Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turbo pe w123 - 300D. Se merita? Avantaje si dezavantaje

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo pe w123 - 300D. Se merita? Avantaje si dezavantaje

    De cand am luat masina , si anume o cobra 300d, ma tot gandesc: se poate sa-mi pun turbo pe el? Eu am OM617.912 productie +1980 , adica "bujie mica". Si au fost produse si motoarele turbo OM617.952. Este o diferenta considerabila de putere...cam 33 de invitatzi in plus in favoarea lui OM617.952. As dori sa stiu daca se poate monta turbina pe motorul pe care am eu. Este nevoie sa schimb pistoanele, injectoarele si pompa de injectie? Este nevoie de alte interventii?


    Aaaa... Si ce ar mai fi interesant ar fi un motor de 2000 sau 2400 cu turbo. S-ar putea adapta sistemul de pe OM617.952 si pe aceste doua motoare?
    Last edited by Semtexx; 10-27-2007, 23:43 PM.

  • #2
    Ciao,
    Ce pot sa-ti spun sigur e ca pompele sunt diferite la motoarele fara turbo si la cele cu turbo. Deci pompa trebuie sa o schimbi sigur.
    Eu am un 300TD (combi, turbodiesel), dar pompa de turbo facea figuri nu alimenta egal toti cilindrii asa ca m-am multumit cu o pompa non-turbo care merge excelent dupa ce se incalzeste motoru. Turbina nu am dat-o jos.
    De mers merge excelent si asa, am consum afara 8.5 daca merg calm... ceea ce e destul de bine. Turbina porneste, dar nu se simte nimic sau marog..mai nimic.
    Cam atat pot sa-ti spun.

    Dupa ultimul post m-am gandit si eu mai bine. Masina merge asa cum ti-am spus dar nu sunt chiar convins ca e sanatoasa solutia. Nu stiu exact daca am dreptate sau nu (e primul meu motor turbo) dar...
    Teoretic cand porneste turbina baga aer in plus in cilindrii (mai mult decat daca ar fi simplu aspirat). Pompa nu stie treaba asta si injecteaza ca si cand ar fi motor aspirat...ceea ce duce la un amestec "sarac"....si asta din cate am inteles e destul de daunator pe termen lung pentru supape si camera de precombustie....daca ma insel va rog contraziceti-ma...sa stiu si eu ce sa fac...dar tare ma manca sa schimb pompa cu una turbo..sau sa dau jos turbina...
    Last edited by Danny_bb; 12-05-2007, 16:43 PM.

    Comment


    • #3
      eu as fi schimbat elementii la pompa de turbo decit sa pun altceva...de gustibus

      Comment


      • #4
        Sa mai raspund, sa nu mai raspund... nu shtiu. Uite peste ce dai cind faci curat pe forum...

        Comment


        • #5
          nu stiu daca potriveste. s-ar putea sa mearga
          Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bejan Sebi View Post
            nu stiu daca potriveste. s-ar putea sa mearga
            Sa mearga unde ? Merg si eu...

            Comment


            • #7
              Ma refeream daca potriveste
              Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

              Comment


              • #8
                Avem un interesat deci, va fac povestea mai tirziu, acum trebui sa dispar. Asta si bolile Cobrelor.

                Comment


                • #9
                  In locul tau,sincer,daca tot iti place asa de mult modelul Cobra si mai dispui de ceva banuti,eu as face o omologarede motor si as pune unul 300TD de pe un w124 avariat.Probabil ca te va duce la vreo 1500 de euro cu totul,dar cand exista pasiune si o caroserie beton de w123,o astfel de investitie s-ar merita,parerea mea.Sa nu uitam ca un astfel de motor este si mai silentios,mai puternic si mai finutz la trepidatii.

                  @Andrei.Uite acum am citit pe un alt topic ca ai motor de 3005 cmc.O omologare de motor w124 300 sau chiar 250TD(care are oricum mult mai multa putere decat un 300 de cobran) ,umila mea parere e ca in 3-4 ani ti-ai remonta investitia doar prin noul impozit care va fi mult mai mic.Sa nu mai vb de consum care si asta va fi mai mic la un motor de w124 generatie mai noua fiind.Deci iti cam scoti banii si ramai cu un motor mai bun.
                  Last edited by doktor4carz; 04-10-2008, 10:13 AM.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    mai silentios zici? rar vezi un motor de w124 3000 td care sa fie silentios...la majoritatea clantzane fiecare injector. am un prieten cu asa ceva. il aud de cand intra pe strada mea...sau poate ai noroc la unu`...sa fie injectoarele bune si pompa. atunci esti lipsit de clantanit
                    Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bejan Sebi View Post
                      mai silentios zici? rar vezi un motor de w124 3000 td care sa fie silentios...la majoritatea clantzane fiecare injector. am un prieten cu asa ceva. il aud de cand intra pe strada mea...sau poate ai noroc la unu`...sa fie injectoarele bune si pompa. atunci esti lipsit de clantanit
                      In general motoarele diesel in 6 sunt mult mai silnetioase decat cele in 4.Nu stiu ce probleme are amicul tau la masina dar comara de ex un 2,5tdi de la vw-audi cu un 1,9 tdi,sau un 525d cu un 520d de la bmw si vei vedea ce vreau sa spun.
                      In plus dieselurile in 6 au marele avataj ca NU determina vibratii in habitaclu deloc.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #12
                        Atzi deviat de la topic in gard. Resuscitatzi-va, bagare manevra Heimlich...

                        Bun. Si acu hai sa va zica mandela cum e treaba cu motorul turbo. Sint multe diferentze, repere nu se prea gasesc, transformarea unui motor atmosferic in unul turbo e anevoioasa. Circuitul de ungere difera datorita turbinei, pompa de ulei difera, pistoanele difera, trebuie alte galerii, admisie respectiv evacuare, aha cu came e alta, la fel ca si pompa de injectzie.
                        Sint vro doi prin orash care au facut o tziganie, unu cu o turbina de volvo, altu nu shtiu cu ce mortzii mamii lui... Da alea nu se cheama motoare turbo. Sint doar nishte dizele cu turbina, atita tot.

                        Comment


                        • #13
                          Funny !
                          Exact ce spuneam si eu. Daca vrei un turbo diesel dintr-unul aspirat, o simpla adaptare a unei turbine nu e suficienta. Asa cum a zis Dok, alte pistoane, alte injectoare, alta pompa, alte... Deci, de ce nu-ti iei tu un motor deja turbo? E mult mai simplu.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF