Salutare!
Am si eu un C250 din 2012. Masina se comporta ireprosabil, exceptand cutia, si anume:
Cu motorul rece, scutura intre treptele 1-2 si 2-3, mai accentuat intre 2-3, in ideea in care, parca franeaza putin. Cand se incalzeste motorul zvacnirea devine aproape insesizabila, dar chiar si asa, intre treptele 2 si 3, schimba greoi, ramanand prea mult turata in treapta inferioara.
Masina am cumparat-o la 150000 km, avand 2 revizii la cutie, facute la reprezentanta, iar pe la 180.000 i-am facut si eu o revizie + update de software, in speranta in care s-ar rezolva problema, dar nu a fost asa.
Cei de la Casa Auto Brasov au zis ca e normal ceea ce se intampla, dar conducand si alte masini cu aceeasi cutie stiu ca nici nu se simte cand schimba.
Stiu ca este o problema minora, comparativ cu ce am vazut pe aici, dar este extraordinar de frustrant.
Orice sfat/parere/ajutor este bine venit.
Horia.
Am si eu un C250 din 2012. Masina se comporta ireprosabil, exceptand cutia, si anume:
Cu motorul rece, scutura intre treptele 1-2 si 2-3, mai accentuat intre 2-3, in ideea in care, parca franeaza putin. Cand se incalzeste motorul zvacnirea devine aproape insesizabila, dar chiar si asa, intre treptele 2 si 3, schimba greoi, ramanand prea mult turata in treapta inferioara.
Masina am cumparat-o la 150000 km, avand 2 revizii la cutie, facute la reprezentanta, iar pe la 180.000 i-am facut si eu o revizie + update de software, in speranta in care s-ar rezolva problema, dar nu a fost asa.
Cei de la Casa Auto Brasov au zis ca e normal ceea ce se intampla, dar conducand si alte masini cu aceeasi cutie stiu ca nici nu se simte cand schimba.
Stiu ca este o problema minora, comparativ cu ce am vazut pe aici, dar este extraordinar de frustrant.
Orice sfat/parere/ajutor este bine venit.
Horia.
Comment