Buna tuturor.
Multumiri celor ce au infiintat acest site.
Vrea sa inpartasesc cu toti cum am rezolvat o problema la masinuta mea.
Am un MB A160 Semiautomat. Am avut o problema, anume ca nu puteam sa baga in viteza masina pana nu se incalzea motorul. Atunci motorasul facea zgomotul lui si intra in viteza. Am decis sa fac masina pe 3 pedale un model classic. Mii de multumiri celor care au pus Link-urile despre, cum se poate face masina sa fie un model classic. Ei am mers la un mecani si i-am zis despre ce ar fi vorba. La urma am cumparat din dezmembrari un pod pedalier cu cele 3 pedale si pompa de ambreaj si conducta de ulei de la pompa ambreaj la rulmentul de presiune. (Atentie cu volan pe partea stanga) Mecanicul a montat pedala si pompa de ambreaj si a schimbat pedala de frana, a dat jos conducta de la motorasul electric si a montat conducta de ulei de la pompa ambreaj la rulmentul de presiune. Motorasul electric nu s-a dat jos deorece este in legatura cu imobilizerul. Asa motorasul lucreaza doar pe parte electrica NU si mecanica. Asa nu am in bord nici un fel de eroare. Pot sa va spun ca functioneza perfect si totul m-a costat 350RON, 200Ron pod pedalier si 150Ron manopera. Va doesc tuturor un AN NOU FERICIT si MII de KM la volanul Mercedesului vostru.
Multumiri celor ce au infiintat acest site.
Vrea sa inpartasesc cu toti cum am rezolvat o problema la masinuta mea.
Am un MB A160 Semiautomat. Am avut o problema, anume ca nu puteam sa baga in viteza masina pana nu se incalzea motorul. Atunci motorasul facea zgomotul lui si intra in viteza. Am decis sa fac masina pe 3 pedale un model classic. Mii de multumiri celor care au pus Link-urile despre, cum se poate face masina sa fie un model classic. Ei am mers la un mecani si i-am zis despre ce ar fi vorba. La urma am cumparat din dezmembrari un pod pedalier cu cele 3 pedale si pompa de ambreaj si conducta de ulei de la pompa ambreaj la rulmentul de presiune. (Atentie cu volan pe partea stanga) Mecanicul a montat pedala si pompa de ambreaj si a schimbat pedala de frana, a dat jos conducta de la motorasul electric si a montat conducta de ulei de la pompa ambreaj la rulmentul de presiune. Motorasul electric nu s-a dat jos deorece este in legatura cu imobilizerul. Asa motorasul lucreaza doar pe parte electrica NU si mecanica. Asa nu am in bord nici un fel de eroare. Pot sa va spun ca functioneza perfect si totul m-a costat 350RON, 200Ron pod pedalier si 150Ron manopera. Va doesc tuturor un AN NOU FERICIT si MII de KM la volanul Mercedesului vostru.

Comment