Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turbosuflanta defecta,A 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by dimitris13 View Post
    Buna. Aceasi problema o am si eu la un Mercedes A 170CDI,turatie maxima 3500rpm,am verficat si cele doua chestii de vacum,le-am schimbat intre ele,functioneaza...farurile se ridica si coboara,parghia de la turbo,in momentul porniri motorului se vede ca este trasa de vacum,vreo 2 cm,cand opresc motorul,parghia revine catre stanga,dar in timpul functionari motorului parghia o pot trage catre stanga..turbo nu stiu cum se verifica daca functioneaza???.nu scoate fum,nu mananca ulei...puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi??? si cum pot stii ca turbina functioneaza??Mentionez ca am avut schimbat calculatorul de motor..poate fi de la el?Ceva nereusit la resoftarea lui??? Va rog un ajutor.
    Debitmetrul l-ai verificat/inlocuit ???

    Comment


    • #32
      Doar debitmetrul a mai ramas...ca restul am verificat .Si va multumesc tuturor celor care postati sfaturi.

      Comment


      • #33
        Debitmetrul,se schimba pur si simplu ...sau trebuie si ala bagat pe calculator,pt imperechere cu masina??????

        Comment


        • #34
          Originally posted by dimitris13 View Post
          Debitmetrul,se schimba pur si simplu ...sau trebuie si ala bagat pe calculator,pt imperechere cu masina??????
          Se schimba pur si simplu, are 2 suruburi (vezi ca trebuie torx cu gaura pe mijloc) .
          Varianta noua cea mai ieftina este Pierburg.
          Bafta.

          Comment


          • #35
            Buna. Senzor debit aer,am gasit ,nou,pe epiesa...de la 116 lei,tva inclus...intradevar ,producator Autlog, si cel de Pierburg 316 lei??? Si inca ceva..mi-a spus un mecanic fff bun,ca turatia nu urca mai sus de 3000rpm pe loc...doar in mers,din pacate nici asa nu merge...al dracu nemti..))))nu mai stiu ce sa-i controlez??? o duc la ecograf...))la ginecolog...ca pina amu,cati mecanici sau uitat in burta ei...facea si pui...)

            Comment


            • #36
              Mecanicul se insala, poate fi turata pe loc la peste 3500 rot/min, asta daca functioneaza corect turbo, altfel nu.

              1. Sigur functioneaza geometria variabila? Nu este gripata? Nu prea se intelege din ce ai postat daca actuatorul face cursa completa.
              2. Daca da, verifica traseul de vacuum al turbinei (chiar daca merge reglajul farurilor si altele).
              Prima data furtunasul ce merge la actuatorul turbo (este pe langa farul dreapta), vezi ca are 2 coturi de cauciuc (sa nu fie crapate sau sa scape vacuum pe langa).
              Apoi traseul catre Y -ul de la servo.

              Comment


              • #37
                Salut. Nu stiu ce este geometria variabila si unde o gasesc si ce trebuie sa fac sa vad daca functioneaza??? Si nu stiu sigur dac am inteles ce este actuatorul ,unde il gasesc si ce trebuie sa faca sau sa fac sa vad daca functioneaza??? Acum nu mai misca parghia turbo si ieri am schimbat furtunele ,toate,noi,intradevar nu m-am uitat la stutul acela de la turbo,unde intra furtunul,posibil sa il fi infundat deoarece este accesul dificil.Parghia functioneaza fff usor cand o imping cu o surubelnita.Inainte de asta functiona ,adica culisa spre stanga vreo 2 cm,la pornirea motorului si ramanea in acea pozitie.Va rog niste sfaturi.Va multumesc.

                Comment


                • #38
                  Debitmetru propriuzis,sau senzor debit aer???Si este un pic de ulei pe zona de la debitmetru.Fum scoate doar in momentul porniri motorului,alb. Inca ceva..am vazut..senzor turatie management...acesta ce face si va rog unde il gasesc pozitionat pe motor??

                  Comment


                  • #39
                    Salut!
                    Mai pe scurt..
                    Geometria variabila este in turbina si rolul ei este de a "controla" fluxul de gaze prin turbina. Lucrul asta il face cu ajutorul actuatorului vacuumatic(piesa in care intra furtunasul de vacuum) care misca parghia.
                    Ai mai jos o poza cu o turbina de AClass si un link sa intelegi cum functioneaza geometria variabila. Intelegand asta, iti vei da seama de ce e important ca actuatorul si parghia sa functioneze optim.

                    https://www.youtube.com/watch?v=z7OtJVzLfy4
                    Debitmetru sau: senzor debit aer, senzor flux aer e acelasi lucru!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc f mult.Sunteti extrem de amabili.

                      Comment


                      • #41
                        Va multumesc ff mult pt sfaturi..sa dovedit a fi senzor de vaum de pe capacul de chiulasa,am cumparat unul nou de la bosh..amu...zboara...))

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF