Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes E 250 CGI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes E 250 CGI

    Buna ziua si bine v-am gasit

    Imi puteti spune cateva pareri, idei despre Mercedes calasa E motor 1.8 benzina, cuttie automata.!? Doresc sa achizitionez un astfel de model si as avea nevoie de cateva sfaturi., an fabricatie 2010.Va multumesc

  • #2
    Nu stiu daca 310Nm sunt suficienti pentru asa o masina. Mai ales daca ai bagaje si pasageri.
    Pe autostrada nu o sa te deranjeze, insa in Ro la depasiri s-ar putea sa intampini dificultati.
    Eu am 2200 CDi cu 400Nm si cateodata mi-as dori inca 100-200 Nm.

    Comment


    • #3
      De cand trag newtonii de masina? Sigur, n-as vrea sa incepem aici o discutie de genul terci tuning "cp vs nm", insa explicatia de mai sus e taaare subtire. Am rugamintea sa posteze doar posesorii de 212 sau cunoscatorii.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Multumesc pt sfaturi
        ...daca puteti sa ma ajuti si cu altceva, la ce ar trebuii sa ma uit cand o cumpar , daca are cineva si a avut probleme la motor sau cutie.Va multumesc

        Comment


        • #5
          Originally posted by cutaresku View Post
          De cand trag newtonii de masina? Sigur, n-as vrea sa incepem aici o discutie de genul terci tuning "cp vs nm", insa explicatia de mai sus e taaare subtire. Am rugamintea sa posteze doar posesorii de 212 sau cunoscatorii.

          Pai ce iti trage de masina la un Diesel domnu' "cunoscator"?

          Comment


          • #6
            Tocmai ca nu-s cunoscator, cu minim de agerime ai fi sesizat ca m-am autoexclus din randul celor indreptatiti sa dea sfaturi pe 212. Ce trage de masina: ia de sapa, e plin netu'.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              mcristache:
              W212 E250 CGI
              Rated output kW/hp 150/204 at 5500 rpm
              Rated torque Nm 310 at 2000-4300 rpm

              Sus spune ca o sa ai 204 cai la 5500 rotatii. In schimb cuplu ai 310 Nm inca de la 2000

              In schimb la un diesel ai cuplu de la 1600rpm si puterea maxima la 4200rpm.

              W212 E250CDI

              Rated output kW/hp 150/204 at 4200 rpm
              Rated torque Nm 500 at 1600-1800 rpm


              Am w212 si este grea masina. Are nevoie de cuplu la turatii joase altfel nu o sa fii satisfacut de cum trage.
              Acum ignorand alte opinii care nu conteaza, iti sugerez sa mergi cu una(nu stiu daca ai sa gasesti) ca sa-ti faci o idee.

              Nu cred ca terbuie sa-ti faci griji referitor la motor si cutie. Problema este restul de electronica de pe masina care este multa si daca pica scumpa. Dar ce masina din ziua de azi nu are electronica?

              Comment


              • #8
                Multumesc, deci sa inteleg ca tot un disel este mai fiabil

                Comment


                • #9
                  nu neaparat mai fiabil, dar mai infipt!! acum eu ma intreb cum pleaca cea cu 310N de pe loc! ca greutatea e la fel, si la diesel si la benzina...cred!

                  Regulile de postare!
                  Last edited by cutaresku; 09-04-2014, 21:03 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Cu doar o matematica simpla, calculand energetic, eu zic ca :

                    500NM intre 1600 si 1800rpm este mai putin decat 310NM intre 2000 si 4300rpm.

                    Daca reusesti sa mergi doar intre 1600 si 1800 atunci calculul nu are rost, insa daca vrei calcul si mai complicat poti gasi graficul torque/CP si vei putea calcula cat de mult mai puternic este benzinarul avand in vedere cum scade exponential cuplul dieselui sub si peste zona de maxim.

                    Consumul mic al dieselui este exact sub si peste 1600/1800, adica acolo unde reuseste sa nu produca 500NM.


                    Despre fiabilitate, W212 este noua Cobra! Nici un alt model actual, de la nici o alta marca, nu se poate compara.
                    Last edited by cl600; 09-05-2014, 08:18 AM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Topicul se indreapta spre un versus benzina/motorina . 250 cgi si 250 cdi.

                      Dupa mine , parerea mea ..etc : un 250cgi fata de 250 cdi , se va simti mai lesinat.

                      Cum a spus cineva mai sus , w212 e o masina grea , daca se va merge in regim de autostrada , oras, cu benzinarul nu vor fi probleme .

                      In schimb ,pe drumuri extraurbane unde ai depasiri de camioane , carute , trafic aglomerat, cu siguranta ca este de preferat diesel , cuplu ala de 500 nm (parca atat am eu la w212) se simte zdravan.

                      Consumul este un alt avantaj , in oras un benzinar inghite foarte mult , masina este grea , un 15 % si peste fara probleme in Bucuresti.
                      Pe diesel ai autonomie mare , consum foarte bun , depinde de stilul de mers.
                      250 cdi are 2 turbine , are un sound foarte rafinat .

                      Ca si diesel pt un E w212 recomand de la 220cdi in sus ...250 cdi..sau 350 cdi.

                      Asta este parerea mea , cum am subliniat la inceput , nu am pretentia ca sunt expert, doar un pasionat de masini.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt posesor de w212 E250 CGI adica motorul pe benzina 1.8 despre care se vorbeste si cutie 5G-Tronic. Am si un BMW 3 benzina si in general imi plac benzinarele... adica nu m-am indragostit de motorul diesel inca, nu pot sa ma acomodez cu sunetul... si plaja mica de turatii... dar asta e alta poveste si nu are rost sa discutam cum spune colegul de mai sus.

                        Sunt foarte multumit cum trage masina iar acest motor e usor comparat cu cel diesel masina este foarte bine echilibrata si se misca bine cu acest motor. Sunt impresionat de puterea lui raportat la greutatea masinii. Am facut depasiri pe toate drumurile nu pot spune ca am intalnit dificultati decat atunci cand am fost foarte incarcat 4 persoane in masina si bagaje multe si atunci in situatii extreme. Am preferat cutia cu 5trepte fiind mai fiabila si mai usor de reparat in caz de probleme(asa se spune), sunt mutumit de ea, putea fi putin mai rapida dar daca o trec in S se simte o diferenta considerabila.

                        Despre motor pot spune ca are un sunet frumos peste multe alte motoare in 4 cilindri benzina. E foarte silentios in relanti zici ca este oprit motorul aud doar ventilatorul de climatizare iar de multe ori si am impresia ca am oprit motorul daca stau pe loc. Nu pare ca acest motor sa se forteze desi masina este destul de mare.

                        Ca probleme nici una momentan de la achizitie din Feb. 2013(masina produsa in Aug. 2010) dar fiind foarte documentat inainte de cumparare cum imi place sa fiu pot spune ca una din problemele legate de motorul m271 este intinderea lantului de distributie care este foarte rara(dupa 100000km) dar poate aparea pe masinile mai prost intretinute la partea cu schimbul de ulei din cate am inteles.
                        Am in plan sa ii cresc puterea pe viitor cum au facut multi pe forumurile din USA(pe c class 250cgi) si alte parti si au fost extrem de multumiti, masina ajungand cam la 240PS si 370NM lejer doar cu box de la Carlsson/Brabus/Kleeman sau altii mai ieftini... iar daca faci un uprgrade de intercooler/evacuare se duce si mai mult.

                        Conteaza mult si benzina pe care o pui in rezervor la motorul asta. Personal am ajuns la concluzia ca cea mai buna este cea de 99 de la petrom... cu 95 consuma mai mult cu 1L+/100km si ajungi la acelasi pret plus ca parca e mai mica puterea.
                        Daca esti pasionat de masini pe benzina eu zic ca e reusita si in viraje e excelenta cu pachetul Avantgarde cum il am eu si suspensie sport. Suspensia este foarte placuta, amortizeaza bine gropile si totusi e destul de ferma in situatii sportive. Pot spune ca nu ma arunc in viraje cu BMW-ul cum ma arunc cu e classul asta. Masina se simte usoara chiar.

                        Atentie mare legata de greutate motorul asta este mai usor concret poti intra pe saituri si sa verifici greutatea dar ca sa fiu clar uite diferenta:

                        E 250 CGI BlueEFFICIENCY W 212
                        4 door sedan/saloon FR 5A 1796 cm3 204 PS 201 bhp 150 kW 174 CO2 1650 kg
                        ----------
                        E 250 CDI BlueEFFICIENCY Automatic W 212
                        4 door sedan/saloon FR 7A 2143 cm3 204 PS 201 bhp 150 kW 129 CO2 1735 kg

                        85kg diferenta ... nu e mare dar se simte ptr. ca masina pare foarte bine echilbrata iar botul parca e chiar usor si simt bine ce face spatele din cauza asta.

                        Dezavantaje ar fi ca simte cand am masina plina (4 oameni mari si bagaje multe) cum cred ca toate masinile simt in situatia asta ... si ca e mai lenta cutia dar in modul E, in modul S e foarte ok. Daca sunt doar eu si sotia ... situatia e alta... se misca foarte bine as zice eu mai ales la viteze mai mari de peste 90km pe ora.

                        Sper ca am fost de ajutor... am scris mai mult ptr. ca stiu ca este un motor mai rar pe aici pe la noi.
                        Last edited by Primix; 09-23-2014, 23:51 PM.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF