Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Verificare distributie CLK

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verificare distributie CLK

    Salut.

    Am un mercedes CLK 200 kompressor, w209 - 148 000 km.
    As vrea sa fac si eu o verificare a distributiei la masina, nu se aude niciun sunet ciudat la pornire insa am inteles ca au mai fost probleme cu distributia la acest motor si as vrea sa o verific.
    Ma puteti ajuta cu o recomandare unde as putea sa fac aceasta verificare?

    Multumesc


  • #2
    Salutare..
    Atât timp cât nu se aud zgomote suspecte la pornire sau în mers, în mod normal nu prea ai cum și ce sa verifici la ea!!! Distribuția, nu e o piesa pe care sa o dai jos , sa te uiți la ea și sa o pui la loc! Nu e curea de distribuție la care sa te uiți dacă e imbatranita sau are crăpături, masina ta având distribuție pe lanț!
    Părerea mea, e ca poți da cel mult peste un mecanic "binevoitor" care sa te convingă ca trebuie sau ar fi bine sa o schimbi!
    Sfatul meu: pune ulei de calitate, schimba-l la timp și drumuri bune!
    Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Dai jos capacul de la culbutori, vei putea observa starea pinioanelor si starea lantului.
      O garnitura nu e asa scumpa, manopera nu e asa complicata si macar vezi cu ochii tai realitatea.

      Urmatoarea varianta mai slaba, in opinia mea, e sa masori intinderea cu o scula speciala care se baga in locul intinzatorului si masoara intinderea.
      Dar acest lucru nu iti spune nimic despre starea pinioanelor. Iar scula doar la reprezentanta cred ca o au, nu e sigur.
      Plus daca omul nu masoara corect iti spune tampenii. Dar cand ai capacul desfacut si vezi cu ochii tai ca ghidul are fisuri sau lantul e intins, sau pinionul e ros, e clar.

      Motorul acesta are cateva loturi cu probleme la pinioanele de la came care se rod, materialul nefiind suficient de calit.
      Nu e problema de ungere, deoarece doar camele se rod, vibrochenul e ok, deci e exclusa orice ipoteza de ungere sau servisare gresita.
      Cel mai bine e sa ii faci o inspectie ca sa fii sigur.
      Sharky
      Senior Member
      Last edited by Sharky; 01-12-2022, 12:05 PM.

      Comment


      • #4
        În momentul în care ajungi acolo, la acele verificări direcția o sa fie sigura:schimba! Preventiv, ca e mai bine, vezi atelierul de distribuții Și, pana la urma cine suntem noi sa contrazicem specialiștii? Suna cunoscut? O trăim în viata de zi cu zi!
        Bun, de acord cu Sharky..el are, a văzut știe...Nu contrazic! Dar, as vedea o soluție mai simpla!! Și mult mai ieftina!! Verifica filtrul de ulei!! Dacă în el apare span,pilitura atunci aceasta poate proveni de la distribuție!! Atunci, dai jos capacul și verifici!! Dacă filtrul e curat, eu unul as merge linistit!! E clar ca nu sunt probleme acolo!!!
        Tu, faci cum crezi!!
        Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Nu cred ca e valabila treaba cu pilitura la orice motor.
          nu la toate motoarele loveste lantul in carcasa sa lase urma.
          Eu am avut lant intins si nici urma de span n am avut, desi la fiecare schimb tai filtru sa ma uit de gasesc ceva in el.
          lantul in sine lovea in ghidurile de plastic.
          doar am mers vreo 40k asa pana sa imi fac curaj sa il schimb.

          Iar spanul de fier care ar putea fi din pinioane tocite e f fin.
          Adica dintii se duc in 100k+.

          Dupa mine daca in momentul in care da jos lantul lantul e perfect intins, tragi de el si nu misca, pui motoru in alta pozitie, nu misca, dintii ii vezi cu ochii tai ca sunt intregi, pui motorul la semne, vezi ca semnele se aliniaza.
          dintii trebuie sa arata simetric, cand incep sa aiba o parte dreapta si alta inclinata, ca dintele de ferastrau, e jale.
          ​​​​​​

          Daca te uiti pe net dupa m271 timing chain vezi acolo cum face ditamai burta, dinti mancati si alte povesti.
          Va fi usor sa recunosti beleaua. Nu arata la fel de rau? Pui capacul la loc si gata.

          Asta daca te pricepi, altfel cum zice Cristi, daca e jepcar poate sa fie masina noua ca te fraiereste...
          Asadar faci treaba asta in atelier de incredere.
          Care o fi ala...nu stiu, pana la urma problema ta e una de incredere in meserias, ca o diagnoza prin desfacere nu cred ca sare de 200lei cu tot cu piese.

          ​​​​​​

          Comment


          • #6
            Salut.
            Asa cum zice si Sharky, problema cu mancatul dintilor la motorul m271 ma nelinisteste si de aceea as fi dorit sa o verific.
            Schimbul de ulei il fac la an pentru ca masina nu face f multi km, iar ulei folosesc brandul lor, Mercedes.

            De aceea as fi vrut sa fac aceasta operatie la recomandarea voastra pentru a evita un eventual raspuns de genul: "E recomandat sa o schimbam sau mai bine o schimbam decat sa..." avand in vedere ca schimbarea distributiei ar implica niste costuri nu tocmai mici.

            Va multumesc pentru raspunsuri!

            Comment


            • #7
              UP... recomandari?

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF