Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tuning

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning

    Tuning camioane,Actros, Atego, M.B. Bus, Setra pe mufa de diagnoza fara demontat calculator - 500 euro
    Delimitari de viteza-300 euro
    Tuning Sprinter 200- 400 euro depinde de modelul de calculator
    Delimitari New Sprinter 100-200 depinde de modelul de calculator
    Conversii Sprinter 903 fara EGR si MAF, fara valva de shutt-off , cu pompa de inalta fara valva 100 euro
    Tuning autoturisme 200-400 euro depinde de modelul de calculator
    informatii:
    Bazil 0744671176

  • #2
    Modificari sprinter 906
    0744671176- Bazil

    C. E,ML, R, edc16 -200 euro
    Last edited by cutaresku; 04-15-2013, 14:29 PM.

    Comment


    • #3
      Tuning camioane,Actros, Atego, M.B. Bus, Setra pe mufa de diagnoza fara demontat calculator - 500 euro
      Delimitari de viteza-300 euro
      Tuning Sprinter 200- 400 euro depinde de modelul de calculator
      Delimitari New Sprinter 100-200 depinde de modelul de calculator
      Conversii Sprinter 903 fara EGR si MAF, fara valva de shutt-off , cu pompa de inalta fara valva 100 euro
      Tuning autoturisme 200-400 euro depinde de modelul de calculator
      C. E,ML, R, edc16 -200 euro
      informatii:
      Bazil 0744671176

      Comment


      • #4
        Tuning camioane,Actros, Atego, M.B. Bus, Setra pe mufa de diagnoza fara demontat calculator - 500 euro
        Delimitari de viteza-300 euro
        Tuning Sprinter 200- 400 euro depinde de modelul de calculator
        Delimitari New Sprinter 100-200 depinde de modelul de calculator
        Conversii Sprinter 903 fara EGR si MAF, fara valva de shutt-off , cu pompa de inalta fara valva 100 euro
        Tuning autoturisme 200-400 euro depinde de modelul de calculator
        C. E,ML, R, edc16 -200 euro
        informatii:
        Bazil 0744671176

        Comment


        • #5
          Singurul posesor si utilizator certificat de Alientech de pe forum si probabil printre foarte putinii din Romania. Activitate profesionala directa in domeniul MB, evident specializat si ultra-specializat.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Azi am scris softul facut de Bazil, cu EGR scos. Junghiul merge foarte bine, estimez, empiric, o putere undeva la 160-165 cp, bazandu-ma pe senzatiile cu softul original si cele cu softul modificat si turbo de 2.7 (unde aveam si dyno, ~185cp).
            Pe STAR campul EGR imi arata deschidere de 3-5%, deci practic EGR-ul este anulat din soft. Tunerul meu anterior nu s-a priceput la anularea EGR din soft si cred ca nu-s multi care "sa stie cu varza" precum Bazil (cel putin pe Mercedes).
            Am ceva fum la a-ntaia si a doua (comparativ cu softul original unde n-aveam pic de fum), insa deloc ulterior, indiferent de talpa. Urca bine in ture, turbo-lag redus. N-am mers decat vreo 20 de km, cu varf de 190-195 km/h. O sa revin cu update, dupa cateva sute de km.
            @Bazil: am pus checksum la softul tau (n-am riscat sa-l scriu fara) si l-am scris cu mufa ventilatorului scoasa.
            Asadar, o prima concluzie, super multumit si recomand cu maxima incredere!

            PS: W210, OM611.961, 143cp stock.
            Last edited by cutaresku; 05-21-2013, 18:24 PM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Dupa mine ai facut bine ca ai schimbat softul bulgaresc. Nu bagi un dyno cu asta nou sa vaza si ochiul nostru? Turbina tot aia de 2.7 ai pastrat?

              Comment


              • #8
                Nu, e turbo originala de 2.2. Dyno, hmm, cand voi prinde un weekend mai liber.
                2.7 sta momentan in portbagaj, invata cum trebuie sa se comporte
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Azi am scris softul facut de Bazil, cu EGR scos. Junghiul merge foarte bine, estimez, empiric, o putere undeva la 160-165 cp, bazandu-ma pe senzatiile cu softul original si cele cu softul modificat si turbo de 2.7 (unde aveam si dyno, ~185cp).
                  Pe STAR campul EGR imi arata deschidere de 3-5%, deci practic EGR-ul este anulat din soft. Tunerul meu anterior nu s-a priceput la anularea EGR din soft si cred ca nu-s multi care "sa stie cu varza" precum Bazil (cel putin pe Mercedes).
                  Am ceva fum la a-ntaia si a doua (comparativ cu softul original unde n-aveam pic de fum), insa deloc ulterior, indiferent de talpa. Urca bine in ture, turbo-lag redus. N-am mers decat vreo 20 de km, cu varf de 190-195 km/h. O sa revin cu update, dupa cateva sute de km.
                  @Bazil: am pus checksum la softul tau (n-am riscat sa-l scriu fara) si l-am scris cu mufa ventilatorului scoasa.
                  Asadar, o prima concluzie, super multumit si recomand cu maxima incredere!

                  PS: W210, OM611.961, 143cp stock.
                  Multumesc pentru aprecieri

                  Comment


                  • #10
                    Salut. http://www.clubmercedes.ro/remap-w20...11-t35551.html . http://www.youtube.com/watch?v=NnK99luEq6M . Da.mi si mie o idee/sfat te rog .

                    Multumesc foarte mult .

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF