Acest subforum isi desfasoara activitateasub "deviza":
"Mercedes Benz tuning Cum sa imbunatatim atat lookul cat si performantele masinilor noastre."
Am sa abordez doar o parte din aceasta zona si anume cea de tuning.
In mod elocvent sus se aminteste de doua parti distincte cea de look care se numeste styling si tuning. Impropiu mai nou sunt asimilate cuvantului de tuning.
Tuningul se refera de fapt la o ameliorare fina a performantelor insa masinile loi si tehnica permit ca sa vorbim de ceva mai mult decat fin, cresterile de putere fiind chiar spectaculoase.
Toata lumea vorbeste ce cai de cuplu si arunca in sus cu cifre si date greu de digerat si urmarit.
Din acest motiv cred ca important sa sti de unde pleci si unde vrei sa ajungi si desigur care e de fapt rezultatul final.
Aceasta se poate realiza doar masurand stintific cu scule adevate.
Tot un fapt foarte important este acela ca in goana dupa cai se uita alte aspecte poate mai importante si anume fiabilitatea, motorul putand sa functioneze incorect in baza modificarilor si chiar de fabrica in destule cazuri.
De aici rezulta necesitatea monitorizarii in sarcina a multor parametrii.
Daca pasterezi temperaturile intr-o gama corecta, daca nu detoneaza si obti un plus de putere insemna ca ai facut o treaba buna daca nu ...
"Mercedes Benz tuning Cum sa imbunatatim atat lookul cat si performantele masinilor noastre."
Am sa abordez doar o parte din aceasta zona si anume cea de tuning.
In mod elocvent sus se aminteste de doua parti distincte cea de look care se numeste styling si tuning. Impropiu mai nou sunt asimilate cuvantului de tuning.
Tuningul se refera de fapt la o ameliorare fina a performantelor insa masinile loi si tehnica permit ca sa vorbim de ceva mai mult decat fin, cresterile de putere fiind chiar spectaculoase.
Toata lumea vorbeste ce cai de cuplu si arunca in sus cu cifre si date greu de digerat si urmarit.
Din acest motiv cred ca important sa sti de unde pleci si unde vrei sa ajungi si desigur care e de fapt rezultatul final.
Aceasta se poate realiza doar masurand stintific cu scule adevate.
Tot un fapt foarte important este acela ca in goana dupa cai se uita alte aspecte poate mai importante si anume fiabilitatea, motorul putand sa functioneze incorect in baza modificarilor si chiar de fabrica in destule cazuri.
De aici rezulta necesitatea monitorizarii in sarcina a multor parametrii.
Daca pasterezi temperaturile intr-o gama corecta, daca nu detoneaza si obti un plus de putere insemna ca ai facut o treaba buna daca nu ...