Salut. Revin cu "noutati":
Am inlocuit regulator presiune rampa si furtun retur (era crapat si s-a si rupt), din aceste cauze nu pornea si se oprea in mers.
Pe partea asta nu mai sunt probleme, masina functioneaza.
In legatura cu martori la bord care "apar" cand "vor" ei la rotirea cheii in contact, am descoperit patternul dupa care apar si am si reusit sa gasesc o solutie temporara, pana ajung la un electrician: problemele apar doar dupa ce masina sta un timp mai indelungat (de ex. peste noapte, cred ca are legatura si cu temperatura de afara), cand invart cheia se aprinde doar SRS iar cand dau la automat nu se intampla nimic.
De obicei luam capacul de deasupra bateriei si deconectam o borna, dupa care apareau. Din intamplare nu am mai deconectat borna, ci doar am luat capacul de deasupra bateriei dupa care, invartind cheia, apareau martorii.
Mergand mai departe, am zis sa incerc fara sa nu mai iau nici macar capacul, cand sta peste noapte si dimineata apare doar SRS la bord cand invart cheia, nu trebuie decat sa lovesc usor presul din partea dreapta cu palma, iar martorii apar de fiecare data, fara exceptie.
Din lipsa de timp nu am dus-o inca la un electrician, dar ma gandesc ca nu e asa grav precum mi s-a zis de la service initial.
Privind cealalta parte, am luat avocat, care a contactat fostul proprietar, eram decis sa actionez in instanta (slabe sanse de castig), insa cand a vazut ca sunt hotarat a recunoscut ca masina se comporta ciudat si la el cateodata si mi-a restituit o parte din banii de reparatie, am renuntat la tribunal.
Am decis sa scriu si despre partea cu instanta, cu speranta ca poate ajuta pe cineva, desi chiar si avocatul a zis ca am avut noroc (depinde de vanzator). Mi se pare corect cum am procedat, nu erau probleme care apar de pe-o zi pe alta la masina, deci, am considerat ca M-A MINTIT, daca ati patit la fel, give it a try, who knows.
Am inlocuit regulator presiune rampa si furtun retur (era crapat si s-a si rupt), din aceste cauze nu pornea si se oprea in mers.
Pe partea asta nu mai sunt probleme, masina functioneaza.
In legatura cu martori la bord care "apar" cand "vor" ei la rotirea cheii in contact, am descoperit patternul dupa care apar si am si reusit sa gasesc o solutie temporara, pana ajung la un electrician: problemele apar doar dupa ce masina sta un timp mai indelungat (de ex. peste noapte, cred ca are legatura si cu temperatura de afara), cand invart cheia se aprinde doar SRS iar cand dau la automat nu se intampla nimic.
De obicei luam capacul de deasupra bateriei si deconectam o borna, dupa care apareau. Din intamplare nu am mai deconectat borna, ci doar am luat capacul de deasupra bateriei dupa care, invartind cheia, apareau martorii.
Mergand mai departe, am zis sa incerc fara sa nu mai iau nici macar capacul, cand sta peste noapte si dimineata apare doar SRS la bord cand invart cheia, nu trebuie decat sa lovesc usor presul din partea dreapta cu palma, iar martorii apar de fiecare data, fara exceptie.
Din lipsa de timp nu am dus-o inca la un electrician, dar ma gandesc ca nu e asa grav precum mi s-a zis de la service initial.
Privind cealalta parte, am luat avocat, care a contactat fostul proprietar, eram decis sa actionez in instanta (slabe sanse de castig), insa cand a vazut ca sunt hotarat a recunoscut ca masina se comporta ciudat si la el cateodata si mi-a restituit o parte din banii de reparatie, am renuntat la tribunal.
Am decis sa scriu si despre partea cu instanta, cu speranta ca poate ajuta pe cineva, desi chiar si avocatul a zis ca am avut noroc (depinde de vanzator). Mi se pare corect cum am procedat, nu erau probleme care apar de pe-o zi pe alta la masina, deci, am considerat ca M-A MINTIT, daca ati patit la fel, give it a try, who knows.
Comment