Ar fi cazul sa imi prezint si eu utilajul. Ma numesc Feri (unii deja ma cunosc) si din 2009 sunt posesor al unui W126 280SE. Visul meu pentru Mercedes a inceput de mic copil, cand salivam de fiecare data cand zaream W126 500SEC-ul in oras, in care am avut ocazia sa stau
.
Am achizitionat acest Mercedes de la un tip care nu a avut grija deloc de ea, cu gandul de al aduce la starea original fara sa imi bat joc de ea. Stiu ca este multa cale de la vis pana la adevar, dar sunt optimist si stiu ca timpul le va rezolva pe toate.
Masina cand am achizitionat-o arata jalnic in interiro. Caroseria prezenta urme de rugina (nu foarte grave), pe care inca nu am reusit sa le indepartez (va urma). Ca optiuni: mai nimica, antena electrica, trapa electrica, piele deteriorata si cam atat. Am cumparat aceasta masina cu gandul de al restaura si adauga cat mai multe optiuni posibile...caci na, vorbim de un S-Klasse
.
Starea tecnica a agregatului era varza...avea GPL, motorul functiona doar pe GAZ, lipsa piese de pe motor, conducte vacuum desfacute, etc etc. Dupa un calcul mai amanuntit am decis sa ii schimb motorul (care oricum nu a fost cea originala) findca ma costa mai mult decat motorul "nou". Am reusit sa ii pun o noua "inima", tot un M110:989. Dupa care am schimat parbrizul, findca era fisurat s.a.m.d.
Asa ca nu mai lungesc cu vorba si am sa incep prin a posta poze din arhiva personala si cu evolutia lucrarilor.
VIN...

Cand inca era de vanzare...



Asa arata agregatul dupa ce am cumaparat-o...




Stima

Am achizitionat acest Mercedes de la un tip care nu a avut grija deloc de ea, cu gandul de al aduce la starea original fara sa imi bat joc de ea. Stiu ca este multa cale de la vis pana la adevar, dar sunt optimist si stiu ca timpul le va rezolva pe toate.
Masina cand am achizitionat-o arata jalnic in interiro. Caroseria prezenta urme de rugina (nu foarte grave), pe care inca nu am reusit sa le indepartez (va urma). Ca optiuni: mai nimica, antena electrica, trapa electrica, piele deteriorata si cam atat. Am cumparat aceasta masina cu gandul de al restaura si adauga cat mai multe optiuni posibile...caci na, vorbim de un S-Klasse

Starea tecnica a agregatului era varza...avea GPL, motorul functiona doar pe GAZ, lipsa piese de pe motor, conducte vacuum desfacute, etc etc. Dupa un calcul mai amanuntit am decis sa ii schimb motorul (care oricum nu a fost cea originala) findca ma costa mai mult decat motorul "nou". Am reusit sa ii pun o noua "inima", tot un M110:989. Dupa care am schimat parbrizul, findca era fisurat s.a.m.d.
Asa ca nu mai lungesc cu vorba si am sa incep prin a posta poze din arhiva personala si cu evolutia lucrarilor.
VIN...

Cand inca era de vanzare...



Asa arata agregatul dupa ce am cumaparat-o...




Stima
Comment