Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spira volan.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am dus-o la toti doctori din oras si nu au reusit crede-ma daca a-si gasi altul maine ma-si duce cu ea la doctorul respectiv
    Last edited by Florin_WES; 11-16-2017, 18:42 PM. Reason: Am șters quote-ul.

    Comment


    • #17
      Te cred.Da o fuga si-n Timisoara(cu 50/ora).Nu-i naveta cosmica,sa nu-i dea de cap...Fruntea sus si te rog tine-ne la curent cu ce se mai intampla.Asa-i la-nceput.

      Comment


      • #18
        Mersi pentru incurajare

        Apropo acum alta problema a aparut deci putin ajutor!

        Nu mai porneste deloc,dau contact si nimic bateria buna dar nici un sunet,doar cel al pompei de benzina. Eu sunt 90% sigur ca este electromotorul,am fost pe la niste mecanici dar nu se baga la A clase daca o imping porneste foarte bine,rareori mai porneste si neimpinsa

        Acum intrebarea pentru LauLaur ,am vazut in alt topic ca a desfacut partea de sus a motorului pentru a scoate electromotorul,intrebarea este daca ai treaba cu motorul in sine ,tacheti samd pentru a ajunge la electromotor???

        Si acum rugamintea mea.daca imi poate pune o poza? unde este electromotorul de la masina ta? Am citit ca loveai putin cu levierul sa porneasca,eu lam cautat 30 min cu privirea dar nu lam vazut...multumesc

        Apropo...in afara de electromotor mai poate fi ceva de nu porneste doar impinsa????
        Last edited by Florin_WES; 11-16-2017, 18:43 PM. Reason: Am șters quote-ul.

        Comment


        • #19
          Uite cum se testează: https://www.facebook.com/aclassForre...2854586480316/

          Îi exact în spatele galeriei de admisie. Nu desfaci capacul la tacheți că nu-i în motor. Probabil pe sub poți ajunge să-i dai una, dar nu văd cum ai face-o în timp ce dai la automat.

          Ți-am scris și în privat, pornește-o si du-te cu 50km/h până în Timisoara. Sună cu încredere la numărul ce ți l-am dat că nu ti l-am dat degeaba.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru video, ma duc sa incerc...acum un mic ajutor ce zice ca ar putea fi defect sub schimbator??? ma gandesc ca se refera la cele automate ???? Si cu contactul s-ar putea sa aiba dreptate,pentru ca mie mi-a fost umblat acolo,cand mi-a facut cheie dupa contact

            Dupa ce incerc ce mi-ai postat ,am sa-l sun pe mecanic sa vad ce zice si cum ma poate programa.
            Last edited by Florin_WES; 11-16-2017, 19:01 PM. Reason: Am șters quote-ul.

            Comment


            • #21
              Originally posted by gruiarew View Post
              Uite cum se testeazã: https://www.facebook.com/aclassForre...2854586480316/

              Îi exact în spatele galeriei de admisie. Nu desfaci capacul la tacheți cã nu-i în motor. Probabil pe sub poți ajunge sã-i dai una, dar nu vãd cum ai face-o în timp ce dai la automat.

              Ți-am scris și în privat, pornește-o si du-te cu 50km/h pânã în Timisoara. Sunã cu încredere la numãrul ce ți l-am dat cã nu ti l-am dat degeaba.
              Am incercat metoda din tutorial si surpriza electromotorul porneste inainte sa incerc metoda din tutorial am incercat la contact, nimic nu a facut ,dar dupa metoda tutorialului surpriza,masina a pornit,ea stand in garaj de vreo 2-3 zile, a luat-o la prima cheie..multumesc Gruia pentru tutorial,urmeaza sa vorbesc cu mecanicul din Timisoara.

              Acum intrebarea este, sa fie contactul sau ce????

              Comment


              • #22
                De obicei când bâzâi la ceva și după nu mai merge, nu mai merge din cauză că ai bâzâit

                Cine poate știi ce s-a mișcat / sărit. În testul de mai sus dai curent direct în electromotor.

                Dacă merge când și când probabil e contactul dus / face contact când vrea. Ma gqndesc că o să iasă ceva și la diagnoză.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #23
                  La diagnoza ,nu am nici o eroare in afara de cea cu spira pentru care am deschis topicul

                  Comment


                  • #24
                    Spuneti-mi si mie va rog unde gasesc releu(starter lockout relay) care actioneaza electromotorul???

                    Prima data am crezut ca este la sigurante ,dar se pare ca ma-m inselat,cica este in compartimentul motorului,dar unde?

                    Multumesc.

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      Gasesti aici informatii despre releu, dar eu zic sa-i dai pace.
                      Ca sa-ti faca cheia, contactul a fost desfacut bucatele, probabilitatea ca problema sa derive din asta e foarte mare.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Da ai dreptate ar trebui sa nu ma bag asa adanc Nu am sa umblu acolo momentan. Am un mic avantaj cu partea electrica ,scoala asta am facut-o dar din pacate nu o profesez si sunt aproape 20 de ani de cand am terminat-o,au aparut en de tehnologi noi

                        Dupa ce am facut testul din video atasat aici pe topic,vad ca nu mai am probleme,de ieri merge la fiecare pornire...aici ma pus pe ganduri ,daca era contactul defect nu avea cu ce sa-l afecteze acea pornire directa a electromotorului si daca este releul cam la fel,nu vad cu ce-l putea afecta. Am dreptate???

                        Altceva in afara de electromotor,releu sau contact poate afecta pornirea la o masina??? Stiu ca ar putea fi en de cauze,dar le-am luat pe toate prin eliminare,ECU de ar fi degeaba a-si impinge ca nu ar mai porni,baterie a verificat-o electriceanul a masurat-o este ok si incarcarea ei (alternator) la fel ok. Va rog daca aveti alte idei postati-le am sa le incerc,multumesc.
                        Last edited by Florin_WES; 11-16-2017, 18:33 PM. Reason: Am șters quote-ul.

                        Comment


                        • #27
                          Când nu pornește, se aude ceva? Am pățit la altă mașină să facă doar un click-clack și atât. Lasă ușa deschisă, când dai la automat pălește lumina din plafonieră?
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            Da, facea un click-clack si atat....dar lumina nu paleste....pai ce a avut????

                            Comment


                            • #29
                              Solenoidul. Nu-ți mai închide contactele cum trebuie. Posibil să fie doar jeg...

                              Test: când face doar click-clack bag-o în viteză și mișc-o puțin înainte sau înapoi. N-o porni. Poate dă dinte pe dinte bendixul cu volanta și cum îi jegos / ruginit poate nu mai are putere să-l pună pe poziție. Sau pur și simplu uzură la contactele din solenoid.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #30
                                Salut,sa revenit la subiectul pentru care am deschis topicul.

                                Mi-ati dat multe sfaturi practice si bune in legatura cu spira si vreau sa va multumesc pentru ca am rezolvat problema cu ESP-ul,azi dimineata am desfacut toata coloana volan pana la crucea acea de bucse care este in interiorul masini si am refacut bucata cu bucata precum in desenul tehnice postat de voi aici pe acest topic.

                                Am ramas cu martori ABS si SRS aprinsi in bord ,dar acum merge masina peste 52km la ora chiar foarte bine,stiu ca martorul SRS ramane aprins daca nu scoti borna baterie si umbli la airbag, dar stiu ca se poate rezolva pe Start....

                                Acum problema ,de ce a ramas martorul ABS aprins daca ESP este rezolvat ??? aceiasi problema o fi oare si la ABS ca la SRS daca umbli si nu scoti borna baterie??? Sau chiar sa defectat ceva la ABS??? Precizez ca sa-u schimbat placute frana de cand am pierdut cheia ,la altceva nu sa umblat doar cu Startul...cand a incercat electriceanul sa-mi rezolve erorile si limita de viteza la 52km ora.

                                Ceva sfaturi??? Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF