Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ah, bine ca n-ati inceput cu intrebarea: ”ce are a face clasa B cu clasa A?” Aveti dreptate, am nervi pentru ca am cumparat prea mult ulei de cutie de viteze...nu vreau premiu dar, daca conving pe cineva sa nu mai cumpere ulei degeaba, pentru mine e suficient.
    Oi fi eu frustrat...poate imi pun si intrebari filosofice: ce culoare are jeep-ul mafiei care va da in curand peste mine pe trecerea de pietoni? Oare are geamuri fumurii? O fi Fuel Cell, poate macar la ala nu se schimba uleiul in cutia de viteze.
    Last edited by georgealinel; 09-03-2018, 21:47 PM.
    No malfunction

    Comment


    • ”ce are a face clasa B cu clasa A?”
      Cum asa? Paginile din manualul de service de la Clasa B le-ai pus pentru "cunoscatori si pasionati" nu?
      Treaba asta cu schimbul uleiului din cutie e cam la fel cu schimbul curelei de distributie. O dai jos ca a venit timpul, te uiti la ea si e ca noua...
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Eu cu prima ocazie îl schimb. Cã dacã e de fabricã din 2004 i-o fi și lui.

        Am vrut sã știu capacitatea. Norma o gãsisem deja. Mulțumesc.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • Am pus pozele fiindca am considerat ca sunt mai credibile decat mine.
          Citesc despre Esso Gear Oil MB 317 si vad fara sa ma minunez:
          ”Gear Oil MB 317 is a synthetic transmission oil for manual gearboxes in Mercedes Benz -vehicles. It is a high performance, lifetime/factory fill oil used for initial fill of gearboxes.”
          Specifications: MB 235.10.
          Cu siguranta inginerii au studiat comportamentul uleiului in timp si au tinut cont si de uzura in timp a mecanismelor din cutia de viteze.
          Pentru cei care vor sa schimbe uleiul cat mai des, eu va urez ca masinile voastre sa functioneze in fiecare zi ca in prima zi...dar retineti un cuvant:”Lifetime”. Am auzit prima oara despre faptul ca nu se schimba uleiul in cutia manuala la un sef consilier service reprezentanta MB (Tiriac). Omul a avut un moment de sinceritate cu mine (si nu stiu de ce, probabil i se facuse mila de mine) dar eu nu l-am crezut. Am zis: ”sigur asta ma minte ca sa-mi stric eu cutia”...si m-am dus repede la raionul cu piese ca sa achizitionez doua bidoane de ulei MB 235.10. Nu pot sa spun ca a fost o pierdere de bani foarte mare dar, daca sunt multi ca mine, nu o sa mai apuc sa vad ziua in care portile asa zisilor reprezentanti vor fi inchise...si eu am un vis.
          Last edited by georgealinel; 09-05-2018, 16:46 PM. Reason: Am mancat doua litere
          No malfunction

          Comment


          • Lifetime se poate traduce și doar că durată a timpului, fără legătură cu Nr de km ... Lifetime până la xxK km, spre deosebire de uleiul pt motor care ține un an chiar daca ai mers doar 50 de km.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Mai am o întrebare cã am fãcut-o de oaie. Știu cã s-a mai discutat dar sã fiu dacã gãsesc...

              Am ajuns acasã, am spânzurat mașina și "surprise mothafuka" cã șuruburile îs imbusuri. Am bâzâit ce-am bãzâit eu pe acolo, am vãzut ca intrã un șurub ce se desface cu cheia de 13 dar mai rãmâne loc. Cum nu-mi place sã fac țigãnii am zis sa-mi iau cheia ce-mi trebuie.

              Deci cred cã e nevoie de un imbus de 14. Am "simțit" bine sau merg iar degeaba?

              Și acum partea cea mai fainã: Îs ambele la fel sau cel de umplere e mai mare? Mie mi s-au pãrut la fel. Care ați desfãcut și schimbat uleiul din cutie mai știți ce chei s-au folosit?

              Cãruțul e W169 A200 din 2004. Cutie manualã cu 5 trepte. Mulțumesc frumos.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • La carutul tau nu stiu... La w168, busoanele sunt de 14 mm si identice, posibil sa fie la fel si la w169. Posibil...
                N-ai un subler la indemana?
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Am luat una de 14. Dar mi-e sã nu fie altfel ãlalaltul. Mi-e aiurea sã mã bag sub ea în parcare sã probesc cheia.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • Treapta a doua la decelerare si cald...hmm, interesanta manareala. Nemtii astia nu sunt sanatosi la cap.
                    No malfunction

                    Comment


                    • Salutare la toata lumea.Scriu aici ca sa nu deschid alt topic ,care oricum are legatura cu s a scris aici.Am achizitionat un W169 150 benzina an.2004.Inca de.la inceput am auzit un huruit usor .Masina intra foarte usor in viteza (in toate cele 5).Un mecanic bunicel zic eu mi a zis ca e un rulment din cutie si ca ar fi bine sa schimb cutia cu una de.la dezmembrari care costa 1500 lei.Parca nu as vrea sa i schimb cutia(plus ca nu stiu ce cumpar).Huruitul acela poate sa fie si din alta parte??Ce se intampla daca merg cu masina asa?Cat stiti voi ca ar costa o manopera pentru schimbatul.cutiei?

                      Comment


                      • Salut!
                        Daca mecanicul a verificat tot inainte de a da verdictul, atunci poate ca asa e. Eu intrasem odata in panica cu astfel de huruit, dar s-a dovedit a fi un rulment de roata(spate). In cazul tau, n-am de unde sa stiu. Daca zgomotul vine din cutie, si chiar e un rulment uzat, poti produce uzura si asupra altor componente ale cutiei daca nu-l schimbi la timp. Despre preturi... nu stiu , nu sunt clientul service-urilor.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Dacă ştie el sigur că ăla e, schimbă-l. Eu parcă n-aş sări să schimb... pentru un huruit. Şi a mea huruie în a doua. Se aude ca dracu pe decelerare. Am schimbat uleiul în speranţa că o fi mai bine. Parcă merge ceva mai frumos, dar tot huruie.
                          Dacă vrei să schimbi cutia cu tot, eu aş zice s-o laşi pe asta până pică. Cum zice Laur, poate fi şi altceva, nu cutia.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF