Salut!
Am un W203 CDI 2001. Intr-o dimineata n-a pornit inexplicabil, iar dupa stergerea erorilor ( in masa) a luat-o la prima cheie. Era moarta complet, nu misca nimic. Am tot intrebat aici cum s-o tractez, cum sa resetez calculatorul etc, iar intr-un final am aflat aceste 2 coduri:
-B1022 Clema 58 scurt circuit la masa
-B1003 Pompa apa incalzire functioneaza cu intrerupere/ scurt circuit la masa.
Va invit sa comentam impreuna daca va pricepeti!
Eu cu capul meu am facut urmatoarele: am deconectat pompa care se afla pe traseul instalatiei de racire, scotandu-i mufa si izoland-o. M-am gandit ca daca ea da un scurt se inregistreaza eroare si mi-o blocheaza iar. Oricum nu mergea, iar fara se pare ca nu e mare diferenta la temperatura asta de afara, urmand s-o repar sau s-o schimb daca se dovedeste ca ea e de vina.
Ce credeti?
Putea un rahat asa mic sa dea o eroare asa de mare incat sa decupleze demarorul? Eu zic ca de pornit ar trebui s-o faca si-n 3 roti! Nu e bine!
Am un W203 CDI 2001. Intr-o dimineata n-a pornit inexplicabil, iar dupa stergerea erorilor ( in masa) a luat-o la prima cheie. Era moarta complet, nu misca nimic. Am tot intrebat aici cum s-o tractez, cum sa resetez calculatorul etc, iar intr-un final am aflat aceste 2 coduri:
-B1022 Clema 58 scurt circuit la masa
-B1003 Pompa apa incalzire functioneaza cu intrerupere/ scurt circuit la masa.
Va invit sa comentam impreuna daca va pricepeti!
Eu cu capul meu am facut urmatoarele: am deconectat pompa care se afla pe traseul instalatiei de racire, scotandu-i mufa si izoland-o. M-am gandit ca daca ea da un scurt se inregistreaza eroare si mi-o blocheaza iar. Oricum nu mergea, iar fara se pare ca nu e mare diferenta la temperatura asta de afara, urmand s-o repar sau s-o schimb daca se dovedeste ca ea e de vina.
Ce credeti?
Putea un rahat asa mic sa dea o eroare asa de mare incat sa decupleze demarorul? Eu zic ca de pornit ar trebui s-o faca si-n 3 roti! Nu e bine!
Comment