Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema trepidatii motor, A140-w168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema trepidatii motor, A140-w168

    Buna tuturor
    daca, cumva, cineva are o idee ... ma confrunt cu urmatoarea problema: la un moment dat buburuza (a140 / w168) a inceput sa faca figuri, in sensul ca are momente in care parca merge in trei pistoane. Adica:
    - relantiul nu mai sta, scade mult, cu tremurici, pana pare sa se opreasca motorul, dar nu se opreste.
    - daca o turez putin spre 1500-2000 motorul incepe sa sune rotund, dar pana trece de 1500 urca in ture urat, poticnit.
    - in mers, pe accelerare si indiferent de treapta de viteza, imediat ce apas acceleratie se zgaltaie toata, merge cateva secunde ca si sum ar fi inecata, accelereaza sacadat. Dupa ce ii creste turatia (asa chinuit) brusc e totul in regula si rupe asfaltul.
    Ce e cel mai enervant e ca nu face tot timpul asa, ci doar ocazional. Poate porni perfect si sa mearga perfect iar la urmatoarea pornire sa faca ca in descrierea de mai sus. O data a murit motorul, pe frana usoara la un semafor. Dupa repornire a mers impecabil toata ziua. Dupa care a luat-o de la inceput cu dracii ...

    Pe diagnoza cu Star nu aparea nimic ... compresia impecabila, zero erori pe debitmetru, clapeta, zero erori peste tot! In timpul diagnozei a apucat-o tremuriciul si mersul sacadat si atunci datea un mesaj gen "misfire cil 2" (daca tin bine minte).
    Am inlocuit bujiile dar situatia nu s-a schimbat. Mecanicul a ascultat cu un stetoscop pe evacuare si se auzeau chestii miscandu-se in catalizator, asa ca l-am golit complet. Situatia s-a imbunatatit putin, dar nesemnificativ. Mecanicul zice ca daca erau probleme cu sonda lambda, debitmetru sau bobina apareau erori pe diagnoza, deci n-ar fi astea ... si a cam ramas fara idei ...

    daca cineva s-a confruntat cu problema similara si ma poate ajuta cu un sfat ... multumesc frumos

  • #2
    Originally posted by ingfrancisc View Post
    Buna tuturor
    daca, cumva, cineva are o idee ... ma confrunt cu urmatoarea problema: la un moment dat buburuza (a140 / w168) a inceput sa faca figuri, in sensul ca are momente in care parca merge in trei pistoane. Adica:
    - relantiul nu mai sta, scade mult, cu tremurici, pana pare sa se opreasca motorul, dar nu se opreste.
    - daca o turez putin spre 1500-2000 motorul incepe sa sune rotund, dar pana trece de 1500 urca in ture urat, poticnit.
    - in mers, pe accelerare si indiferent de treapta de viteza, imediat ce apas acceleratie se zgaltaie toata, merge cateva secunde ca si sum ar fi inecata, accelereaza sacadat. Dupa ce ii creste turatia (asa chinuit) brusc e totul in regula si rupe asfaltul.
    Ce e cel mai enervant e ca nu face tot timpul asa, ci doar ocazional. Poate porni perfect si sa mearga perfect iar la urmatoarea pornire sa faca ca in descrierea de mai sus. O data a murit motorul, pe frana usoara la un semafor. Dupa repornire a mers impecabil toata ziua. Dupa care a luat-o de la inceput cu dracii ...

    Pe diagnoza cu Star nu aparea nimic ... compresia impecabila, zero erori pe debitmetru, clapeta, zero erori peste tot! In timpul diagnozei a apucat-o tremuriciul si mersul sacadat si atunci datea un mesaj gen "misfire cil 2" (daca tin bine minte).
    Am inlocuit bujiile dar situatia nu s-a schimbat. Mecanicul a ascultat cu un stetoscop pe evacuare si se auzeau chestii miscandu-se in catalizator, asa ca l-am golit complet. Situatia s-a imbunatatit putin, dar nesemnificativ. Mecanicul zice ca daca erau probleme cu sonda lambda, debitmetru sau bobina apareau erori pe diagnoza, deci n-ar fi astea ... si a cam ramas fara idei ...

    daca cineva s-a confruntat cu problema similara si ma poate ajuta cu un sfat ... multumesc frumos
    Salut!

    Contacte imperfecte pe la aprindere (bobina, cabluri, contacte bujii)

    O zi buna!

    Comment


    • #3
      am curatat mufa de alimentare de la bobina (oricum nu erau urme de mizerie/uzura) si presupun ca mecanicul a verificat starea fiselor cand a schimbat bujiile ...

      Comment


      • #4
        Nu ai fise.bobina este corp comun.Verifica totuși și vacuum pe admisie,srrvo-frana cãci de la faruri nu face asa urat. Etanșare clape accelerație și garnituri galerie admisie.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Originally posted by ingfrancisc View Post
          Buna tuturor
          daca, cumva, cineva are o idee ... ma confrunt cu urmatoarea problema: la un moment dat buburuza (a140 / w168) a inceput sa faca figuri, in sensul ca are momente in care parca merge in trei pistoane. Adica:
          - relantiul nu mai sta, scade mult, cu tremurici, pana pare sa se opreasca motorul, dar nu se opreste.
          - daca o turez putin spre 1500-2000 motorul incepe sa sune rotund, dar pana trece de 1500 urca in ture urat, poticnit.
          - in mers, pe accelerare si indiferent de treapta de viteza, imediat ce apas acceleratie se zgaltaie toata, merge cateva secunde ca si sum ar fi inecata, accelereaza sacadat. Dupa ce ii creste turatia (asa chinuit) brusc e totul in regula si rupe asfaltul.
          Ce e cel mai enervant e ca nu face tot timpul asa, ci doar ocazional. Poate porni perfect si sa mearga perfect iar la urmatoarea pornire sa faca ca in descrierea de mai sus. O data a murit motorul, pe frana usoara la un semafor. Dupa repornire a mers impecabil toata ziua. Dupa care a luat-o de la inceput cu dracii ...

          Pe diagnoza cu Star nu aparea nimic ... compresia impecabila, zero erori pe debitmetru, clapeta, zero erori peste tot! In timpul diagnozei a apucat-o tremuriciul si mersul sacadat si atunci datea un mesaj gen "misfire cil 2" (daca tin bine minte).
          Am inlocuit bujiile dar situatia nu s-a schimbat. Mecanicul a ascultat cu un stetoscop pe evacuare si se auzeau chestii miscandu-se in catalizator, asa ca l-am golit complet. Situatia s-a imbunatatit putin, dar nesemnificativ. Mecanicul zice ca daca erau probleme cu sonda lambda, debitmetru sau bobina apareau erori pe diagnoza, deci n-ar fi astea ... si a cam ramas fara idei ...

          daca cineva s-a confruntat cu problema similara si ma poate ajuta cu un sfat ... multumesc frumos
          Am avut exact aceeasi problema, merge in 3 pistoane deoarece unul din cele 4 circuite de la rampa de inductie este intrerupt.
          Am sa iti descriu cum poti verifica:
          Dai jos rampa
          Dai jos bujiile
          Fixezi bujiile in rampa cu elecrozii la vedere
          Cu un fir dezizolat din cupru sau aluminiu faci cate o spira peste filetul de la fiecare bujie si le legi la masa(la orice surub care este legat la caroserie sau motor)
          Rogi pe cineva sa dea la cheie, trebuie se vezi scanteile la fiecare bujie, daca una nu are, o schimbi cu alta, daca nici asa nu merge e clar inlocuesti rampa, 400 lei marca Bosch noua (nu recomad SH)
          Daca inlocuesti bujiile nu recomand sa pui cu mai putin de 4 poli, cele cu 4 poli sunt putin mai scumpe dar merita banii
          Ca si paranteza, rampa de inductie este "bobina" dar "bobina" este impropriu spus deoarece este aprindere electronica, nu mai este circuit bobina si condensator, e mai complexa treaba acolo
          Last edited by mihai.salajan; 07-21-2015, 08:34 AM.
          Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

          Comment


          • #6
            Sugestie

            Incerc sa imi dau si eu cu parerea ...
            Bobina de inductie, sau rampa de inductie, cum a mai fost denumita, are doua "bobine" si trei contacte, asa ca fiecare dintre cele doua da scanteia la doi cilindri simultan, dar numai unul este pe compresie, celalalt fiind pe evacuare. Daca una dintre cele doua infasurari (bobine) nu isi face treaba, atunci doi cilindri ar trebui sa mearga neregulat si deci s-ar sesiza imediat. Este posibil ca o fisa ce distribuie scanteia la un cilindru (respectiv nr 2 din diagnoza) sa fie fisurata si sa dea la masa. O inspectare atenta poate releva acest defect dupa demontare. A propos si eu am schimbat bobina (degeaba) si am gasit-o la AutoKarma cu 300 de lei, Bosch.
            La mine, cu simptome similare, respectiv pornire grea si relanti neregulat dimineata (accelerari spontane de pana la 2500 - 3000 de ture si scaderi de turatie, cu mers neregulat pana la oprire) si la schimbarea treptelor de viteza cu scaderi de turatie aproape de oprire, ceea ce conducea la smucituri ale masinii la cuplarea ambreajului, a fost nevoie doar de o reajustare a clapetei de acceleratie.
            Tin sa precizez ca bujiile si bobina de inductie le-am schimbat la recomandarea celor de la Mercedes, dar fara succes. Devizul propus de Mercedes pentru repararea masinii se ridica la 2800 de lei ... asa ca ma renuntat si am actionat pe cont propriu. Urma sa schimb si clapeta de acceleratie, dar m-am oprit la timp si la recomandarea unui participant la forum l-am contactat pe mastermario71. Va fac la randul meu aceeasi recomandare. Il recomand cu cea mai mare caldura, un profesionist!

            Ca discutie separata, nu imi vine sa cred ca cei de la Mercedes s-au comportat atat de neprofesional si in loc sa repozitioneze clapeta de acceleratie (operatie simpla din softul de diagnoza) au vrut sa schimbe toate cele aratate mai sus, binenteles prin schimbarea clapetei de acceleratie fiind si problema de fond rezolvata ... dar la ce costuri?!?

            Comment


            • #7
              Originally posted by simval View Post
              Incerc sa imi dau si eu cu parerea ...
              Bobina de inductie, sau rampa de inductie, cum a mai fost denumita, are doua "bobine" si trei contacte, asa ca fiecare dintre cele doua da scanteia la doi cilindri simultan, dar numai unul este pe compresie, celalalt fiind pe evacuare. Daca una dintre cele doua infasurari (bobine) nu isi face treaba, atunci doi cilindri ar trebui sa mearga neregulat si deci s-ar sesiza imediat. Este posibil ca o fisa ce distribuie scanteia la un cilindru (respectiv nr 2 din diagnoza) sa fie fisurata si sa dea la masa. O inspectare atenta poate releva acest defect dupa demontare. A propos si eu am schimbat bobina (degeaba) si am gasit-o la AutoKarma cu 300 de lei, Bosch.
              La mine, cu simptome similare, respectiv pornire grea si relanti neregulat dimineata (accelerari spontane de pana la 2500 - 3000 de ture si scaderi de turatie, cu mers neregulat pana la oprire) si la schimbarea treptelor de viteza cu scaderi de turatie aproape de oprire, ceea ce conducea la smucituri ale masinii la cuplarea ambreajului, a fost nevoie doar de o reajustare a clapetei de acceleratie.
              Tin sa precizez ca bujiile si bobina de inductie le-am schimbat la recomandarea celor de la Mercedes, dar fara succes. Devizul propus de Mercedes pentru repararea masinii se ridica la 2800 de lei ... asa ca ma renuntat si am actionat pe cont propriu. Urma sa schimb si clapeta de acceleratie, dar m-am oprit la timp si la recomandarea unui participant la forum l-am contactat pe mastermario71. Va fac la randul meu aceeasi recomandare. Il recomand cu cea mai mare caldura, un profesionist!

              Ca discutie separata, nu imi vine sa cred ca cei de la Mercedes s-au comportat atat de neprofesional si in loc sa repozitioneze clapeta de acceleratie (operatie simpla din softul de diagnoza) au vrut sa schimbe toate cele aratate mai sus, binenteles prin schimbarea clapetei de acceleratie fiind si problema de fond rezolvata ... dar la ce costuri?!?
              De aceea exista acest forum, discutam venim cu pareri si sugestii, eu am explicat cum am testat eu si nu costa nimic daca are scntei la toate 4, din pacate mai trebuie investigat, au am prezentat o varianta de diagnosticare asa... mai bruta dar cu rezultat clar si imediat

              Originally posted by simval View Post
              Incerc sa imi dau si eu cu parerea ...
              Bobina de inductie, sau rampa de inductie, cum a mai fost denumita, are doua "bobine" si trei contacte, asa ca fiecare dintre cele doua da scanteia la doi cilindri simultan, dar numai unul este pe compresie, celalalt fiind pe evacuare. Daca una dintre cele doua infasurari (bobine) nu isi face treaba, atunci doi cilindri ar trebui sa mearga neregulat si deci s-ar sesiza imediat.
              Legat de partea de mai sus ai perfecta dreptate pana la partea cu 2 cilindri, ai dreptate sunt doua bobine fiecare pentru doua bujii, fisele de fapt fiind incasetate in rasina, iar indiferent daca rasina este strpunsa sau firul este intrerupt sau orice altceva se intampla acolo tot nu ai ce face decat sa o inlocuesti
              Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

              Comment


              • #8
                Sunt de acord cu cele explicate, voiam doar sa subliniez faptul ca exista posibilitatea ca in conditiile in care cele doua bobine lucreaza, totusi una dintre bujii sa nu isi faca treaba datorita unei fisuri la "lulea" care sa dea la masa scanteia. Am folosit in mod nefericit "fisa" pentru ca am avut in mana bobina si am putut sa vad ca "fisele" sunt incorporate unitar in ansamblul bobine.
                Personal pot sa adaug faptul ca cei de la Mercedes mi-au spus ca de fapt sunt 4 bobine una pentru fiecare cilindru si de aceea am schimbat bobinele. Daca stiam ca sunt doua si ca lucreaza in felul in care am explicat nu le schimbam pentru ca, desi ma repet, daca doua bujii nu functioneaza (respectiv o bobina) sunt putine sanse ca motorul sa functioneze si mai mult sa nu iti dai seama de acest fapt.
                Last edited by simval; 07-21-2015, 12:58 PM.

                Comment


                • #9
                  Multumesc mult pentru sugestii. In principiu, tot la bobina si/sau clapeta admisie aer ma gandeam si eu, dar am zis ca daca nu apar erori la diagnoza nu e bobina de vina. La pozitia clapetei s-a uitat mecanicul la diagnoza si era ok.
                  Ma mai gandesc si la benzina, ca problemele au inceput dupa ultima alimentare ... dar am bagat benzina la o statie OMV cu trafic mare (in Complexul studentesc din TM) si n-am auzit pe nimeni spunand ceva de ei. N-as prea crede ca e vorba de calitatea benzinei. Oricum e iar pe rosu, cum urmeaza sa-i fac plinul ... poate am o supriza placuta
                  Cum nu cred ca asta e problema, o sa testez metoda propusa de @mihai.salajan pentru testarea bobinei, in weekend. Ca tot la bobina ma gandesc si eu, desi nu inteleg de ce 2-3 drumuri merge bine dupa care 1-2 face ca toti dracii!

                  Comment


                  • #10
                    De la benzina nu este, e de la vreo fisa sau rahatul ala de aprindere electronica ,nu stiu exact cum e la W168 ... normal cand iti face figuri bujia/bujiile care nu primesc curent ramin ude !!! Daca am gresit cu ceva,sorry,nu cunosc cum e la W168 chiar daca l am momentan in dotare ,dar am patit o cu un BMW si cu un Mondeo,mergeau citeodata in 3 pistoane si normal ca trepideaza motorul/masina...
                    Last edited by colonelul; 07-21-2015, 20:39 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Am cautat acuma pe net si am vazut si eu bobina/aprinderea aia electronica, costa undeva in jur de 70 euro noua si mai mult ca sigur acolo e problema, nu iti lucreaza toate bujiile ca nu vine curent la ele si de aia tremura/trepideaza cand si cand deoarece merge in 2/3 pistoane,se poate sa fie si vreo fisa intrerupta.Normal cand iti face figuri scoti pe rand cite o fisa si vezi care nu lucreaza...
                      Last edited by colonelul; 07-21-2015, 20:56 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Un amestec mult prea bogat sau prea sarac poate avea aceleasi consecinte- misfire. Un injector blocat, nealimentat(contact imperfect pe mufe), o spartura in admisie, o garnitura de admisie distrusa pe cilindrul respectiv, deasemenea, are aceleasi urmari. Cauze sunt...
                        Normal cand iti face figuri scoti pe rand cite o fisa si vezi care nu lucreaza...
                        Fisele sunt atasate de bobina de inductie, nu se scot individual!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Pffffffoaaaaaa am W168 ul de anul trecut si nu stiam,ce i am schimbat singur: filtrul de aer, dar la cit spatiu este pe acolo pe la motor nici nu am bagat de seama faza cu fisele,bobina .

                          Eeee, maine ma uit mai atent sa vad cum arata pe acolo,am incercat sa gasesc ceva poze pe net da e prea tarziu acuma, ma refer la fise ca bobina am vazut o

                          Comment


                          • #14
                            am alimentat ... nu e de la benzina. Mai sap.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ingfrancisc View Post
                              am alimentat ... nu e de la benzina. Mai sap.
                              Pai... nu era vorba ca testezi varianta propusa de mine?
                              Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF