Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anvelope resapate versus anvelope noi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anvelope resapate versus anvelope noi

    Anvelope Resapate versus Anvelopele Noi.

    Foarte multa lume stie o singura diferenta dintre anvelopele noi si cele resapate: PRETUL . Deoarece unele persoane tind sa aleaga in functie de pret, trebuie sa stim care sunt diferentele dintre o anvelopa resapata si o anvelopa noua.

    Anvelopele resapate

    Anvelopele resapate sunt mai grele decat unele noi. Acest lucru se intampla pentru ca banda de rulare noua, care urmeaza sa fie lipita pe corpul anvelopei vechi, este mai groasa si se folosesc mai multe materiale adezive. In plus, cauciucul folosit este unul de calitate mai slaba. Totusi, cum se face dintr-un cauciuc uzat, un cauciuc care arata ca si nou? Anvelopele folosite se recicleaza. Mai precis, cand aruncam un set de anvelope uzate, sunt sanse ca ele sa devina niste anvelope resapate.
    Desigur, nu toate cauciucurile aruncate pot fi transformate in anvelope rasapate. Se aleg anvelopele cu data de fabricatie mai recenta si care nu prezinta nicio alta uzura in afara de cele la banda de rulare. O astfel de anvelopa este special tratata si curatata de vechea banda de rulare. Dupa care, la cald, se lipeste o banda de rulare noua si un strat subtire de cauciuc pe peretii laterali, pentru a da o nota de cauciuc nou. Practic, se reia procesul de fabricatie a anvelopei de la etapa in care se monteaza banda de rulare.
    Avantajul unei astfel de anvelope este pretul mic, desi acest lucru poate reprezenta un dezavantaj.Exista posibilitatea ca montarea noii benzi de rulare sa nu fie etansa, sa nu fi echilibrate cum trebuie, necesitand o cantitate mare de plumb la vulcanizare pentru a le echilibra.De aici rezulta o influenta negativa asupra consumului si nu il ultimul rand o astfel de anvelopa prezinta o uzura mai mare.

    Anvelopele noi

    In cazul lor, nu vor exista problemele enumerate mai sus, acestea fiind fabricate de la 0 si sunt verificate inainte sa fie puse spre vanzare.Anvelopa noua se face complet in urma unui proces care are loc in acelasi timp: formarea corpului de baza, a balonului (peretii) si a benzii de rulare. Toate acestea se formeaza la cald si se unesc in timpul constructiei cauciucului care dureaza aproximativ o ora (chiar si mai putin de o ora intr-o fabrica consacrata).

    La o anvelopa noua costa mult mai mult fabricarea balonului si a bazei, care are multe elemente si structura metalica sau sintetica, decat banda de rulare.La un cauciuc resapat aceasta baza exista deja, fiind a unui cauciuc vechi, la care se adauga doar banda de rulare noua. Deci o anvelopa resapata este mai ieftina pentru ca are doar banda de rulare noua, in rest, pe dedesubt, este acelasi cauciuc vechi.

    De ce pot avea probleme anvelopele resapate?

    In primul rand pentru ca sunt diferente dintre materiale si date de fabricatie dintre cele doua parti: baza anvelopei si banda de rulare. In plus, daca anvelopa este mai veche, se pot pierde proprietatile cauciucului original si lipirea sa fie defectuoasa. Pe cand, la anvelopa noua, materialele fiind similare si unirea lor facandu-se la cald in acelasi timp, sunt foarte putine sansele ca banda de rulare sa aiba scapari de aer, sa nu fie echilibrata sau alte defecte. De exemplu, baza unei anvelope resapate poate fii din 2005 iar ea sa fie transformata in cauciuc in 2010. In cei 5 ani de utilizare a anvelopei originale, baza de origine isi pierde din rigiditate, structura metalica nu mai este la fel de rezistenta si cauciucul se intareste. Astfel corpul de baza “second-hand” (folosit), care este utilizat la o anvelopa resapata, nu este la fel de bun ca unul nou.

    Eu ce aleg?

    Poti cumpara cauciucuri resapate daca nu ai buget suficient pentru un set de anvelope noi. Sau poti cumpara anvelope reconstruite daca le folosesti o perioada de timp mai scurta, cum ar fi in sezonul rece. La fel, poti apela la ele daca nu aveti de gand sa folositi masina pentru performante mai mari, cum ar fi viteze de top mari. In principal anvelopele resapate sunt un compromis de buget, dar nu unul de durata. Nu putine sunt cazurile in care se cumpara aceste cauciucuri si dupa cateva zile se observa ca pierd aer sau ca se uzeaza destul de mult. Dar acest lucru este normal, se aplica zicala “cat dai, atata face”. Nu-i de mirare ca unul resapat costa 140 de lei pe 15 toli, pentru Logan spre exemplu, in timp ce unul nou incepe de la 200 de lei.

    Acum, ramane la atitudinea fiecarui sofer. Cateva lucruri sunt clare:
    - mai bine cu anvelope resapate de iarna, decat unele noi de vara, in anotimpul rece;
    - mai bine cu anvelope resapate cumparate de noi, decat cu unele uzate;
    - cel mai bine cu un set de anvelope noi-noute.
    --
    Anvelope din stoc si la comanda la cele mai bune preturi.
    Pentru comenzi si detalii va rugam vizitati www.anvelopex.ro
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF