Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ulei cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ulei cutie automata

    am un w123 230 136cp din 81 cu cutie automata in 3 trepte si as vrea sa va intreb daca stiti ce ulei este recomandat si cati litri daca schimb si filtrul si eventual cine se pricepe in Brasov sa il schimbe? multumesc
    p.s este normal sa se tureze mai tare si dupa sa schimbe daca o calc mai brusc ?
    daca accelerez normal si retrag putin piciorul schimba perfect

  • #2
    Cutie automata in 3 trepte in '81? Eu stiam de 4 trepte!

    Daca retin bine, atunci la un schimb complet...asta ar insemna sa dai jos tot uleiul...adica si din convertizor, ar undeva la 7,2L ...sper sa nu gresesc.

    Turatia si schimbul vitezelor este normal, asa este si la mine!


    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Daca e automata in 4, exact cum zice dl. Fery, trebuie 7.2 litri. Nu te lua dupa selector daca ai 2-3-D, sa crezi ca cutia ar fii in 3 ca de acolo selectezi pana in ce treapa sa-ti schimbe, daca nu ma insel.
      Mercedes W124 200D - ex
      Mercedes C124 CE200 - ex
      Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
      Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
      Mercedes C124 300CD - daily driven
      Mercedes C124 300CE 12v
      Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
      Mercedes S124 250TDT
      Mercedes W210 E200 16v
      Mercedes W906 2.2 CDI

      Comment


      • #4
        Salut,

        Eu am avut un 300 D din '76 si inainte sa schimb uleiul in cutie schimba aiurea, tot asa facea se tura si abia apoi schimba treapta.

        Am schimbat uleiul, 7 l intra, dar se schimba 2 cate 2.

        In Brasov stiu un service care sigur face asta sau te invat cum sa faci daca vrei sa o faci tu.

        Se da drumu la ulei din cutie, ies 2 litrii, apoi bagi 2 litri o ridici pe elevator si o pornesti, o pui in D si o lasi sa schimbe toate treptele apoi iara dai drumu la ulei si iara completezi.

        Tot asa pana schimbi tot uleiul.
        Schimba si filtrul de ulei din cutie.

        O zi buna

        Comment


        • #5
          multumesc pentru raspunsuri
          cutia sigur este in 3 trepte nu de alta dar pot sa le numar cand schimba
          am fost la reprezentanta si mi au zis ca nu au inca documentatia dar o sa o faca rost
          deci deocamdata am vreo 3 variante de cantitati si doua pentru tipul de ulei in concluzie ceata maxima

          Comment


          • #6
            Originally posted by tughy View Post
            multumesc pentru raspunsuri
            cutia sigur este in 3 trepte nu de alta dar pot sa le numar cand schimba
            am fost la reprezentanta si mi au zis ca nu au inca documentatia dar o sa o faca rost
            deci deocamdata am vreo 3 variante de cantitati si doua pentru tipul de ulei in concluzie ceata maxima
            Respectă regulile de postare, citeşte regulamentul!

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Originally posted by tughy View Post
              am un w123 230 136cp din 81 cu cutie automata in 3 trepte si as vrea sa va intreb daca stiti ce ulei este recomandat si cati litri daca schimb si filtrul
              Ulei cutie automata W123 : ATF Dexron 2 cod 236.6 . In functie de tipul cutiei 6,2 L sau 7,3 L .
              Obligatoriu se schimba filtrul .
              Schimbul se face o data la 60 000 KM .



              Here's a DIY to encourage you all to take a closer look at your transmissions if you get a problem, rather than just swapping for another or buying

              Comment


              • #8
                Originally posted by tughy View Post
                cutia sigur este in 3 trepte nu de alta dar pot sa le numar cand schimba

                Bun, insa stiai ca in pozitia D masina porneste cu a 2-a? Asa se explica ca numeri doar 3 trepte!

                Stima
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Bun, insa stiai ca in pozitia D masina porneste cu a 2-a? Asa se explica ca numeri doar 3 trepte!

                  Stima
                  Corect din nou! Ca sa simti treapta 1 de viteza la plecarea de pe loc apasa mai tare acceleratia si vei fi placut surprins(cred eu)!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SHPAN View Post
                    Ca sa simti treapta 1 de viteza la plecarea de pe loc apasa mai tare acceleratia si vei fi placut surprins(cred eu)!
                    Aici nu stiu daca ai dreptate...

                    Daca am retinut bine: in D pleci de fiecare data cu a 2-a... in pozitia a 3/S de pe schimbator porneste tot cu a 2-a, insa la apasarea pedalei de acceleratie pana la 'fund' va actiona butonul KICK DOWN (asta daca are masina in dotare) si atunci pleci cu a 1-a si nu in ultimul rand in pozitia 2/L pleci de fiecare data cu a 1-a!!!


                    Sa ma corectati daca am gresit!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Cel putin la w126 cu siguranta in D cupleaza treapta 1 daca apesi destul de tare acceleratia chiar si fara KICK DOWN! Dupa cat ai circulat cu masina aia Fery ma faci sa cred ca mergi "la consum" de nu ai constatat asta inca...sau e diferita cutia mea...sau a ta e defecta! Ce varianta iti convine?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SHPAN View Post
                        Cel putin la w126 cu siguranta in D cupleaza treapta 1 daca apesi destul de tare acceleratia chiar si fara KICK DOWN!

                        Iti cupleaza treapta 1 fara sa apesi Kick Down-ul in D?...nu as crede!

                        Am condus destul de mult si imi cunosc masina, si nu cred sa am probleme la cutie!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Am sa-ti dau sa conduci daca nu crezi! Ma faci sa-mi pun si eu un semn de intrebare dar 99% cred ca asa e! Voi proba...in mai sau iunie! Sunt convins ca iti cunosti masina de 1000 de ori mai bine decat eu pe a mea! Tot respectul!

                          Comment


                          • #14
                            Salut, eu detin un w123 300d cutie automata, cand am cuparat masina nu ii functiona Kick Down-ul iar masina pleca cu 2-a. La mine era o problema de vacum, furtumele rau puse aiurea, Dock(Alexandru) din buc., cel care a fost foarte mult timp pe acest forum m-a ajutat sa rezolva acea pb. Dupa ce am pus furtunele de vacum cum trebuie masina pleca cu 1-a fara pb iar la apasarea Kick Down-ul schimba pe "rosu " sa spunem si retrogradeaza viteza pentru un plus de viteza!
                            Eu zic sa verifici shema de vacum!
                            O zi buna!

                            Comment


                            • #15
                              buna seara da am kick down si functioneaza dar i am dat doar cand eram in a doua sau a treia dupa calculele mele deci a 4 sau a 3
                              voi ce ulei puneti in cutiile voastre automate si cati litri?
                              p.s scuze pentru postarea incorecta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF