Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sistemul e SH (170 de lei, și a fost o mare țeapă, dar asta e altă poveste și nu o dezvolt aici), iar telefonul e replică personalizată Mercedes-Benz ( http://www.ebay.de/itm/221245594537?...%3AMEBIDX%3AIT ). Se mai găsesc și noi-nouțe sau resigilate, de la 300 de lei la 150 EU, funcție de noroc ... După știința mea, MB nu a personalizat telefoanele Nokia 6310i montate din fabrică, abia pe modelele mai noi de carkit-uri apare steaua în 3 colțuri (dar nu pe telefon, ci pe suportul lui), iar în era noastră am ajuns la niște telefoane gen OZN sau NASA Command Center ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Azi am schimbat șezutul de la scaunul șoferului, cu cel nou. Am mutat și încălzirea din scaun. În poze nu prea se face diferența, dar la ochiul liber e de la cer la pământ, ca atunci când se schimbau tapițeriile la paturile și fotoliile vechi, cu arcuri.
      P.S. Bonus, telefonul pozat ziua ...
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Creste, creste copilasul(in ochii oamenilor)... Bravo blondule!
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • In poza cu telefonul vad ca iti sunt inversate butoanele de la ventilatie, cel cu elicea inscriptionata trebuie pe partea stanga la treptele de ventilatie
          Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
          Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
          Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
          Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

          Comment


          • Eee, imi place metoda ta folosita pentru a reintroduce incalzirea in scaune! Coool
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Originally posted by GoguL View Post
              In poza cu telefonul vad ca iti sunt inversate butoanele de la ventilatie, cel cu elicea inscriptionata trebuie pe partea stanga la treptele de ventilatie

              Ochi de vultur ... ia sa vedem ce raspuns ne va da blondul de care zicea Marius (Tumar)
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Originally posted by tumar View Post
                Creste, creste copilasul (in ochii oamenilor)... Bravo blondule!
                Să trăiești, ”Ăla Mare” !

                Originally posted by GoguL View Post
                In poza cu telefonul vad ca iti sunt inversate butoanele de la ventilatie, cel cu elicea inscriptionata trebuie pe partea stanga la treptele de ventilatie
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Ochi de vultur ... ia sa vedem ce raspuns ne va da blondul de care zicea Marius (Tumar)
                Care butoane ???
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Asa, asa...acu scoatete cu un photoshop .
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Originally posted by Levi View Post
                    Azi am schimbat șezutul de la scaunul șoferului, cu cel nou. Am mutat și încãlzirea din scaun.
                    Salut Levi.
                    Am o intrebare intrebaoare. La instalatia de incalzire a sezutului, mai exista o alta zona incalzita? Am scos o instalatie de incalzire de pe un E250 din 95, iar la sezut(in zona hasurata din poza ta) mai ducea un "cablu". Acolo nu am putut umbla deoarece firele intrau sub materialul acela care era cusut(cusaturile de margine ale "husei"). Si mi-a mai venit o alta intrebare. Instalatia fiind luata de pe un scaun cu tapiterie textil, "merge" pe un scaun cu tapiterie din piele? Oricum modelul tapiteriei difera, dar sper sa o rezolv cumva.
                    Numai bine si sa fi iubit!
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • Originally posted by tumar View Post
                      La instalatia de incalzire a sezutului, mai exista o alta zona incalzita?
                      La mine, NU ! ”Fâșiile” încălzite intră strict sub șezut (se vede destul de bine în pozele mele cu schimbatul, mai sus).
                      Originally posted by tumar View Post
                      Am scos o instalatie de incalzire de pe un E250 din 95, iar la sezut (in zona hasurata din poza ta) mai ducea un "cablu".
                      La mine vin 2 cabluri: unul la șezut, iar celălalt la spătar. Dacă ție îți vin 2 cabluri la partea de șezut, dintre care unul în zona hașurată de tine, înseamnă că tu ai posibilitatea de a-ți încălzi și ”pulpele”, nu numai bucii ...
                      Originally posted by tumar View Post
                      Instalatia fiind luata de pe un scaun cu tapiterie textil, "merge" pe un scaun cu tapiterie din piele ? Oricum modelul tapiteriei difera, dar sper sa o rezolv cumva.
                      Nu are nicio importanță dacă e textil sau piele (eu pe Fricike am textil, pe Lord am piele), dar mă întreb cum vin prinse acele fâșii încălzite, de tapițeria scaunului ? Ai acele ”canale” în care vin trase fâșiile ?
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Salut Levi!
                        Multumesc de raspunsuri. Mai multe informatii am incercat sa obtin la subiectul dedicat incalzirii scaunelor( W124). Sunt si doua poze, una cu instalatia si alta cu modelul tapiteriei pe care voi incerca sa o montez. Cred ca modelul tapiteriei va influenta foarte mult instalarea acestui tip de incalzire. Erau in "program", dar datorita unor "evenimente", instalarea s-a reprogramat. Inca o data multumesc. Sanatate maxima.
                        Link-ul:
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • ... și, deoarece fierul e fier și mai și obosește, de vreo 3 zile suspectam, din cauza pornirii grele a motorului la rece, sfârșitul iminent al vieții pământești ce era scris bujiilor incandescente. Bănuiala s-a transformat în certitudine în momentul organizării schimbului: 3 din 5 erau trecute în lumea celor drepți ... Alea 2 care mai au o licărire, le-am pus de rezervă, iar agregatul s-a ales cu 5 bujii noi Bosch.
                          Cu ocazia asta am înlocuit și injectoarele, primite cadou încă în ianuarie anul trecut (!). În primăvară când era desfăcută juma' de mașină, mi-a fost lene, bineînțeles, să mai execut și operațiunea asta, foarte grea și obositoare dealtfel , deși aveam și tubulara specială primită tot cadou, de la colegii de serviciu. Ei au fost în stare să-mi confecționeze o cheie când le-am povestit de injectoarele căpătate, și că în piața de vechituri nu găsesc o astfel de cheie, dar mie mi-a trebuit 1 an să le schimb ... deh, lenea e domn mare ...
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Si cum porneste in momentul de fata...ai scapat de 'problema'?
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Ati schimbat injectoarele complet sau numai diuzele din ele? Si încă ceva saibele de foc a fost schimbate, deoarece acele se schimba când se umbla la injectoare. ☺

                              Comment


                              • Injectoare noi. Cum am spus, le-am primit cadou ;dreq ştie de când stăteau ele uscate, aşa că şi-au dat drumul destul de greu ...
                                Şaibele nu au fost schimbate ...
                                Acuma porneşte la sfert şi cloncăne frumos.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF