Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lichidul de servodirecție, o scurta discuție

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lichidul de servodirecție, o scurta discuție

    O zi bună tuturor!

    Iată și un monolog tehnic ce poate servi drept hrană curiozității celor care se întreabă ce și când ar trebui în înlocuiască la mașina lor preventiv pentru a asigura o funcționalitate tehnică exemplară.
    După carte, uleiul hidraulic este un vector prin care energia hidraulică este convertită în energie mecanică. Proprietățile uleiului hidraulic sunt date, în mare măsură, de aceasta întrebuințare a lui de a conduce energia de la un punct la altul.
    În această postare mă voi referi la uleiul hidraulic pentru servodirecție, doar unul din câteva tipuri de uleiuri hidraulice întâlnite într-o mașină modernă.
    Respectând definiția de mai sus, rolul principal al lichidului de servo, prescurtând pentru a fi mai ușor de parcurs, este acela de a transmite randament.


    4.jpg

    Cu toate acestea, aflându-se în lucru, acesta trebuie să mai beneficieze și de alte proprietăți fundamentale pentru a-l face performant în timp. Proprietățile pe care le-am amintit sunt date fie de niște aditivi care sunt adăugați în compoziție fie compoziția însăși.
    Acest tip de fluid, pe bază de ulei mineral, trebuie să conțină:
    - în primul rând, aditivi antifricțiune, pentru a proteja piesele adiacente sistemului hidraulic;
    - aditivi anti-spumare;
    - aditivi anti-coroziune
    - un procent relativ scăzut de detergenți;
    - moderatori de vâscozitate; (anume să aibă o vâscozitate bună, controlată, atât la temperaturi negative cât și pozitive)
    - aditivi pentru aderarea prin peliculă la suprafețe;
    Pe lângă aceste caracteristici, acesta trebuie să aibă o largă compatibilitate cu diversele tipuri de materiale aflate în sistem; să aibă un coeficient mic de degradare termică, să poată permite evadarea aerului din sistem, să aibă bune proprietăți de acumulare și degajare de căldura și multe altele.


    3.jpg

    Din tot ceea ce am amintit mai sus, este lesne de înțeles lichidul de servo joacă un rol important în buna operare a vehiculului și ajută la fiabilitatea lui în timp. De aceea, ca TOATE FLUIDELE unei mașini moderne trebuie schimbat la un interval de timp dictat strict de mediul în care este condusă mașina (urban-extern, pe tot parcursul anului, climat rece-cald, vechime).


    5.jpg

    În toate aceste fotografii este prezentat un lichid de servo cu norma 345.0, după 8 ani și câteva zeci de mii de kilometri. În momentul în care ocupă volumul unui vas, atât lichidul nou cât și cel vechi, au un aspect verde-închis care nu permite luminii să treacă ușor. La o inspecție cu o lampă LED se pot vedea instant diferențele de nuanță și limpezime ale celor două fluide.

    Ritmuri cald-rece, garnituri, piese metalice în frecare, o presiune foarte mare de lucru și multe altele fac acest lichid să nu ofere la standardele impuse de producător toate proprietățile mai sus amintite. De aceea trebuie schimbat preventiv, când în mod vizual observăm o schimbare a nuanței și nu atunci când observăm probleme funcționale ale sistemului.

    Acest fluid a fost înlocuit cu unul ce beneficiază de norma Mercedes 345.0, unul folosit și în competițiile sportive de drift pentru mașinile a căror casetă de direcție și unghi de bracaj sunt modificate pentru a permite un unghi cât mai agresiv de intrare în viraj.
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF