Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Variator axa cu came - Motor 1.8K(M 271.940)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Variator axa cu came - Motor 1.8K(M 271.940)

    Salut,
    De curand am achizitionat un MB C200 Kompressor 1.8 163 cp, pe drum venind din Germania am avut o problema destul de serioasa, si anume nu a vrut sa mai porneasca prin Arad decat dupa vreo 15 minute de pauza si multe incercari de dat la automat (mentionez ca nu facea nimic atunci cand rasuceam cheia in contact) iar pe drum dupa ce a pornit a dat sa se opreasca o data in mers.
    Erorile aparute au fost destul de ciudate, prima oara 3 Malfunctions (ESP, Lichid racire si Display) apoi la oprirea in mers am avut eroare cu bordul rosu "baterie/alternator "
    Am mers in service la Auto-Shunn Deva si mi-au spus ca problema vine de la variatoarele axelor cu came care sunt fisurate si baga ulei pe firele senzorilor ce ajunge in calculatorul masinii si astfel apar aceste erori ciudate. Au spus ca este o problema generala la acest motor. Am vazut cu ochii mei ca era ulei atat in conectorii de la variatoare cat si in conectorul mare de la calculator, iar dupa curatare si degresare nu am mai avut nici o problema.
    Cum ati rezolvat problema, doar schimband aceste variatorea sau exista si alta solutie?
    Cam care este costul variatoarelor ?

  • #2
    Eu nu inteleg o treaba, cum ajunge ulei de motor in mufa de ECU motor?
    ECU motor (calculator) este separat intr-un compartiment cu releul K40, si pedeasupra are si capac acel compartiment pentru a proteja instalatia de apa, praf, etc.
    Cum saracia ajunge ulei acolo e un mister.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by sorelu View Post
      Salut,
      De curand am achizitionat un MB C200 Kompressor 1.8 163 cp, pe drum venind din Germania am avut o problema destul de serioasa, si anume nu a vrut sa mai porneasca prin Arad decat dupa vreo 15 minute de pauza si multe incercari de dat la automat (mentionez ca nu facea nimic atunci cand rasuceam cheia in contact) iar pe drum dupa ce a pornit a dat sa se opreasca o data in mers.
      Erorile aparute au fost destul de ciudate, prima oara 3 Malfunctions (ESP, Lichid racire si Display) apoi la oprirea in mers am avut eroare cu bordul rosu "baterie/alternator "
      Am mers in service la Auto-Shunn Deva si mi-au spus ca problema vine de la variatoarele axelor cu came care sunt fisurate si baga ulei pe firele senzorilor ce ajunge in calculatorul masinii si astfel apar aceste erori ciudate. Au spus ca este o problema generala la acest motor. Am vazut cu ochii mei ca era ulei atat in conectorii de la variatoare cat si in conectorul mare de la calculator, iar dupa curatare si degresare nu am mai avut nici o problema.
      Cum ati rezolvat problema, doar schimband aceste variatorea sau exista si alta solutie?
      Cam care este costul variatoarelor ?

      Este o problema cunoscuta si foarte ieftin de remediat. "Fisura" este la actuatorii - magnetii - variatoarelor axelor cu came, in nici un caz la variatoare. Ori s-a exprimat gresit receptionerul ori cine stie.

      Uleiul o ia frumos pe cablu printr-un fenomen fizic simplu si ajunge sa umple conectorul de la ECU. Mai mult decat atat, de acolo pleaca mai departe si se opreste in conectorii de sondele Lambda.

      Subiectul mai este discutat, pe aici.
      Last edited by cl600; 10-17-2014, 20:23 PM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Pe firele ce leaga conectorii de la variatoare la calculator, sunt fire litate nu dintr-o bucata ca cele de la prize si in timp din cauza presiunii, cate un pic cate un pic ajung ulei in capatul celalalt. Garniturile terminalilor (firelor ce intra in cele 2 mufe) sunt prinse peste izolatia firului, si astfel se ajunge la problema asta.
        Am inteles fenomenul pentru ca stiu ce inseamna testarea presiunii(Leak test) a conectorilor(lucrez in domeniu). Se face in 2 feluri:
        1.Leak Test Simplu(utilizat la majoritatea conectorilor simplii 1-20 de fire)se aplica o presiune de aprox 0.4 bar(regulator manual .. la care umbla oricine, si de obicei maintenanta din fabrici le dau la blana- adica 5-6 bar) iar conectorul trebui sa tina presiune in el cat sa activeze un presostat
        2.Leak Test Complex(conectori mari, ca si cel de calculator, doar dupa anul 2008 cand a fost implementat) se aplica presiune pana ajunge la 0.4 bar, se opreste presiunea si se masoara sa nu scada sub 0.35 bar in decurs de 5 secunde
        Acum, eu ma gandesc la o alta solutie pentru rezolvarea acestei probleme, in afara de schimbarea celor 2 variatoare, ca de exemplu sa dezizolez firele sa le cositoresc si apoi sa le izolez la loc , asa nu ar mai avea cum sa treaca uleiul prin fir si ori s-ar scurge jos ori ar sta la locul lui in motor. Dar nu stiu cat de mult ar aftecta variatoarele, de asta intreb, poate au avut si altii problema ...

        Comment


        • #5
          Am cautat pe forum, dar nu am gasit ceva concret, de asta am deschis un alt thread ..
          @cl600, imi poti spune solutia aplicata, te rog?

          Comment


          • #6
            Am expus exact in acest post. Am mancat o litera, insa an corectat acum.

            Solutia ta este foarte buna, insa daca lucrezi in mediu tehnic, sunt sigur ca vrei sa elimini cauza, nicidecum efectul.

            Actuatorii, electromagnetii, sau oricum vrei sa-i numesti sunt f ieftini si vin un model nou imbunatatit.

            Daca te hotaresti sa ii cumperi, te pot consilia cu mai trebuie neaparat sa iei impreuna cu ei.
            Last edited by cl600; 10-17-2014, 20:28 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Multumesc ca mi-ai deschis ochii ... Ai mare dreptate si m-am gandit si eu ca ar fi bine sa schimb piesa cu problema dar la service mi-au spus ca ar fi destul de scumpa de aceea m-am gandit la varianta de avarie pana ajung sa rectific problema; dar daca spui ca nu este nimic exagerat si imi poti oferii mai multe informatii chiar te rog sa postezi sau sa imi dai pe PM. De schimbat nu cred ca este ceva extraordinar .. am vazut ca se desfac cu un torx, de acolo o sa vad eu.. presupun ca trebuiesc schimbate si ceva garnituri sau oringuri de etansare.
              Multumesc inca o data !!

              Comment


              • #8
                Postea seria de caroserie pt mai multe info.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Multumesc cl600 ..

                  WDB2030421A555869

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sorelu View Post
                    Multumesc cl600 ..

                    WDB2030421A555869

                    Cate 2 bucati din fiecare la orice reprezentanta MB:

                    Magnet A2710510177 160 Lei buc
                    Capac A2710510032 5 Lei buc
                    Oring A0109972348 22 Lei buc


                    Variatoarele te-ar fi costat 2600 lei bucata.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Iti recomand si inca 2 bucati din cablurile astea care se monteaza intre mufa magnet solenoid si cablul care intra in acea mufa astfel intrerupand circuitul firelor si prevenind ca uleiul sa intre iarasi pe fire si sa iti ajunga prin toti senzorii,ecu etc.

                      A2711502733
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc frumos domnilor. O sa ma ocup de cum ajung acasa .. La inceputul saptamanii viitoare. Deocamdată doar sotia se bucura de masina, dar ma cam sperie ... Astazi de dimineata mi-a spus ca a avut eroare pe frână de parcare (dar cred ca a plecat cu ea trasa) si inca o eroare cu "visit workshop" in dupa amiaza asta .. dar cică ar fii dispărut. Acum sunt intr-o delegatie cu serviciul in BG, dar sunt foarte nerăbdător să ajung acasa. Multumesc inca o data pentru ajutorul acordat!

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          Nu prea am stare si am tot cautat informatii despre acest subiect; am gasit ceva interesant pe un forum din SUA.
                          Va rog sa analizati si voi pdf-ul din link-ul de mai jos si sa imi spuneti o opinie
                          Eu cred ca este valabil doar daca nu sunt fisurati magnetii si sunt probleme de etansare cu cele 2 garnituri ...

                          https://dl.dropboxusercontent.com/u/...r%20Magnet.pdf

                          Comment


                          • #14
                            Va salut.
                            Am avut o problema similara cu acel magnet care curgea si din care se prelingea ulei in cabluri.
                            Am cautat pe net si am gasit o solutie.
                            Am dat jos magnetul, l-am desfacut cu un burghiu si l-am curatat bine iar apoi am etansat cele doua garnituri din interiorul lui cu facator de garnituri/gasket maker negru, iar apoi la fel, am pus silicon intre el si locul sau de prindere. Am pus cel 3 suruburi la loc si ..e linkul ce m-a inspirat...sper ca nu e interzis de admin sa pun link-ul.



                            Pentru cine are interes si Timp...
                            Spor la treaba DIY. Do it yoursef-ari.

                            Comment


                            • #15
                              Am o intrebare pentru colegi cu Kompressor:sunt pe punctul de a cumpara un c180k,masina ok doar ca la mers se aude kompressorul non stop (ca si avionul se aude),asa e normal sa se auda sau e pe duca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF