Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Senzor Soc w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lupin View Post
    eu am c 200 din 95 benzina dar nu vrea sa porneasca deloc
    am schimbat si senzorul de turatii dar degeaba
    benzina vine ,la fel si scinteie
    Vezi sa nu trebuiasca sa resetezi pozitiile la clapeta de acceleratie ... eu nu am mai ajuns la cei de la mercedes decat in fuga si mi`au zis ca s-ar putea sa imi trebuiasca alta clapeta sau sa incerce sa o reseteze pe aceasta pentru ca la unii nu le mai porneau deloc si dupa aceasta incercare a mers . Teoretic iti tine clapeta deschisa si ii da niste parametri la calculator din tester si apoi face la fel dar cu clapeta inchisa . Cand am sa am timp am sa merg la ei si sa las masina mai mult ca totusi e mai scump decat in alte service-uri dar ei le mananca toata ziua pe maine (mercedesurile). Nu pot sa iti urez decat bafta la pornit .

    PS : Te rog sa ne arati unde este acel senzor.Si poate ma poti ajuta cu un cod .
    wwww.clubmercedes.ro

    Comment


    • #17
      S-a rezolvat problema?

      Comment


      • #18
        Nu nimic .... astept raspunsul unui electronist care face calculatoare si clapete de Mercedes .... si revin cu raspunsuri .
        wwww.clubmercedes.ro

        Comment


        • #19
          pornire

          buna.eu am o problema mai nasoala mi imi pornrste masina de un an de zile am mers la mecanici si nimic la reprezentanta nu au stiut ce are si am luat-o inapoi .am un c180 din 98 si prima data cand o porneam se auzea ceva in motor un pocnit nu am bagat de seama apoi contactul decfapt ce se intampla ii dadeam cheie si nu o lua abia la a 5a pornea masina contactul e cu cheie infrarosu patratoasa apoi intr-o zi nu a mai pornit ce am facut .schimbat senzorul de pe volanta ,pompa benzina,am desfacut la distributie m-am gandit ca e sarita de la punct acolo totul e in ordine am luat bujii ca mi le uda nu stiu din ce cauza,am luat bobina si fisele de la un clk aceleasi simptome ,vine benzina are scanteie da sa porneasca dar imediat se intrerupe va rog daca a mai patit cineva sa nu mearga in acest mod ajutati-ma .ionut 0748636653

          Comment


          • #20
            xxx

            Originally posted by fas85 View Post
            S-a rezolvat problema?
            Sa rezolvat problema pana la urma . Deci daca aveti probleme cu fluctuatii de relanti sau trebuie sa tineti accelerata masina la rece pt ca nu sta cauzele ar fi cam urmatoarele :

            1.Verificati instalatia electrica de la calculatorul de motor pana la injectoare , clapeta aceeleratie ... tot . / La mine era sarita toata protectia la fire.

            2.Verificati instalatia de vacum de la motor . / La mine scapa pe undeva in spate la pompa de servofrana ... si chiar daca nu parea avea treaba si cu relanti`ul .

            3.Verificati clapeta de acceleratie la un electronist ... si data jos , dar si dupa ce se pune pe masina .

            4.Verificati senzorii care sunt in fata la capacul de la culbutori ... unul din ei are oleaca de treaba cu relantiul , nu stiu exact care .

            Sper sa va fie de folos si daca mai aveti nevoie de alte detalii puteti sa ma contactati aici sau pe privat , verific cel putin o data la 3 zile , iar pentru cei din Suceava va pot recomanda cu incredere un baiat super ok care se pricepe la "treburi" d`astea .

            PS : Am sa revin cu poze saptamana viitoare sa vedeti despre ce a fost vorba .
            wwww.clubmercedes.ro

            Comment


            • #21
              Originally posted by ionutzvoicu View Post
              buna.eu am o problema mai nasoala mi imi pornrste masina de un an de zile am mers la mecanici si nimic la reprezentanta nu au stiut ce are si am luat-o inapoi .am un c180 din 98 si prima data cand o porneam se auzea ceva in motor un pocnit nu am bagat de seama apoi contactul decfapt ce se intampla ii dadeam cheie si nu o lua abia la a 5a pornea masina contactul e cu cheie infrarosu patratoasa apoi intr-o zi nu a mai pornit ce am facut .schimbat senzorul de pe volanta ,pompa benzina,am desfacut la distributie m-am gandit ca e sarita de la punct acolo totul e in ordine am luat bujii ca mi le uda nu stiu din ce cauza,am luat bobina si fisele de la un clk aceleasi simptome ,vine benzina are scanteie da sa porneasca dar imediat se intrerupe va rog daca a mai patit cineva sa nu mearga in acest mod ajutati-ma .ionut 0748636653
              Ionute verifica cipul de pe cheie , sau contactul de pornire . Cand deschizi masina din telecomanda se aprind becurile de la oglinda din interior ?
              Attached Files
              wwww.clubmercedes.ro

              Comment


              • #22
                Revin cu pozele promise ... in capatul negru mufa avea legatura cu cablul de la clapeta de acceleratie , iar la celelalte capete firele duceau catre calculatorul de motor ... si erau asa inclusiv pana la calculator . Se vede foarte bine chiar si in apropiere de capul mufei cat sunt de "urate"firele.

                Parerea mea e ca la achizitionarea oricarui w202 sa se verifice instalatia electrica cap coada , mai ales in zona motorului .
                Attached Files
                wwww.clubmercedes.ro

                Comment


                • #23
                  Salut, am si eu un w202 1.8 din 1997 si pana se ridica temperatura la apa relantiul imi oscileaza puternic pana sub 500 turatii si pana se opreste masina. Trebuie sa o tin din acceleratie. Dupa ce se incalzeste motorul relantiul sta bine. Daca pornesc cumva dezaburirea luneta, imi scade si mai tare relantiul. Mentionez ca am curatat clapeta, am pus bujii ok(ngk-3 capuri).
                  In legatura cu ledurile de la oglinda, cateodata mi se aprinde cel rosu, cateodata nu se aprinde niciunul si foarte rar se aprinde si cel verde. Are vreo legatura asta cu problema mea?
                  Orice solutie m-ar ajuta.
                  Mi s-a mai spus de senzorul de temperatura si cred ca va fi urmatoarea varianta pe care o voi incerca.
                  Am observat ca e o problema mai des intalnita. A rezolvat cineva ceva? Cum?

                  Comment


                  • #24
                    Pasul 1 verifica instalatia electrica de la motor si 2. Instalatia de vacum ... daca aici stai bine , cred ca dupa , ar fi cazul sa te apuci de senzori de temperatura .
                    wwww.clubmercedes.ro

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by luka87 View Post
                      Revin cu pozele promise ... in capatul negru mufa avea legatura cu cablul de la clapeta de acceleratie , iar la celelalte capete firele duceau catre calculatorul de motor ... si erau asa inclusiv pana la calculator . Se vede foarte bine chiar si in apropiere de capul mufei cat sunt de "urate"firele.

                      Parerea mea e ca la achizitionarea oricarui w202 sa se verifice instalatia electrica cap coada , mai ales in zona motorului .
                      Sa inteleg ca firele "varza" sunt problema , si din aceasta cauza motorul porneste greu la rece si nu se poate accelera, afuma bujiile si are relantii instabil, dupa ce ajunge la temperatura de lucru isi revine.

                      Exact aceasta problema o am eu acum, se discuta pe topicul de prezentare a fierului meu.

                      Daca ai mai rezolvat ceva, te rog posteaza, poate reusesc si eu sa mai prind cate ceva,
                      Oricum eu trebuie sa gasesc o solutie sa refac instalatia electrica a motorului,
                      cred ca si tu asta incerci acum...

                      Rezolvare cat mai usoara si ieftina .

                      Toate cele bune !
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #26
                        Pai eu am inlocuit toate firele de la calculator pana la clapeta , bobina , tot ce tine de motor si intradevar nu am mai avut probleme cu pornirea la cald , rece , etc , singura problema care mi-a aparut dupa ce am facut toata treaba asta este ca fluctueaza la relanti - sta undeva`n 600-800.

                        Spor la treaba . Eu zic ca mai degraba sa faci tu instalatia pentru ca daca o cauti la dezmembrari s-ar putea sa aiba aceleasi probleme . Bafta

                        Daca ai nevoie de mai multe detalii te rog sa imi zici .
                        wwww.clubmercedes.ro

                        Comment


                        • #27
                          Colegul Iuka87 are dreptate,mai bine iti refaci instalatia fir cu fir,eu la al meu c200 la fel am facut,exista mansoane termorezistente la metru,tai cate un fir,pui manson il incalzesti cu bricheta sau cu o lampa de gaz si tot asa,rezultatul va fi unul super,mult mai bun decat "biodegradabila"care o ai pe masina ,de acolo ti se trag o gramada de defecte cum ar fi pornirea la rece,umezirea bujiilor si multe altele,nu in ultimul rand ti se poate arde MODULU DE APRINDERE si atunci....cam 300 euro

                          Comment


                          • #28
                            buna ziua
                            Am un c180 din 1994. w202, cod motor 111.920. Aveam rateuri in galeria de admisie si nu statea relatiul deloc. am schimbat motorul. rateurile nu le mai am, dar relantiul tot nu sta. clapeta de acceleratie am curatat o. degeaba. firele alea de la injectoare catre calculator au izolatia cam dusa. masina asta o am din 2008. mi a mers bine ani de zile cu firele alea. nu stiu ce sa ii mai fac. daca cineva a mai patit aceeasi problema si a remediat o i as fi tare recunoscator sa imi spuna si mie cum a facut. multumesc 0787889694

                            Comment


                            • #29
                              Salutare, topic-ul e vechi dar poate ma ajuta si pe mine cineva cu o idee. Am un w202 c 180 din 95 90kw, fara debimetru. Problema e ca, cu motorul rece, o pornesc, merge cateva secunde normal apoi da sa moara sau chiar moare motorul uneori. Daca o las sa mearga la relanti dupa 2,3 minute, depinde cat de rece e afara, merge normal. In astea 2,3 minute daca vreau sa plec de pe loc sau chiar sa o accelerez in gol, da rateuri in toba si se gatuie, ca si cum ar avea prea multa benzina. Pana acum am schimbat bujii, fise, filtru aer si benzina, sonda temperatura apa. Tot asa face. Am inteles ca ar mai putea fi si senzorul de temperatura aer aspirat. Am pornit motorul la rece si cu senzorul acela conectat si cu el scos, acelasi lucru. In mod normal nu ar trebui sa se intample ceva in mersul motorului daca il deconectez?

                              Comment


                              • #30
                                Revin cu update, am schimbat acel senzor si problema, in parte, s-a ameliorat, in sensul ca tot da sa moara la pornirea la rece dar pot pleca imediat dupa pornire fara sa se mai inece.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF