Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vid in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vid in rezervor

    Salut.
    Am o intrebare poate prosteasca:este normal sa se faca vid in rezervor?
    De ce va intreb-de cind am cumparat masina acum doi ani capacul rezervorului avea o gaura data in el(si nu e din fabrica- e data probabil cu dinamita) si de fiecare data cind aveam mai multa motorina in rezervor curgea pe toata aripa la fiecare curba luata mai brusc.
    Recent am cumparat un alt capac, l-am pus si motorina nu mai curge dar cind il scot se aude un ''poff''- -...nu gasesc cuvinte dar ma intelegeti...este normal? Ma gindesc ca poate atunci cind se formeaza vid in rezervor pompa de motorina va fi suprasolicitata, si poate ca proprietarul anterior a avut ceva probleme din cauza asta de aici rezultind si gaura artizanala in buson.
    Multumesc anticipat. Masina este un w124 250D '89.
    Last edited by dog; 10-06-2008, 18:47 PM.
    Stefan

  • #2
    Salutare. Am un W124 din luna februarie dar ”puff-ul” pe care il auzi este faptul ca se face aer pentru a se egaliza motorina in rezervor shi pentru a putea fi trasa mai usor de pompa asa am aflat shi eu de la altii care au mertzane. Nu te speria pentru ca nu e nimic grav.

    Comment


    • #3
      Cu alte cuvinte sa pun capacul fara gaura.
      Stefan

      Comment


      • #4
        Nu are nimic dog .. Am mers 500 de kilometri si cand am desfacut busonu am auzit rezervorup `poc` cum sa umflat la loc .. Se indoise dracului si tabla de la rezervor de la ce vid facuse
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Fac pariu ca ametitii aia de la Mercedes nu au avut de gand ca prin busonul de la rezervor sa fie vreo gaurica. E normal sa faca presiune si sa si "pufaie".

          Comment


          • #6
            Am pus capacul fara gaura si am deja facuti vreo 700 km si nu am nici o problema in schimb parca raspunde mai repede la acceleratie dar parca a mai crescut si consumul(nu foarte mult-cam 1l/%-mai ales in oras)...sau poate mi se pare.
            P.S. Cred ca am gresit cu titlul,am observat fenomenul mai indeaproape si cred ca de fapt se creaza presiune in rezervor si nu vid.
            Stefan

            Comment


            • #7
              Busonul ,daca e original, are din constructie o supapa care probabil s-a blocat sau s-a infundat si cel mai bine ar trebui sa te uiti un pic mai atent la buson si eventual sa-l cureti si n-o sa mai ai astfel de probleme!! Spor la treaba!!

              Comment


              • #8
                w 124 coupe . a facut vid in rezervor pana l a strambat si l a micsorat cu 10 l capacitatea . am pierdut garnitura de cauciuc de la buson si am inlocuit o cu una de la un buson universal.acum imi trebuie rezervor ( este al 2 pe care l schimb ), ce sa fac ? de ce s a strambat rezervorul in acel hal ?

                Comment


                • #9
                  am nevoie urgenta de un rezervor pt w 124 coupe 1993 , cu tot cu sonda de benzina si cu busonul de la rezervor poate asta este problema la mine ! cine stie centru dezmembrari zona craiova slatina. cine are asa ceva sa ma contacteze la tel: 0767540215 cristi sau e mail : mariuscristiann@yahoo.com , am nevoie si de fuzete dreapta fata + spate, grup spate tractiune de la o masina w 124 . 2.2 benzina 110 kw.

                  Comment


                  • #10
                    Si la mine se face presiune in rezervor.
                    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                    Comment


                    • #11
                      Nu prea este normal sa faca presiune sau vid in rezervor...in mod normal exista o valva care este responsabila cu stabilizarea presiunilor...care este situata pe un furtunel pe langa gatul rezervorului sau pe capac. Acolo ar trebui studiata problema...
                      www.testariauto.ro

                      Comment


                      • #12
                        Va salut! De la inceput ar trebui stabilit ca formarea presiunii este una, iar formarea vidului este alta. La un W124 200E din 1991(desmembrat) era un sistem simplu, exista o supapa care permite aerului sa intre in rezervor in momentul in care nivelul benzinei scade-cu unic sens(sper sa fi explicat cum trebuie). Se afla la capatul unei tevi ce iese din rezervor impreuna cu teava de retur(parca). Iar la alte modele instalatia este un pic mai complicata, care mai are si un ACTIVATED CHARCOAL FILTER(denumirea exacta). Fotografiile sunt cu acea supapa, iar schemaeste cu instalatia mai "complicata". La masina ce o am acum, nu m-am uitat cum este, dar si la W126 era acel sistem simplu, supapa fiind asemanatoare.
                        Attached Files
                        Last edited by tumar; 01-27-2011, 23:01 PM.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Eu cred ca presiune se formeaza si la voi. Adica la inceput si eu am crezut ca ii vid dar dupa mi-am dat seama ca de fapt ii presiune. Nu face tot timpul si sincer nu gasesc o relatie intre cum circul cu masina si acest fenomen. Adica mereu ii plin si circul pana la jumatate, apoi iar il umplu. Uneori face alteori ba.

                          Comment


                          • #14
                            Salut! Asta am zis si eu. Acea supapa da voie doar intr-un sens, deci se formeaza presiune in rezervor si chiar cred ca nu dauneaza, din contra. Nu cred ca va "marii" rezervorul.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Si eu am un 124 coupe 220 benzina si cand deschid rezervorul sa alimentez trage aer inauntru de parca era stafidid saracu , exact ca si un om ce sta cu respiratia tinuta un minut sub apa , cand iesi .... exact asa face rezervoru cand il deschid , ideea e ca langa bushon are o gaurica care presupun ca aia ar trebuii sa faca doar ca la mine nu face nimic , am supus problema asta mecanicului si a zis ca nu stie ce sa faca decat sa incercam sa desfundam cumva gaurica aia si daca nu reusim sa mai deschid bushonu periodic chiar daca nu alimentez , pana gasim o rezolvare !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF