Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 cu motor pe benzina fara injectie directa!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 cu motor pe benzina fara injectie directa!

    Salut,

    Stiti cumva sa existe motorizare pe benzina pentru W203 fara injectie directa? Intrebarea vine pentru pregatire conform noilor prevederi europene in materie de noxe. Se pare ca motoarele cu injectie directia au consum mai mic, emisie de carbon mai mica dar nu si de oxid de nitrogen care este purtator al unei mari cantitati de particule. Particulele eliminate in atmosfera odata cu restul gazelor de esapament este foarte

    Totusi motoarele fara injectie directa din clasa EURO 3 pare ca nu au aceasta problema cu particulele.

    Asadar, mi-ar fi de foarte mare folos sa primesc informatia daca exista pe w203 motoare fara injectie directa, sau indrumari unde si cum sa caut.

    Ma pregatesc de cumpararea unei noi masini si as vrea sa nu fac o achizitie doar pentru 1-2 ani si chiar sa nu o mai pot vinde dupa o perioada.

    Astept raspunsurile voastre.
    Multumesc

  • #2
    W203 cu motor pe benzina și injecție directa, sunt foarte rare.
    Se numesc CGI.
    Majoritatea sunt cu injecție normala.

    Abia de la w205 în sus sunt toate injectie directa.
    Last edited by cl600; 10-13-2017, 21:53 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Cu injectie normala?
      M271, care e pe mai toate benzinarele de la w203 stiam ca este un motor cu injectie directa. Esti sigur cl600?

      Uite un link despre motorul M271 https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M271_engine

      Aici scrie ca DE18ML, care apare pe w203 din 2003, este cu injectie directa. Singurul de pe aceasta pagina care nu ar fi cu injectie directa este KE16ML, dar acesta a intrat doar pe w204 din ce scrie aici.

      Eu intrebam daca mai sunt si alte motoare in afara de M271.

      Comment


      • #4
        Exact, last version care s-a montat f puțin pe ultimele 204 și celalalt care e și mai rar, restul sunt normale.

        Oricum, tehnologia CGI sub Euro6 e cam degeaba. Limitat electronic la greu tocmai din cauza NOX.
        De la Euro6, de când toate benzinarele au câte doi senzori NOX e cu totul alta poveste. Asa au început sa moara Diesel-urile, care au ajuns deja de se uita lumea urat...

        Noua deviza, pana la electric este 'No Diesel!'
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Multumesc.
          Sa inteleg ca KE16ML (Kompresor) de pe 203.242 ar fi un motor bun pentru noile prevederi NOX europene?
          Adica nu este cu injectie directa!

          Poti sa-mi dai un exemplu din acel rest de motoare cu injectie normala de pe w203 de prin 2002 - 2004?

          Sent from my MI 5 using Tapatalk
          Last edited by m0byz; 10-14-2017, 00:08 AM.

          Comment


          • #6
            Ca sa gasesti ceea ce cauti este simplu .Dupa alegerea masinii si dotarilor trebuie sa te uiti la injectoare sa fie pozitionate in admisie deasupra valvelor,asta e injectia normala. Daca sunt pozitionate mai jos injectoarele in cAmera de ardere inseamna ca este injectie directa adica CGI.

            Comment


            • #7
              Multumesc.
              Am stabilit in mare cu optionalele. Dar mi-e aiurea sa fac drumuri de 50 - 100 km ca sa ma uit cum sunt pozitionate injectoarele. Ca sa fiu sincer speram sa aflu vreun cod pe care sa-l caut si sa rezolv dilema din acte si cu ajutorul internetului.

              Inteleg totusi ca doar pe CGI-uri sunt motoare cu injectie directa iar pe Kompresoare sunt motoare cu injectie normala. Daca nu am inteles bine astept observatiile voastre.

              Pe Wikipedia, la link-ul de mai sus despre M271, am citit ca pe Kompresoare sunt motoare cu injectie SFI (Sequential Fuel Injection). Asta e diferita de Injectia Directa cu siguranta?

              Sunt indragostit de aceasta marca si vreau sa continui cu ea. Acum doar ma documentez pentru urmatorul pas.

              Sent from my MI 5 using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Dacă poți pune un link pt aceste noi reglementari ar fi fost util.
                Eu cred ca la modelul vechi nu se pot lua în considerare reglementari noi, ele au fost setate sa fie conforme normelor Euro4, etc.

                Un CGI de pe vremea lui Euro4, respecta acea norma, cu greu probabil. Nu cred ca se poate încadra într-o norma mai favorabila, pt ca e CGI. Invers mai degrabă.
                Exista și Kompressor CGI...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  OK, pun link dar sper sa pastram discutia legata de motoare cu injectie directa si sa nu incepem sa facem politica sau discutii despre prevederi legale corecte sau incorecte.

                  Totul a inceput in Germania acum 2 ani de la scandalul Diesel. S-a ajuns la concluzia ca motoarele diesel nu indeplinesc in realitate normele Euro 5 si Euro 6 in conditii normale zilnice de functionare decat in cazul in care folosesc acele programe de "pacaleala" a testerelor impreuna cu portita din legislatie care permite incalcarea normelor in anumite conditii pentru protectia motorului (cei care au urmarit scandalul stiu despre ce este vorba). Mai mult, Volkswagen a fost mediatizat ca oaia neagra dar nu a fost singurul care a recurs la astfel de artificii. Mai tarziu si alti producatori (Mercedes, Mazda, Audi, Mitsubishi, Peugeot, Honda iar lista probabil ca poate continua) se afla in aceeasi situatie. Iata ce scrie The Guardian in 2015 https://www.theguardian.com/environm...-emissions-row

                  Sunt de acord cu tine cl600, norma de poluare cu care a fost incadrat vehiculului la data productiei nu poate fi schimbata - poate doar cu modificari retrofit. Dar ce se poate face este introducerea de taxe suplimentare si instituirea de interdictii zonale. Ca exemple: Franta si (si cred ca si Anglia desi nu gasesc acum articolul) deja suprataxeaza dieselul iar Danemarca Germania si Franta au deja zone cu autorizatie de circulatie (cu sigle rosii, galbene sau verzi in functie de zona) care sunt restrictive inclusiv pentru benzinare in zona oraselor. Iar celelalte state membre bat la usa cu aceeasi reglementare. Germania a declarat ca va interzice circulatia masinilor cu aumite motoare iar Franta a declarat ca urmeaza si ei.

                  De un an de zile se pregateste introducerea unei noi autorizatii de circulatie zonala - sigla albastra - care suprareglementeaza tocmai emisiile de NOx in orase. Asta pentru ca normele de poluare Euro reglementeaza in principiu cel mai mult emisiile de CO2. La nemti este si un website (ei dau tonul la toate noutatile in materie de reglementari auto in Europa si... poate si peste ocean) http://www.blaue-plakette.de/en/info...lue-badge.html
                  Interesant este ca acest website are versiuni in limbile germana, engleza, olandeza, italiana, franceza, poloneza si spaniola. Sunt limbile cele mai cuoscute in Uniune dar sunt si statele a caror populatie iese cel mai mult in afara cu masinile.

                  Totusi, dupa o verificare mai amanuntita a situatiei am aflat ca nu doar motoarele diesel vor fi afectate de acesta noua restrictie ci si motoarele pe benzina Euro 4 si 5 care au injectie directa intrucat se cunoaste faptul ca, desi au un consum mai mic si randament mai bun, emit un numar mai mare de particule de funingine și oxizi de azot (NOx) fata de cele fara injectie directa.

                  Eu ies destul de mult cu masina din tara si mi-ar placea sa pot intra prin orasele din Uniunea Europeana fara griji. Probabil ca conducatorii auto care nu ies din tara cu masina, sau o fac foarte rar, nu au de ce sa isi faca griji pentru urmatorii 2 - 5 ani. Dar dupa aceea cred ca situatia va fi diferita si in Romania.
                  A nu se intelege faptul ca este vorba de o conspiratie impotriva motoarelor pe carburanti fosili, chiar nu cred asa ceva. Este vorba doar de tinta Europeana de reducere a noxelor pana in 2020. Si se introduc cat mai multe restrictii in orase pentru ca acolo este cea mai mare aglomeratie de populatie care este afectata atat direct cat si indirect de emisiile de noxe. Probabil ca in 2020 (care este la doar 2 ani distanta) nu va putea fi atins pragul de emisii de noxe dar nici nu se va putea prelungi cu inca 5 ani, ci maxim 1 - 2 ani.

                  Acum ma pregatesc de o noua achizitie second hand (ca atat imi permite buzunarul) si vroiam sa ma aflu mai multe detalii despre motoarele pe benzina Mercedes. Imi place mai mult si cred ca se intretine mai ieftin decat dieselul. Cum scriam la inceputul postarii sper sa pastram discutia in domeniul motoarelor. Am postat aici intrebarea pentru ca citesc pe forum de cativa ani si am constatat ca sunt foarte multi oameni de specialitate bine intentionati care chiar stiu cu ce se mananca aceasta materie. Caut informatii cat mai clare si detaliate ca sa imi pot lua o decizie.

                  Comment


                  • #10
                    Foarte pertinent, însă revin... W203 CGI produce NOX mai mult decât restul din aceeași generație, tehnic vorbind ( fără conspirații, pt ca nu are management cu senzori nox).

                    Campaniile anti diesel sunt reale și normale.
                    Oricare ar fi minciuna producătorilor, modelele mai noi poluează mai puțin decât cele vechi, CGI sau nu.
                    Cu siguranță nu vei fi primit în orașele care vor impun restricții doar pe argumentul ca mașina ta e CGI, chiar dacă nu e Euro6...

                    Tot pe Wikipedia găsești motoare Mercedes non-Euro, cu injecție mecanica... CGI... Adică cu injecție directa de benzina cu presiune mare direct în capul pistonului.
                    Last edited by cl600; 10-15-2017, 16:25 PM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      CGI se gaseste la W203 doar pe modelul C 200 CGI.

                      Prin deductia mea logica (care ar fi bine sa fie supusa criticilor cunoscatorilor), din informatiile gasite pe internet, motorul de pe acest model este DE18ML (271.9XX) fiind singurul motor pe benzina de pe W203 cu 168 CP - atat cat are si C 200 CGI declarat. Am gasit pe Wikipedia ca productia acestui motor a incetat in 2005. De atunci nu s-au mai facut C 200 CGI?

                      Se pare ca KE18ML (271.9XX) si DE18ML (271.9XX) sunt cele doua motoare pe benzina M271 instalate pe W203. De fapt, din cate am observat pe site-uri de vanzare SH, majoritatea benzinarelor pe W 203 au variante ale acestui M271 pe C XYZ Kompressor.
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Merced...C-Class_(W203)

                      Ce nu-mi e foarte clar este ca aceste 2 motoare M271 au fost instalate pe 4 modele W 203 cu puteri diferite:
                      C 180 Kompressor 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M271 E 18 ML red. 271.946) 143 PS (105 kW; 141 hp)
                      C 200 Kompressor (M271) 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M271) 163 PS 163 PS (120 kW; 161 hp)
                      C 200 CGI 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M271) 170 PS (125 kW; 168 hp)
                      C 230 Kompressor (M271) 1,796 cc (110 cu in) 16V I4 supercharged (M271) 192 PS (141 kW; 189 hp)

                      Singura diferenta pe care am gasit-o pe Wikipedia intre cele 2 motoare a fost injectia KE18ML foloseste SFI iar DE18ML foloseste injectie directa, desi nu sunt foarte sigur de aceasta informatie.
                      Si acum vin din nou cu intrebarea: SFI este tot o forma de injectie directa? Intreb pentru ca dintre cele 4 modele de mai sus 3 sunt Kompressor si ma gandesc ca exista posibilitatea ca toate formele de Kompressor implica injectie directa mai veche sau mai noua - sub diverse denumiri SPI, SPFI, SFI, DI.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Sau ca sa fie mai clara intrebarea (pentru ca au expirat cele 10 minute in care edit-ul este valabil):
                        Care sunt modelele W 203 pe benzina fara injectie directa?

                        Comment


                        • #13
                          Toate, care nu sunt CGI.
                          CGI apare în denumirea mașinii, în talon, pe embleme, etc
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            OK
                            Atunci o sa caut:
                            Cxxx
                            CxxxT
                            Cxxx Kompressor
                            Si o sa ma feresc de CGI!
                            Multumesc frumos! Este foarte important.

                            Comment


                            • #15
                              Îți faci prea multe probleme, CGI sunt extrem de rare, mai ales după atâția ani.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF