Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomote ciudate partea dreapta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomote ciudate partea dreapta

    Buna la toata lumea..De cand a venit frigul am o problema cu aerul cald. Am 170 din 2004.Aerul este climatic..cand pornesc aerul, dupa 3 sec se aude un zgomot ciudat, apare trepidatii la motor, relantiul oscileaza, iar puterea motorului scade.Precizez, ca freon in compresor numai am.,Caldura o pornesc fara aerul conditionat activat. In cazul in care pornesc si aerul conditionat, aproape toate simptomele dispar, inafara de acel zgomot ciudat.Mam gandit ca ar fi ambreajul de la compresor.Voi ce spuneti?. Nu mas apuca acu sa desfac compresorul, si sa il verific. Sa fie din cauza lipsei de freon, poate si ulei?..
    Si mai am o problema. Dupa o pauza de stationare, la viraje, cu mototul pornit, in partea dreapta se aude un scartait cu troncuri.la denivelari se aud trocuri pe partea dreapta, dar nu tot timpul, ci numai cate rece totul.apoi dispar acele zgomote.am fost sa verific, iar cei de la service, miau spus ca totul este in regula, ei nu vad nimic defect bucsi, sau capete de bara, planetara. lkeam spus ca ar putea fi bara stabilizatoare, dar ei au zic ca trebuie sa aibe joc, ca sa fie ea. Telescoapele, si arcurile sunt sport. Nu as vrea sa cumpar acu bare stabilizatoare sa le montez, iar apoi sa nu fie alea.poate a mai opatit cineva asa ceva.
    Multumesc si drumuri uscate.
    Unlike Any Other
    The best or nothing

  • #2
    Nu-ti mai bate capu cu cateva bocanituri.
    Eu iarna trecuta aveam o problema asemanatoare, batea doar cand se invalzea, dupa cativa km.
    Am iesit din iarna cu bataia aceea si erau bieletele antiruliu.Asa ca lasa sa se mai accentueze sa sti exact de unde.
    La fel eram si eu disperat de orice bataie, iar prietenul meu care este mecanic mia spus sa nu mai bag atatia bani in ea, si so las asa, ca va iesi la iveala singura problema.

    La viraje pe loc, tot in dreapta mi se aud si mie scrasnituri, cand virez spre stanga.Este de la rulmentul de sarcina, Daca este insotit de batai in mers peste denivelari mai sunt si altele defecte.
    Dar rulmentul de sarcina imi face asa de iarna trecuta, pe timpul verii fiind liniste.O sal il schimb ca e maxim 50lei.timp sa gasesc.
    Pe stanga e totul OK ca am schimbat flansa telescop din cauza acelor bieleta(dar asa au spus cei de la BOSCH, bagamias).Flansele pica greu la modelul asta, rulmentii pica mai repede cu bucsile de la bara antiruliu si bieletele antirului, apoi pivotii.Bara de directie tine mult si bine

    Legat de acele trepidatii pana se incalzeste le am si eu intrun interval de temperaturi, la fel cu cat pornesc consumatori merge rotund, daca ii opresc intra in trepidatii, dar relantiul pe ceas sta ~fix/fix.
    Asa ca mai bine pleci cu ea la cateva secunde dupa pornire, si mergi la 2000-2200rpm sa incalzesti motorul mai repede.

    Acel zgomot la pornirea aerului este de la cuplarea compresorului, este normal.

    Asa ca dai talpa ca nu te lasa in drum.
    Last edited by flavyus1987; 11-20-2011, 14:40 PM.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Multumesc flaviu pentru raspuns..dar mie trepidatiile imi ap;ar cand dau drumul la aer, ca este el cald, sau rece, sau ac.in rest orice consumator pornesc, nu imi apar trepidatiile, iar turometru mi se "balbaie" um pic la pornirea aerului.Pornirea dupa loc o fac mereu dupa aprox un minut, iar turatia motoruljhui in 90% din cazuri este de peste 2500, nu o las mai jos.cum o scad si merg cu ea, cum nu ii mai place...
      Unlike Any Other
      The best or nothing

      Comment


      • #4
        Salut!
        De aceeasi parere cu Flavyus. Daca apar zgomote la treceri peste denivelari atunci ai ceva probleme cu bieletele antiruliu. Zgomote la viraje am si eu, mai ales pe partea dreapta, zgomot care lasa impresia ca provine de undeva din bord parca... cam asta e senzatia. Sunt rulmentii de sarcina vinovati. ATENTIE insa ... la treceri peste denivelari si un rulment de sarcina insuficient presat poate face cam acelasi zgomot. Eu am patit cand am schimbat amortizoarele, nu am strans suficient piulita din capul amortizorului , cea care preseaza rulmentul si la denivelari facea galagie.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          multumesc laur.am sa verific si asta.
          Unlike Any Other
          The best or nothing

          Comment


          • #6
            Mie imi croncane tot in bord, langa stalp, atunci cand virez pe loc stanga, spre capatul cursei, doar cand stau pe loc, sau rulez foarte,foarte incet uneori.
            E problema mai veche(de iarna trecuta) ce a disparut cand au dat caldurile.
            Am facut comanda de rulment)50lei, SNR, pe care o sa il schimb cand mio veni pe chelie, ca mie sila ca este exact pe telescopul la care daca umblu trebuie sa fac unghiul. (Si mie dor tare de reglat unghiul )
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Astazi am schimbat rulmentul de sarcina, care credeam ca e cauza croncanelilor la virajul pe loc.
              Dar m-am inselat, rulmentul nu avea nimic,tot croncane.
              Banuiala mea este ca de vina sunt arcurile, care se tensioneaza/detensioneaza la viraj; ele alunecand pe suporti(flanse)
              Ce am observat:
              -ieri am spalat masina, am incarcat bagajul, rotile de vara si am plecat spre destinatie la 85km distanta.
              -incarcata masina nu croncanea deloc
              -am descarcat seara, iar azi dimineata iar a inceput, masina stand in garaj.

              Am luat la mine si kitul de flansa vechi(bun gand a fost), iar la montaj sa constat cu stupoare ca suportul de sus al arcului era fisurat(cam rupt) destul de urat(am inlocuit ce am avut nevoie de la kitul vechi).

              Arcurile au niste capete de parca au fost rupte, cu margini taioase si suprafata neregulata,(nu prezinta urme de ruptura, l-am verificat si pe celalalt), de aceea se rup suportii in dreptul capetelor de arc; si cred ca tot tot arcurile sunt de vina cu croncanealea.

              Cand era cald nu croncanea, cand gresam in zonele capetelor nu clocanea, si cand e incarcata de asemeni.

              Rulment sarcina 50lei, manopera 1pachet tigari + pepsi2.5L.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Originally posted by flavyus1987 View Post
                Astazi am schimbat rulmentul de sarcina, care credeam ca e cauza croncanelilor la virajul pe loc.
                Dar m-am inselat, rulmentul nu avea nimic,tot croncane.
                Banuiala mea este ca de vina sunt arcurile, care se tensioneaza/detensioneaza la viraj; ele alunecand pe suporti(flanse)
                Ce am observat:
                -ieri am spalat masina, am incarcat bagajul, rotile de vara si am plecat spre destinatie la 85km distanta.
                -incarcata masina nu croncanea deloc
                -am descarcat seara, iar azi dimineata iar a inceput, masina stand in garaj.

                Am luat la mine si kitul de flansa vechi(bun gand a fost), iar la montaj sa constat cu stupoare ca suportul de sus al arcului era fisurat(cam rupt) destul de urat(am inlocuit ce am avut nevoie de la kitul vechi).

                Arcurile au niste capete de parca au fost rupte, cu margini taioase si suprafata neregulata,(nu prezinta urme de ruptura, l-am verificat si pe celalalt), de aceea se rup suportii in dreptul capetelor de arc; si cred ca tot tot arcurile sunt de vina cu croncanealea.

                Cand era cald nu croncanea, cand gresam in zonele capetelor nu clocanea, si cand e incarcata de asemeni.

                Rulment sarcina 50lei, manopera 1pachet tigari + pepsi2.5L.
                Salut Flavyus!
                Sincer nu vreau sa cobesc dar ... nu cred ca ai scapat de "croncaneli" inca. Eu am talerele arcurilor in stare foarte buna, analizate foarte bine de mine atunci cand am schimbat amortizoarele (mai aveam un pic si le puneam la microscop). Cu toate astea zgomot tot face cateodata. Posibil ca flansa rulmentului sa faca zgomotul acela. Nu o fi asezata bine ori stransa bine .... nu mai stiu . Intr-adevar capetele arcurilor sunt taiate cam urat ...si talerele sunt din aliminiu. Arcurile nu vad cum s-ar tensiona la un viraj pe loc. Eu cred ca e posibil ca odata schimbate amortizoarele capetele arcurilor sa nu se mai potriveasca perfect in santurile talerelor permitand arcului sa se deplaseze cativa milimetri in viraje(defapt sa ramana in urma amortizorului, ele miscandu-se impreuna )
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Pai nici nu am scapat, dar nici atentie nui mai dau.
                  Suportul superior al arcului, de pe flansa, arata bine bine am schimbat si eu telescopul, asta acum vreo <30.000km.
                  Arcul sta in suport cam ~3/4 spirala, dar forta de apasare mai mare pe suport tot pe zona de capat este.
                  Si ai dreptate, arcul nu mai sta exact dupa schimbarea telescoapelor; confirm asta deoarece mie doar pe dreapta imi croncane, fiind singurul telescop schimbat(fara flansa).

                  Flansa nu vad ce zgomot sa faca, la montaj am curatat toate pisele de pamant, leam facut "bec".
                  Asa ca dai talpa cat mai merge

                  Ca sa scapam de zgomotele produse de arcuri trebuie bagat un prezervatic pe capete, ca la batrana dacie.
                  Last edited by flavyus1987; 12-02-2011, 09:32 AM.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Ce tot este cu flansele alea?
                    Cand aveam ford, mi-am schimbat amortizoarele. Sus in capat fiecare avea o flansa/capac (ca o jumatate de sfera) cu un rulment axial in ea. Flansa era din otel si le-am schimbat degeaba ca erau perfecte (la 160.000 km). Rulmentii erau intradevar dusi.
                    Acum, fiecare flansa, ca si suportul arcului de jos, aveau niste intarituri, care nu lasau arcul sa se miste. Cu alte cuvinte, capatul arcului (taiat drept si nebavurat) se oprea in acea intaritura. La fel era si jos. De altfel si jos erau niste flanse, dar am avut impresia ca erau sudate pe bascula.
                    Voi despre care flanse vorbiti? Nu de alta, dar trebuie sa schimb amorizoarele. Si... nu am zgomote la viraje.
                    Merci.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Eee..o sa ai )
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Cam asa arata ansamblul flansa/rulment sarcina la A-urile noastre.


                        Eu zic sa nu aveti, dar cu siguranta veti experimenta cateva trosnituri la viraje
                        Toate cele bune!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Trebuie sa fi neamt sa faci ceva atat de complicat... Dar, am inceput sa ma obisnuiesc...
                          Oricum, si service-urile trebuie sa traiasca, nu?
                          Merci Laur. O sa caut in topicuri ce mai trebuie sa schimb pe langa amortizoare.
                          Probabil va fi la anul... sa se faca cald, sa pot bea o bere langa mecanici...
                          Mai ales ca... o bere vom avea voie! Cica...
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Cand veniti la mare, luati amortizoarele in portbagaj ca le venim de hac imediat.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              trancane pe dreapta

                              salut, la mine pe denivelari in viraj la stanga trancane partea dreapta urat...bieletele antiruliu sa fie? sau poate si rulmentii de sarcina ??? e ciudat ca doar dreapta si doar pe drum denivelat....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF