Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Țin și eu pumnii! Știu că se poate monta ulterior tempomat pe mașini, dar pentru mine ar fi prima dată să și văd pe cineva fâcând asta.
    Off topic - Știu că aș putea să refac tempomatul la Lord (W126) ce-l avea la origini (doar maneta a mai rămas, în rest nimic altceva), cu adaptările inevitabile și necesare, dar ar fi de-a dreptul comic să ”cer” de la motorul de doijumate dizăl să asculte de tempomat, nemai socotind că datorită accelerației ”demne” de un portavion, l-aș putea folosi exclusiv pe autostradă, la drum lung...
    Baftă, și așteptăm veștile!
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Originally posted by Levi View Post
      așteptăm veștile!
      Au venit vestile: ''Toate-s la fel'' .... de fapt nu chiar toate, am gasit butoanele geamurilor electrice. Inca astept cu senzorul de la tempomat... Poate daca il ai pe Lord si nu il folosesti , tare bine mi-ar prinde. Pana te hotarasti sa te apuci de montat tempomat pe el gasim noi sa il inlocuim. Ce zici?
      Attached Files
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • Originally posted by Lucian_kel View Post
        senzorul de la tempomat... Poate daca il ai pe Lord si nu il folosesti , tare bine mi-ar prinde.
        Originally posted by Levi View Post
        doar maneta a mai rămas, în rest nimic altceva
        ... nici senzorul, căci încă de la prima dizelizare (înainte să-l iau eu) a fost înlocuit ceasul, cu unul de W123 diesel... Scusi...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Originally posted by Levi View Post
          ... nici senzorul, căci încă de la prima dizelizare (înainte să-l iau eu) a fost înlocuit ceasul, cu unul de W123 diesel... Scusi...
          Am inteles, multumesc. Mai caut, sperand totodata ca al nostru coleg Sile1 va avea timp sa demonteze si sa imi trimita acea piesa.
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • Luciane, esti sigur ca si pe W126 exista piesa aia...?! Intreb deoarece eu nu am vazut ca sa am ceva asemanator in spatele ceasului din bord!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Cred ca am gresit, din ce vad pe net acum codul respectiv e doar pentru w116, w123, r107. O sa aprofundez cautarile sa vad ce si cum. Multumesc.
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • De cand am luat masina aveam un relanti mare la pornirea la rece, insa ma obisnuisem asa. Acum ca a venit caldura am investigat putin problema iar vinovat se pare ca e o valva ce comanda volumul de aer ce intra in admisie in baza temperaturii motorului. Initial am desfacut furtunul de intrare aer si am izolat ambele capete, ca si cum motorul ar fi la temperatura optima iar fluxul de aer ar fi oprit. I-am dat cheie si a pornit cu un relanti minim, motorul aproape se oprea. Daca ar fi fost un alt loc pe unde sa prinda aer fals, relantiul ar fi fost din nou, cel putin la fel de mare. Asadar am desfacut valva si m-am speriat ce am gasit acolo: Jurassic Park. Am curatat-o si am probat functionalitatea pe un vas cu apa fierbinte. La temperatura mare valva inchide complet circuitul de aer insa la rece, se pare ca deschide prea mult lasand sa treaca un volum de aer mai mare decat necesar, de unde rezulta si relantiul mare.
                Attached Files
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • Am continuat cu prima incercare de a micsora volumul de aer, si anume am pus valva pe o presa 'home made' si in timp ce priveam pe tubul de intrare am apasat pentru a apropia partea fixa de deasupa, de pistonasul ce inchide aerul. Nu am apasat prea tare intrucat operatiunea este ireversibila. Am montat-o si am pornit motorul...si din nou relanti aproape la fel de mare, insa pe o perioada mai scurta, adica turatia a inceput sa scada mai repede ca inainte.
                  Attached Files
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • Am incercat sa repet operatiunea si sa apropii mai mult ''cilindrul'' de pistonasul din interior insa fiind la maxim a impins tot corpul afara. L-am adus la pozitia anterioara si am cautat alta solutie ca sa micsorez volumul de aer ce trece prin acea valva. Am cautat pe net si am gasit modul de functionare, mai exact in acel bulb de cupru se afla un ulei care la diferite temperaturi isi mareste sau micsoreaza volumul, astfel incat sa actioneze acel pistonas din interior. Am luat valva si am strans acel bulb in menghina, micsorandu-i volumul, timp in care supravegheam ca pistonasul sa nu urce prea mult. Am cumparat garnitura noua, am montat totul sus si acum am un relanti perfect, si la rece si la cald. In plus, acum lucreaza bine inclusiv surubul de reglat relantiul, adica daca il strang la maxim motorul aproape se opreste, cum e normal.
                    Attached Files
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • Ma bucur ca ai reusit pana la urma sa ii dai de cap!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Salutare. Prin mormanul de fire ce le-am primit de la colegul Dan500se am gasit si mufa (de fapt, sunt mai multe la fel) ce se potriveste la turometru. Am inceput sa scormonesc pe net dupa modul in care se conecteaza. Initial l-am legat la plus direct de la baterie, am facut masa iar firul TD l-am pus pe borna din stanga a bobinei (asa vazusem pe net) insa la relanti turometru indica o valoare eronata de circa 1500-1700 turatii. Scade putin, pe la 1200-1300 insa la acceleratii are fluctuatii, nu are constanta, fluiditate in turatii. Am mai gasit o schema ce spune ca se poate lega la mufa de pe caroserie de langa bobina insa de acolo nu primeste semnal. Am vazut cate ceva pe postul colegului grizzlee si am cautat in spatele alternatorului. Am gasit o borna cu semnul W si un + langa, de care am mufat un fir pe care sa il conectez la semnalul de la turometru. In timp ce scoteam firul de pe langa alternator, (cu contactul oprit) am atins capatul acestuia la masa si a facut scurt. M-am linistit si mai continui cu cercetarile.
                        S-ar putea insa ca turometrul sa nu functioneze in parametri insa nu reusesc sa gasesc nimic, nici o informatie cum s-ar putea reseta/repara/re.....
                        I-am re-reverificat si avansul insa nu sunt probleme.
                        Attached Files
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment


                        • Firele proveneau de la un 280, deci garantat aveai mufa corecta si pentru turometru. Esti sigur ca turometrul e OK? Calibrat cum trebuie?
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Originally posted by dan500se View Post
                            Esti sigur ca turometrul e OK? Calibrat cum trebuie?
                            Nein. Si nu stiu cum sa il verific/calibrez. Intai m-as asigura ca turometrul lucreaza bine si dupa aia as mai cauta de unde sa il leg. Nu stiu insa cum sa il verific iar pe net....deocamdata nimic. Mai caut.
                            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                            Comment


                            • Cel mai simplu ar fi la un centru ITP... sau la cineva care are aparat de masurat turatii (nu stiu cum se numeste exact, turometru poate?!? )... Stiti voi la ce ma refer.

                              Deci pui aparatul ala pe masina si vezi cum se tureaza in bord. Posibil sa iti arate bine turometrul tau, deci sa ai turatiile putin mai mari... Nu mai retin cat aveam eu la 280 in ralanti... si cat in cuplare in sarcina (parca 900 cu 750, ceva gen...).
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Originally posted by dan500se View Post
                                Cel mai simplu ar fi la un centru ITP... sau la cineva care are aparat de masurat turatii




                                Si de cand ii tot spun...dar vorbe in vant!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF