Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vacuum tetiere...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vacuum tetiere...

    Salut.Am si eu o problema si poate cineva ma de aici ma poate ajuta(daca vrea).
    Am un w124 din '94 si tetierele sunt pe vacuum,dar nu mai merg.Am dat jos bancheta si pe partea soferului sub bancheta exista o pompita mica ce face vacuum pentru tetiere.Aia nu cred ca mai cupleaza cand apas pe buton ca face un zgomot,am luato jos si am suflat in toate cele 3 gauri ale pompitei de vacuum dar niciuna nu era infundata;am suflat si in furtune si nu erau sparte,deci nu pierde vacuum.Inauntru pompita aia are o bobina,este posibil ca bobina sa se fi ars si de aia sa nu mai mearga? Ce se poate face inafara de a schimba pompa,ca pare ok nu are alte defecte(contacte rupte,rezistori lipsa sau de alea).
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

  • #2
    Mai exista si un releu in portbagaj ... Cautal si vezi cum e starea lui.

    Comment


    • #3
      Unde in porttbagaj,am verificat numa aia sub bancheta pentru ca aia face zgomot cand apas pe buton
      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

      Comment


      • #4
        Salutam! Ce spui ca este pompita, am impresia ca este o electrovalva care la apasarea pe butonul din bord deschide circuitul de vacuum al tetierelor. O metoda simpla ar fi sa le iei prin eliminare. Scoti furtunasele de la tetiere, trebuie sa fie doua. Tragi aer de pe ele(unul cate unul) cu gura, ar trebui sa coboare. Daca coboara unesti furtunul ce vine de la instalatia de vacuum(cel ce intra in electrovalva) cu cele doua pe rand. Daca nu este pierdere pe instalatie ar trebui sa le coboare. Faci asta cu motorul pornit. Daca si acum coboara inseamna ca electrovalva este defecta.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Am incercat sa pun furtunele de la tetiere pe furtunu care vine in pompita aia cu motoru pornit si nu a mers ... O sa incerc sa trag aer pe ele.Faza e ca am vrut sa iau jos spataru de la bancheta dar nam putut de tetiere ca sunt ridicate si nu pot ridica de bancheta.
          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

          Comment


          • #6
            Inseamna ca nu este din electrovalva. Verifica acel furtun sa nu fie iesit din vreun racord de cauciuc. S-ar putea sa se auda pe unde trage aer.Oricum e racordat undeva sub bord.Desfa plasticurile acelea de sub presuri pe partea stanga(au niste cleme la capace)si urmareste furtunul de unde vine.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Am avut si eu o problema semanatoare si am descoperit un releu in partea stanga dupa plasticul din portbagaj. Am bagat codul pe net si sa devedit a fi de la tetiere. Asa ceva de cumparat nou era foarte scump, pana la urma l-am desfacut si am gasit o tija de cupru rupta, am inlocuit-o si acum merg perfect tetierele... Eu zic ca e de luat in considerare!

              Comment


              • #8
                Salut,
                Masina are cumva si perdea electrica?
                Poti verifica daca partea de vacum este functionala,scotand furtunul ce vine de la motor in electrovalva si cuplandu-l direct(prin intermediul unui furtuns din guma pus la capeti) la unul dinte furtunasele ce duc la tetiere.
                Daca ai cumva perdea electrica spate,circuitul electric de comanda al tetierelor este inseriat cu un intrerupator localizat in sistemul de parghie al perdelei,intrerupator care va fi inchis doar dupa lasarea perdelei electrice in jos.
                Bafta

                Comment


                • #9
                  Nu,nu are perdea electrica,am verificat electrovalva si e in regula,vacuum nu scapa fiindca am incercat sa suflu pe furtunelele alea si nu am putut singura problema care ar putea este releul de care vorbea radu16b,dar nu stiu unde este localizat exact,daca imi poate spune cineva pe o poza sau ceva as fi recunoscator.Multumesc !
                  God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                  Comment


                  • #10
                    Salutam! Pana la urma ai reusit sa cobori tetierele?
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Nu,nu am reusit,ca nu am avut timp sa iau iar bancheta afara ca sa vad daca pot rezolva ceva tragand aer pe furtunele de la tetiere.N-ar fi rau sa stiu unde'i releu ala,poate cineva vede posturile si imi explica.Cand o sa am timp o sa o scot iar,am verificat electrovalva si aia pare a fi buna,deci numa' releul poate fi.
                      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                      Comment


                      • #12
                        Salutam!
                        Nu tin minte sa fi vazut vreun releu pe instalatia de pliere a tetierelor(mai ales unul cu parghie), dar posibil sa nu il fi observat eu. In fine, pun niste scheme cu instalatia de vacuum a sistemului si niste poze cu mecanismul de pliere a tetierelor pentru a va face o idee. Un singur furtunel pleaca la tetiere(vina mea, intr-un post anterior am zis ca doua), ramificatiia facandu-se in zona difuzoarelor spate sub "mocheta". Deci in electroventil ar trebui sa fie doua furtunele, unul ce intra(ce vine din zona bordului) si altul care se duce la mecanisme. Daca tragi aer pe cel ce duce la tetiere, ele ar trebui sa se plieze(daca nu este nimic care sa le impiedice).
                        Attached Files
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          @tumar multumesc pentru scheme,mecanismele alea doua se vad in portbagaj.Si inca ceva tetierele cum se iau jos ?
                          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                          Comment


                          • #14
                            Salut,
                            Am atasat schema bloc.Sper sa-ti fie de ajutor.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              saluare. am avut o problema identica cu cea descrisa de tine in post-urile de mai sus. exact ca la tine electrovalva functiona,adica facea acel tac dar tetierele nu coborau. ce am observat eu de-a lungul timpului este ca electrovalvele astea nu se strica asa ca nu mi-am mai batut capul sa o mai verific si bine am facut ptr ca la mine lipsea alimentarea cu vacuum pe furtunasul ce venea din fatza, nu de sub bord cum a sugerat cineva mai devreme ci de langa pompa de servofrana unde se gaseste,cel putzin la mine un distribuitor vacumatic ce imi alimenta cu vacuum farurile si electrovalva asta amarata.distribuitorul asta il vezi foarte simplu, ridici capota si te uitzi in stanga pompei de servofrana(tulumbei). vezi daca vine vacuum acolo si daca pleaca vacuum de acolo (cu motorul pornit evident).oricum schemele vacumatice difera foarte mult in functie de an si obtiunile de pe masina asa ca...sper sa te ajute cu ceva...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF