Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W123 > Probleme tehnice - W123

Nu mai porneste w123 200 d

Probleme tehnice - W123


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-13-2017, 17:35 PM   #1
zistok
Senior Member
 
zistok's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: Sighisoara
Motorizare : 200 D
Posts: 199
:
[Senior Member]
Default Nu mai porneste w123 200 d

Va salut!
Scriu aici in speranta , ca voi primi cateva sfaturi utile.

Am un w123 200 d din 82 cu care, nu s-a circulat de ani de zile aproximativ 3 - 4 ani. Din cand in cand 6 - 8 luni o mai porneam. De fiecare data pornea foarte bine adica la prima invartitura a motorului.
Zilele trecute am pus bateria si am dat contact dupa stingerea bujiilor a pornit foarte bine, iar dupa aproximativ 3 poate 4 minute s-a oprit de parca s-a taiat alimentarea cu combustibil. Dupa aceasta oprire masina nu mai porneste. Mentionez , ca in momentul in care dau la cheie ( automat ) clapeta cu STOP de la pompa de injectie se lasa jos. Cand nu mai dau la cheie, acea clapeta revine in sus. Poate sa fie si de la potentiometrul relantiului din bord , pe care il invarteam in momentul in care s-a oprit motorul ?

Poate careva dintre voi poate sa ma ajute cu o idee s-au un sfat colegial ?
__________________
Omul invata pina la moarte si cind.............
zistok is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2017, 22:16 PM   #2
sorin_soneriu
Senior Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Brasov
Motorizare : 2.4 D
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default

Salut, trebuie sa amorsezi pompa de motorina manual. Pompa este aceea in care intra conductele de motorina si se afla pozitionata pe corpul pompei de injectie. O sa observi o rotita deobicei din plastic dar poate fi si din aluminiu care trebuie desfacuta (inspre stanga) pana ce iese de pe filet si permite miscare sus-jos. Se actioneaza rotita(piston) cu miscari sus-jos pana ce curge motorina pe langa. Se infileteaza (spre dreapta) si se strange rotita. Apoi ai dai cheie si trebuie sa porneasca. Spor.
sorin_soneriu is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2017, 12:09 PM   #3
pascu
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: campina
Motorizare : diesel
Age: 43
Posts: 30
:
[Member]
Default

Aceasi problema am intampinat la w201 diesel si cauza a fost filtrul de motorina infundat. La fel cobora clapeta de stop cand dadeam la cheie si urca cand opream motorul.
pascu is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2017, 08:18 AM   #4
zistok
Senior Member
 
zistok's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: Sighisoara
Motorizare : 200 D
Posts: 199
:
[Senior Member]
Default

Va multumesc pentru raspunsuri. Am rezolvat problema si incerc sa explic, poate va fi de ajutor pentru altii ca mine. Problema a fost nimerit de sorin cu completarea, ca a trebuit sa schimb toate furtunasele de combustibil dintre injectoare pe unde a prins aer sistemul de alimentare, inclusiv si pompa de motorina. Acele furtunase de la caldura motorului, dupa un timp devin casante, unele crapa altele chiar se si rup. Cel mai simplu observam, cand avem aer in sistem daca in jurul filtrului de motorina, unde avem conductele transparente, acolo se vad goluri, bule de aer in interiorul conductelor. Ideal ar fi sa punem furtunase transparente si intre injectoare, asa devine vizibil foarte usor aceasta problema. Eu am gasit furunase de combustibil negre din care, am cumparat 2 metrii ( se vinde la metru ) asa ca am avut suficient furtun sa las peste tot o lungime mai mare cu 1 cm chiar 2. Aceasta deoarece cel mai repede se crapa la capete, care se trag pe stuturile de la injectoare, daca se crapa, strica se poate taia din furtunas si se pune la loc, asa nu trebuie sa schimbam mereu futunase, mai ales daca suntem pe marginea drumului , doamne fereste... Acum voi scrie de amorsarea sistemului. Sorin a avut dreptate cu pompa manuala , dar eu nu am reusit, asa ca am urmat sfatul altui coleg de la un raspuns mai vechi. Oricum daca vrem sa amorsa si sa scapam de aer trebuie cu o cheie de 17 , desfacut conductele din capul injectoarelor si sa pompam manual sau sa dam la automat pana incepe sa iasa motorina la conductele desfacute. Strangem ( cu simt ) la loc cele patru conducte si dam la cheie pana porneste. ATENTIE sa nu prajiti electromotorul , pentru a evita e bine sa lasam 1 - 2 minute cel putin intre doua porniri la cheie. Probabil veti descarca si bateria dar nu e problema, se reincarca cu un redresor si se continua operatiunea pana la pornire. Dupa pornire indicat ar fi sa lasati motorul pornit sa se incalzeasca bine, sa se reincarce si bateria etc. Eventual faceti un drum de cativa kilometrii. Sper sa ajute pe cineva aceste explicatii , care foarte probabil nu sunt cele mai competente.
__________________
Omul invata pina la moarte si cind.............
zistok is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
200, mai, porneste, w123


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 23:16 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF