Sunt in cautarea unui CLS facelift C219 iar cum toate vin cu celebrele deja cutii 7g tronic as vrea mai multe informatii corecte despre ele. Am sapat pe acest forum si am citit foarte multe impresii si informatii dar in continuare sunt foarte derutat si sa fiu sincer nu mai sunt atat de sigur ca merita achizitia unui mercedes cu aceasta cutie dar poate ma insel.Sunt sigur ca tine foarte mult si de intretinerea corecta de-alungul timpului.
Iar a doua problema ar fi legata de motorizare....eu am avut si am numai masini pe benzina...doar BMW uri. CLS ul are doar doua motorizari ok pentru posibilitatile mele ...CLS280/300 pe benzina si CLS320/350 diesel. Motorul diesel este fiabil si merita sau tot cel pe benzina e cel mai sigur? Consumul nu ma interseaza...am un seria 7 pe benzina care consuma 17/18% dar fac putini km pe an(am o alta masina de servici de zi cu zi) deci nu ma intereseaza prea tare acest aspect.Din cate am citit si am intrebat motoarele V6 pe benzina au ceva probleme cu distributia care e destul de scumpa datorita si variatoarelor de la axele cu came si trebuie schimbata cam la 100000 de km...iar cum eu caut un CLS 2008-2009 cu un kilometraj in jurul acestei valori trebuie sa iau in considerare acest aspect.Diesel-ul nu ma atrage absolut deloc dar nu se stie niciodata.
Ca si suspensie prefer pe cea standard in locul celei cu perne de aer....e mai sigura si mai usor de schimbat in caz de nevoie.
Multumesc pentru rabdare si ajutor.O zi buna sa aveti.
Iar a doua problema ar fi legata de motorizare....eu am avut si am numai masini pe benzina...doar BMW uri. CLS ul are doar doua motorizari ok pentru posibilitatile mele ...CLS280/300 pe benzina si CLS320/350 diesel. Motorul diesel este fiabil si merita sau tot cel pe benzina e cel mai sigur? Consumul nu ma interseaza...am un seria 7 pe benzina care consuma 17/18% dar fac putini km pe an(am o alta masina de servici de zi cu zi) deci nu ma intereseaza prea tare acest aspect.Din cate am citit si am intrebat motoarele V6 pe benzina au ceva probleme cu distributia care e destul de scumpa datorita si variatoarelor de la axele cu came si trebuie schimbata cam la 100000 de km...iar cum eu caut un CLS 2008-2009 cu un kilometraj in jurul acestei valori trebuie sa iau in considerare acest aspect.Diesel-ul nu ma atrage absolut deloc dar nu se stie niciodata.
Ca si suspensie prefer pe cea standard in locul celei cu perne de aer....e mai sigura si mai usor de schimbat in caz de nevoie.
Multumesc pentru rabdare si ajutor.O zi buna sa aveti.
Comment