Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coupe-urile in stare buna s-au scumpit destul de mult in ultima vreme, insa in opinia mea sunt ceva mai special. Personal, caut unul facelift, desi sunt bine si ideea unuia pretabil pentru retro si cu un motor potent.

    Comment


    • Cele cu motor de 3000 or fi ele mai potente dar sunt betive rau de tot, mai ales daca o folosesti des prin oras te ruineaza. Iar ca sa o bagi la retro nu ai voie cu gpl, deci revenim la punctul 1.
      Din punctul meu de vedere optim este un 220 sau un 230 pe nonfacelift.
      Se pare ca facelifturile au o calitate usor mai slaba, lucru remarcat de toti cunoscatorii pe forumurile din afara. Adica rugina mai multa, vopseaua mai slaba calitativ. Asta s-a intamplat deoarece odata cu trecerea la w210 Mercedes a scazut calitatea, iar asta se vedea inca de la c124 facelift.
      Depinde si de gusturi, personal imi place si faceliftul, dar parca are un aer mai retro si mai colturos/clasic nonfaceliftul.
      Este absolut imposibil sa gasesti un coupe 300 cu km sub 250 de mii cu sub 6000 euro, fara rugina, fara scaune rupte, fara defecte.
      Gandind rational suma e mare pt o tigaie asa veche, dar pe termen lung e chiar o investitie. Practic daca o vinzi peste 2-3 ani o dai cu cel putin cat ai luat-o, ceea ce cu un plastic mai nou nu se va intampla in veci.

      Comment


      • Pui GPL fara jena, si inainte de ITP il dai jos. Mare lucru sa desfaci cateva suruburi o data pe an. Din economia facuta o faci in atelier, tu nu pui mana pe nimic.

        Comment


        • Practic inseamna sa umbli cu gpl neomologat, mantocareala ..
          Si gpl pe ke jetronic, alta pacoste, dupa ce ca e problematic sistemul ii mai tragi si gpl classic ( ca secvential nu se poa’)..

          Comment


          • PAi tu ce ai vrea? Sa ai motor mare, sa ai o masina clasica cu impozit zero si parca vad ca vrei sa o folosesti zilnic si sa consume daca se poate 2%.
            Arta cere sacrificii. Ori o iei ca masina de weekend in rest o conservi in garaj, ori daca vrei sa o freci zilnic intri la creatie.
            Totodata daca o folosesti zilnic va trebui sa o intretii mai bine, nu uita ca itp il faci la rar, or fi mai mofturosi oamenii acolo.

            Comment


            • Trebuie sa o intretii bine si daca o folosesti in weekend. Oricum eu nu caut coupe cu 3000 euro. Alea bune cu dotari sunt minim 5000-6000.
              Ideea aia era, ca decat un 300 benzina care consuma 20 in oras mai bine un 220/230 pe care il poti folosi si fara sa il tiganesti cu gaz.
              Impozit zero nu e principala problema la un 300, ci consumul de benzina. 1900 de lei pe an impozit nu e chiar asa catastrofa.
              Pana la urma iei masina in starea cea mai buna, mai putin conteaza ca e 300,220,230. ORicum w124 nu e o masina sport ci mai mult o barca confortabila.

              Comment


              • Salut colegi, caut sa cumpar un E-class din 2010(+- 2 ani). Problema cu care ma lovesc e ca pe site-urile noastre gasesc zeci de masini sub E10k iar cand ma uit pe autoscout24 preturile sunt considerabil mai mari. Sa inteleg ca ce gasesc la noi nu are rost sa le iau? La ce pret ar trebuii sa ma astept pentru un E din 2010, motor de 2.2 limuzina cutia de preferabil automata dar nu sunt total impotriva unei cutii manuale.

                Orice sfat e binevenit.

                Comment


                • Coupe-urile de start up - W124CE ( si sa te si bucuri de ele in acelasi ) incep de la 4000. Ma refer aici la un coupe cu dotari minimale : AC si patru geamuri. Apoi in functie de ce s-a investit in ele, pretul se ridica exponetial. Ceea ce nu intelege multe lume, e ca pe langa starea tablariei si cea mecanica binenteles, se adauga in balanta - chedere, plasticaraie,geamuri, parbrize * lunete care nu sunt deloc ieftine . mai pune un interior intreg cu pielea in stare buna si nu cartonata...Sau de alte dotari suplimentare de gen rollbox-uri, volan de lemn, casetofon, incalziri prin scaune etc etc etc.Vorbim de masini peste 25de ani..nu mai au cum sa arate ca noi...si sa fie date la pret minimal Colegul dcosmin ti-i minte masina aia de care iti spuneam si l-a care ai fost sceptic in prima faza ? S-a dat. 6 mioare. A ajuns in grup la un coleg. Asta dupa ce omul a alergat dupa vreo doua mai ieftine tara...cand a juns acolo gardul era vopsit si inauntrul leopardul.
                  Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                  https://w124-coupe.com

                  Comment


                  • Tu ai dreptate, ceva bun costa, dar nici la 6000 nu ai garantia ca e buna. Eu sunt sceptic doar privitor la ce se gaseste in tara. Nu contest ca poate era buna masina aia, dar cu 6000 mii iei una buna si din afara chiar de la prim proprietar si km sub 200 de mii. Si cu vopsea originala pe ea, aici am eu o problema cu astea revopsite. Ma rog, masini se gasesc o groaza in strainatate, doar rabdare si bani sa fie.

                    Comment


                    • Eu sfatuiesc pe toata lumea sa nu mai fie asa sceptica; si in Romania pot sa fie masini foarte bune, intretinute si iubite. Piata fara indoiala are o oferta mult mai redusa decat ce se poate gasi in afara...asta e cert - dar nu sunt imposibil de gasit. Raritatea in a gasi o masina cu istoric vine din faptul - ca in proportie de 80% cei care le detin sunt foarte atasati de ele iar daca le dau - le dau din urmatoarele motive : ori isi doresc o motorizare mai mare, ori se upgradeaza la un cabrio, ori nu au posibilitatea ( nu le vine la indemana mai exact din cauza de timp si pricepere ) sa isi upgradeze masina cu dotarile pe care si le-au dorit. Iar un procent foarte mic, trec pur si simplu la alta clasa MB, de gen SEC sau altceva. Acu doi ani a fost o faza, cu un coleg cu adevarat pasionat de tot ce tine de parte moto...si-a vandut masina pentru ca, pentru el a fost doar o etapa. Masina avea istoric, fusese a unui coleg timp de 5 ani, cel de care vorbesc a facut-o tipla. A stat un an la vanzare cu ea...si multi sceptici spuneau ...frate masina e asa de scumpa...A fost cea mai corecta masina vanduta in Romania la data aceea. A ajuns tot la un coleg care doar a confirmat ca banii dati nu au fost aruncati in vant. Masina e folosita zilnic ca daily driver. Atata timp cat se poate verifica un istoric la o masina in Romania...nu se merita de alergat dupa himere pe afara.Pentru ca si alergatul ala costa. Si nu putin. Si degeaba, zici ca "gasesti" super masina afara...cu 6000...daca la final cand adunci transport, inscriere, deplasarea pe afara, plus intretineri uzuale ce trebuie facute in tara...ajungi la 9000. Eu mi-am luat masina din Romania, acum 7 ani...si acum pot sa spun ca am luat o masina cinstita de la un om cinstit ( apropos tot de aici de pe forum ). Prejucacati de genul ..."aici nu gasesc"...mi se par exagerate, si intr-un fel este o lipsa de recunostere a faptului ca si in Romania nu pot exista oameni cel putin la fel de pasionati ca si in Germania sau Spania.O spun ca unul care a co-fondat un grup dedicat numai pe caroseria W124 coupe/ cabrio, singurul grup din Romania pe MB cel putin care are dedicate 3 intalniri pe an...si fara sa sune a lauda, stiu cam 90% din ce coupe-uri apar in piata...si cum sunt intretinute si cu ce bugete.
                      Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                      https://w124-coupe.com

                      Comment


                      • Poate vrea cineva un limo:
                        Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

                        Comment


                        • Salutare,

                          O parere: https://www.olx.ro/oferta/vand-merce...tml#7b40e00050 !

                          Comment


                          • Ieftin și bun. Ar fi și mai bun dacă ar veni la pachet cu vânzătoarea. Mașină nu glumă...

                            Comment


                            • Originally posted by grizzlee View Post
                              Limuzinele in 6 portiere, precum cea indicata de tine se folosesc in cortegiile funerare. Ideea din spate este ca familia defunctului sa urmeze limuzina dric, iar intratul si iesitul tb. sa fie facil pentru cei 4-6 membri ai familiei.

                              Limuzinele in 4 portiere, streched, se folosesc la restul evenimentelor (nunti, evenimente, cortegiu VIP, etc).

                              Subsemnatul a detinut o firma de servicii funerare timp de 6 ani.


                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment


                              • Să nu te superi pe mine, dar dă-mi voie să te contrazic... mai ales dacă zici că ai avut firmă de pompe funebre... Mașina aia nu are reductor, deci nu știe să meargă la pas!
                                Aș fi pariat că a făcut transfer aeroprt-hotel, dar din moment ce rândul 2 are scaune rabatabile, nu mă arunc în a mă hazarda asupra destinației ei inițiale...
                                Alte păreri?
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF