Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se accelereaza mai mult de 2500 Rpm in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc mult pentru parerile exprimate. Transmit toata informatia specialistului cu care urmeaza sa ma intalnesc dupa-masa cand ies de la munca. PANA ATUNCI DACA MAI AVETI SI ALTE SUGESTII IMI SUNT BINEVENITE SI SUNT RECUNOSCATOR.

    Km reali sunt in jur de 200 000.

    Turbo se mai poate verifica si altfel decat vazand daca are joc axul?

    Compresia o sa cer sa fie verificata dupa-masa. Daca motorul tragea, respectiv trage bine atunci cand nu manifesta simptoma cu acceleratia joasa, este posibil sa nu fie in parametrii normali?

    Chiuloasa daca vizual nu a fost identificata ca fiind cu probleme la garnitura, se mai poate face si vreun alt test?

    Multumesc.

    Comment


    • #17
      In prima faza verifica turbo. Si traseele


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Buna seara, dupa niste inundatii avute loc in weekend in Constanta, am fost nevoit sa merg cu masina, mult mult prin apa, am ajuns acasa, insa a2a zi am observat ca dupa putin timp dupa ce o pornesc, ca si cum dupa ce se incalzeste, nu se tureaza decat maxim 3500 rpm

        Comment


        • #19
          Originally posted by iulianfab View Post
          Buna seara, dupa niste inundatii avute loc in weekend in Constanta, am fost nevoit sa merg cu masina, mult mult prin apa, am ajuns acasa, insa a2a zi am observat ca dupa putin timp dupa ce o pornesc, ca si cum dupa ce se incalzeste, nu se tureaza decat maxim 3500 rpm
          Ai raspunsul postat de un coleg mai sus.

          Furtunasele de vacuum, electrovalvele de la traseul de vacuum (poti sa schimbi stanga cu dreapta pentru verificare), parghia de la turbo.
          Eu insist pe verificarea intepenirii parghiei de la turbo si nu din cauza ca am patit-o eu ci prin faptul ca simptomele si testarile in cazul intepenirii ei indica debitmetru, electrovalve si senzor de aer.
          O simpla verificare poate sa te scuteasca de inlocuirea unor repere scumpe.

          Comment


          • #20
            Daca turbina functioneaza, motorul se tureaza normal, dar nu pentru mult timp, din momentul pornirii, are sens sa verific acea parghie.?

            Comment


            • #21
              Cum pot verifica traseele furtunaselor de vacuum, presupun...?

              Comment


              • #22
                Originally posted by iulianfab View Post
                Daca turbina functioneaza, motorul se tureaza normal, dar nu pentru mult timp, din momentul pornirii, are sens sa verific acea parghie.?
                Exact aceleasi simptome au fost la mine. Mare lucru sa tragi de parghie cu mana, dureaza un minut. Toata treaba este sa ai grija ca este fierbinte in jur.
                La furtunase verifica initial la electrovalve, mai ales cea din stanga cum privesti la motor.
                Daca ai trecut prin balti este posibil sa fi intrat/aspirat cumva apa la filtrele lor (au niste filtre ca cele pentru benzina - tub de plastic cu hartie in interior) sau au sarit (slabit), iarasi treba de 5 minute vizual.
                Apoi mai ai furtunasul si senzorul de aer (presiune/depresiune). Furtunasul pleaca din carcasa filtrului de aer (langa busonul de umplere cu ulei) pana la senzor.
                In final debitmetrul, dar numai in final dupa ce ai verificat tot. In general debitmetrul permite urcarea in turatii dar nu ai putere. Eu zic sa-l lasi ultimul.
                Bafta si sa ne tii la curent cu rezolvarea.

                PS am pus si poze.
                Attached Files
                Last edited by valyvis10; 08-22-2014, 17:23 PM.

                Comment


                • #23
                  Multumes mult valvys.....Va multumesc mult, am descoperit, era o fisura la carcasa aceea care vine la turbina si totodata la filtru de aer, prin care trece si o teava de cupru cu lichidul de racire, a mai discutat cineva despre acea piesa, insa am lipit cu poxipol si se pare ca problema s a rezolvat, nu stiu insa cat va tine , presupun ca este presiune, temperatura mare acolo.....presupun,multumesc inca o data.....

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by iulianfab View Post
                    Multumes mult valvys.....Va multumesc mult, am descoperit, era o fisura la carcasa aceea care vine la turbina si totodata la filtru de aer, prin care trece si o teava de cupru cu lichidul de racire, a mai discutat cineva despre acea piesa, insa am lipit cu poxipol si se pare ca problema s a rezolvat, nu stiu insa cat va tine , presupun ca este presiune, temperatura mare acolo.....presupun,multumesc inca o data.....
                    Tot eu vorbeam. Vezi ca sunt 2 variante constructive, una cu teville de cupru si una fara. Daca gasesti la sh fara tevi de cupru pe interior v-a trebui sa unesti circuitul de apa eliminand tevile, altfel nu este nici o diferenta.
                    Presiune pe acolo nu este, temperatura este oarecum mare. Poate sa reziste mult si bine cu poxipol sau in caz de urgenta sa ai in masina un tub de silicon (negru/rosu) pentru etansarea garniturilor de motor. Face priza destul de bine.

                    Comment


                    • #25
                      Originally Posted by cutaresku
                      Din cele enumerate mi-as da si eu cu parerea ca turbina papa uleiul. Verifica-i cu mana jocul axului.
                      Originally Posted by stefanivlad
                      In prima faza verifica turbo. Si traseele

                      S-a verificat turbina si prezinta acel joc. M-am hotarat sa incep prin a schimba turbina.
                      Recomandati un turbo nou, second cu garantie sau reconditionat?

                      Precizez ca am facut si o curatare la debitmetru insa nu se simte nicio imbunatatire.

                      Comment


                      • #26
                        Functie de buget... Ideal ar fi noua.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Functie de buget... Ideal ar fi noua.
                          Asa m-am gandit initial, noua este noua, insa momentan nu pot sa schimb cu nou si caut ceva second cu garantie.

                          Cum se verifica turbina second in momentul achizitiei sa fie buna, sa nu aiba probleme? Din discutia de pana acum am retinut jocul axului. Multumesc mult de informatiile suplimentare pe care le veti nota.

                          Comment


                          • #28
                            Am schimbat turbina

                            Originally posted by adi_mb View Post
                            1. Nu se accelereaza mai mult de 2500 Rpm in mers decat foarte rar, in stationare se tureaza normal.

                            2. Motorul consuma mult ulei, aproximativ 2 l la 1000 km. Precizez ca nu este vorba de pierderi prin scurgere, motorul este curat.

                            3. Masina scoate mult fum.
                            3.1 Cand motorul este rece, dimineata de regula sau dupa mai multe ore in care motorul a fost oprit in cursul zilei, la prima cheie iese mult fum alb spre albastru deschis, precum culoarea cerului senin, cu miros intens si intepator a ars. Dimineata norul de fum este de 2 ori cat volumul masinii - devine foarte dificil pentru vecini momentul in care trebuie sa pornesc masina.
                            3.2 In timpul mersului, la accelerare, la 2000-2500 ture, indiferent de treapta, scoate fum negru. La fel, scoate fum negru si atunci cand accelerez in timpul stationarii.

                            4. De ceva timp, se mai intampla ca pornesc motorul, iese fumul si la 5 secunde moare motorul, dupa care nu mai porneste decat daca ajut din acceleratie.

                            MASINA A FOST CONECTATA LA 3 TESTERE SI NU SE VEDE NIMIC, la fel nu este niciun martor aprins in bord, cu exceptia celui care indica nivelul scazut de ulei atunci cand acesta atinge limita.

                            Am schimbat turbina si in comparatie cu simptomele de pana acum rezultatele sunt urmatoarele:

                            1. Parca se accelereaza mai des peste 2500 rpm in mers decat pana acum insa diferenta este abia perceptibila.
                            2. Consumul de ulei s-a redus aproximativ la jumatate. Ma asteptam sa nu mai consume ulei dupa schimbarea turbinei. Care sa fie oare motivul pentru care inca consuma ulei?
                            3. NU MAI SCOATE DELOC FUM LA PORNIRE, aceasta este vestea buna, iar in timpul mersului, fumul negru, este neglijabil, poate chiar normal.
                            4. O singura data in cateva zile mi s-a mai intamplat sa nu porneasca decat dupa cateva incercari repetate in care am ajutat din acceleratie.

                            Cu ce credeti ca as putea continua? Aici in service-ul din Italia mi s-a sugerat debitmetrul (care a fost curatat insa fara vreun rezultat) sa fie inlocuit dar am citit mai sus ca acest reper permite urcarea in turatie si face sa se piarda din putere, iar la mine este cazul ca motorul nu se tureaza, de regula, mai mult de 2500 rpm.

                            Comment


                            • #29
                              Schimba debitmetrul, vezi ca este un echivalent foarte bun Pierburg la cca. 100 dolari, chiar mai putin. Bosch-ul este scump.

                              Comment


                              • #30
                                Un test de compresie facushi cu Star-ul?
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF