Va salut.acum cateva zile am devenit posesorul unui CL500 w215,stare estetica perfecta,insa cu probleme la sistemul ABC.
Masina ,de cand am luat-o ,a fostridicata la maxim,si nu reactioneaza in nici un fel la comenzile de ridicare sau coborare.practic,pare ca ar fii sudate amortizoarele.am fost la un prieten care a lucrat la mercedes,mi-a o testare cu star,si nu i-i apare niciun cod de eroare,doar ca nu poate face nici un test,gen rodeo.masina nu reactioneaza la nici o comanda nici din tester.insa,i-i apare ca pompa ar face 150bar,dar cand a scos furtunul de retur,nu circula deloc ulei,nu isi face circuitul.este posibil asa ceva?
El mi-a spus ca cel mai probabil ,masina ar putea fii ,,masluita'',adica ar fi infundate sau inversate ceva conducte,pentru ca masina sa ramana sus,pentru a putea fii vanduta. numarul de inmatriculare este : B-62-BGC,poate cineva cunoaste masina si problemele pe care le-a avut.
Va rog frumos,sa ma ajutati cu ceva pareri,si eventual cu o schema a sistemului de conducte,ca sa pot verifica daca sunt toate puse la locul lor.Va multumesc!
Masina ,de cand am luat-o ,a fostridicata la maxim,si nu reactioneaza in nici un fel la comenzile de ridicare sau coborare.practic,pare ca ar fii sudate amortizoarele.am fost la un prieten care a lucrat la mercedes,mi-a o testare cu star,si nu i-i apare niciun cod de eroare,doar ca nu poate face nici un test,gen rodeo.masina nu reactioneaza la nici o comanda nici din tester.insa,i-i apare ca pompa ar face 150bar,dar cand a scos furtunul de retur,nu circula deloc ulei,nu isi face circuitul.este posibil asa ceva?
El mi-a spus ca cel mai probabil ,masina ar putea fii ,,masluita'',adica ar fi infundate sau inversate ceva conducte,pentru ca masina sa ramana sus,pentru a putea fii vanduta. numarul de inmatriculare este : B-62-BGC,poate cineva cunoaste masina si problemele pe care le-a avut.
Va rog frumos,sa ma ajutati cu ceva pareri,si eventual cu o schema a sistemului de conducte,ca sa pot verifica daca sunt toate puse la locul lor.Va multumesc!
Comment