. Pe tot timpul mersului la fel, lumineaza slab. Cand il pornesti (respectiv deschzi usile) se aprinde la intensitate maxima. Pe becul cu filament clasic merge totul perfect, nu se aprinde. Sa fie vreun scurt pe undeva? Nu stiu .. cred ca mi-ar fi zis masina, imi zice cam tot si ca n-am inchis bine capota, dapai de un scurt. M-am gandit ca-i din setarile masinii (stiti chestia cu luminile tot timpul aprinse) dar nu are nici o legatura, am intrat am setat corect si tot arde (aveti si fotografia atasata sa intelegeti ce spun). Daca inchid masina din cheie, se va inchide si el cam in 15-20 secunde, in rest arde vag, aprins tot timpul.
Pana aici "sunt bine".
Am trecut mai departe la lampile de la numar din hayon. Eu din minima mea cultura generala (si am masini din 2004 dar nici una Mercedes pana acum) stiam ca-s 2 tipuri de becuri tubulare (C5W). E bine nu. Sunt (2 am gasit eu in comert, dar sigur mai sunt). Sunt mai mici ca cel de la lumina din plafonuera (aia de-mi sta mie aprinse). Am luat si eu ce-am gasit (la fel cu "can bus" chipurie) .. ei bine si alea-s cu cativa milimetrii mai mari. Nu se poate forta pentru ca la modelul meu cel putin (dar cred ca asa sunt cam toate C-urile din generatia mea) se baga beculetul in picioarele de plastic de pe dispersor si pe urma se baga in hayon si face contact cu partile metalice de conduc electricitatea in interior. Hai alea "le fortezi", dar daca becul nu intra pur si simplu in piciorusle de la dispersorul de plastic n-are sens sa fiu taran prost sa le "infig" pe principiul: lasa ma ca merge, tre' sa mearga.. Nu, trebuie clar un bec mai mic iar eu cu led nu am gasit si sincer mi s-a cam luat de leduri. Am si cumparat, le-am pus si pe alea de pe Mitsubishi (pe care mergeau perfect) nu a fost nimic incununat de succes pana acum.
Deci pana aici astea nelamuriri le am: ce leduri sa iau sa-mi mearga si mie pe pozitii, de ce lampa sta semiaprinsa atata vreme cat nu actionez inchiderea masinii (in timp ce lampa centrala de la locurile din spate au tot led si merg foarte normal si bine), ce becuri sa-mi iau cu led sa mi se potriveasca in lampile de la numar sigur, ca e f clar ca astea 2 dimensiuni de tubulare (gen C5W) uzuale pe piata, nu merg.
O alta problema pe care o am si nu mai vreau sa fac un alt post este ca nu inteleg cum functioneaza climatronicul. Pe AUTO cand masina e rece, baga aer ca nebuna, cred ca e ventilatorul la maxim ca vajaie de isi ia zborul. Daca se incalzeste si (probabil) atinge temperatura dorita de mine (22 C cum o tin eu) scade turatia, devenind suportabil atat la auz cat si la simturile pielii. Va dati seama ca daca masina e rece va baga aer rece. Mie nu mi se pare normal pentru ca de obicei la masinile cu climatronic era taman invers. Ii dadeai sa zicem iarna 25 C pana nu se incalzea motorul masinii sa poata baga aer cald, ventilatorul merge foarte incet (ca sa nu mai zic ca probabil deloc). E vreo defectiune? Sau asa face Mercedesul asta? Practic il tin pe manual tot timpul pentru ca pe auto se tureaza pana se fac gradele in masina, si acum iarna se fac mai greu logic. Daca e defect, ce sa fie defect? Senzorul de temperatura? S-a mai confruntat cineva cu asta?
Pana una alta astea ar fi problemele pe rol, in timp daca mai observ mai postez.
Va rog sa fiti intelegatori si sa nu va suparati pe mine, poate multe din intrebarile astea vi se par prostii dar pur si simplu nu am la cine apela.
Va salut cu respect.