Buna seara,
Ajunsa recent, nu am putut sa nu ii fac 1-2 poze...
. Recent dupa mai multe probleme (nu deloc ieftine) cu touareg ul m-am decis sa il vand, iarna fiind cel mai bun moment. Saturat de o mie si unu de senzori care imi aduceau aminte a "Craciun" ma refer la faptul ca imi era pom de Craciun bordul am decis sa imi iau cv care chiar nu are senzori, multe smecherii electrice, dichisuri..etc.
Fiind fan mercedes de mai multi ani, dinainte de a avea permis de conducere am avut dea lungul timpului mai multe merc uri- E270 (2003) E200 (2005) si 2x E200 (2007) + un Slk 200 kompressor am decis sa iau o masina care o pot incadra si ca vehicol istoric. Personal am de gand sa folosesc masina zilnic, Zalaul nu e un oras mare si drumurile de cj, oradea etc nu cred ca vor fii o problema plus ca ma am 1-2 masini pe langa casa.
Asadar dupa lungi si amanuntite cautari am luat un W123 -230C (27.09.1978)
Masina e originala in proportie de peste 90%, cu tabla sta f bine si cu vopseaua.Ii voi face cateva retusuri, un polish profesional bineinteles rezolvand cu petele de rugina prima data. Cutia schimba bine, dar nu am condus-o mai mult de 100 m. In realitate masina e intr-o stare f buna zic eu pentru anii care ii are, banuiesc ca a fost o masina de garaj. printre acte am gasit o gramada de verificari cum sunt Tuv urile la nemti, masina fiind de pe olanda. si langa acestea o documentatie foarte amanuntita cum ca a fost vehicol istoric acolo.
Ajunsa recent, nu am putut sa nu ii fac 1-2 poze...

Fiind fan mercedes de mai multi ani, dinainte de a avea permis de conducere am avut dea lungul timpului mai multe merc uri- E270 (2003) E200 (2005) si 2x E200 (2007) + un Slk 200 kompressor am decis sa iau o masina care o pot incadra si ca vehicol istoric. Personal am de gand sa folosesc masina zilnic, Zalaul nu e un oras mare si drumurile de cj, oradea etc nu cred ca vor fii o problema plus ca ma am 1-2 masini pe langa casa.
Asadar dupa lungi si amanuntite cautari am luat un W123 -230C (27.09.1978)
Masina e originala in proportie de peste 90%, cu tabla sta f bine si cu vopseaua.Ii voi face cateva retusuri, un polish profesional bineinteles rezolvand cu petele de rugina prima data. Cutia schimba bine, dar nu am condus-o mai mult de 100 m. In realitate masina e intr-o stare f buna zic eu pentru anii care ii are, banuiesc ca a fost o masina de garaj. printre acte am gasit o gramada de verificari cum sunt Tuv urile la nemti, masina fiind de pe olanda. si langa acestea o documentatie foarte amanuntita cum ca a fost vehicol istoric acolo.
Comment