Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbat cuplaj elastic cardan = zgomot + vibratii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat cuplaj elastic cardan = zgomot + vibratii

    Am schimbat cuplajul elastic al cardanului la grup si m-am pomenit cu un zgomot si vibratii ce cresc in intensitate odata cu cresterea vitezei.Am citit intr-un post asemanator despre o echilibrare dinamica,eu ma gandeam ca nu am "centrat" bine flansele cardanului sau grupului in cuplaj,dar nu prea are cum sa se inample asta fiindca fiecare intra pe niste "gulere".Cuplajul asta nou este mai mare in diametru decat cel vechi.Are o anumita pozitie de montaj?Mie imi pare perfect simetric.

  • #2
    Am schimbat si rulmentul intermediar si n-am stiut ca trebuie sa marchez pozitia celor doua tronsoane de cardan, ca sa nu stric echilibrarea lor (am studiat pe site-uri americane cum se face treaba).Intrebarea e, unde (sau cum) se poate face acum echilbrarea?
    Last edited by bulgaru; 08-24-2009, 21:48 PM.

    Comment


    • #3
      Poti schimiba cardanul intre flansa elastica si grup deoarece poate fi stramb.....Si eu am o cobra si am schimbat flansa elastica.....
      Asta daca nu ai rezolvat problema

      Comment


      • #4
        Presupunand ca nenea bulgaru a rezolvat deja, nu-mi dau cu parerea, ca asa e la noi, rezolvarea nu o mai trecem!

        Comment


        • #5
          Originally posted by stefy3991 View Post
          Poti schimiba cardanul intre flansa elastica si grup deoarece poate fi stramb.....Si eu am o cobra si am schimbat flansa elastica.....
          Asta daca nu ai rezolvat problema
          Ambele sectiuni ale axului cardanic sunt bune,fiindca inainte sa umblu la ele nu bateau.N-am rezolvat problema,desi am mai schimbat aleatoriu pozitia lor de cateva ori.Recomand,avand in vedere experienta amara pe care o am,in cazul schimbarii cuplajelor,sau a rulmentului intermediar,ca inainte de a se face operatia sa faceti cate un semn pe fiecare sectiune in asa fel incat la montaj sa cada exact cum au fost.
          Daca cineva stie unde se poate face echilibrarea dinamica a axului cardanic sa ne spuna si noua.

          Comment


          • #6
            nu stiu ce se intampla la tine dar mai demult am schimbat la tata intermediarul iar saptamana trecuta l-am desfacut si la mine pentru ca eram curios de ce merge (glumeam), am vrut sa ma uit daca e in stare buna cand am montat noul motor dar nu am tinut cont de nimic am luat jos am inlocuit am pus inapoi si a mers struna cu toate ca acum am o corcitura intre un cardan de w 190 si unul de cobra deoarece la cutia de w 190 crucea cardanica si flansa e mai mica decat la cobre sau w 124 de 250 sau automat.

            Comment


            • #7
              E drept ca iau in calcul ca bataia s-o dea si cuplajele, desi sunt Lemforder.

              Comment


              • #8
                Nu ma prea pricep eu la branduri de cuplaje, dar iti spun, pacat k sunt 350 de km distanta intre noi k altfel te chemam, suspendam masina de spate sus, luam stroboscopu bagam sub masina si de nu gaseam ce trepida nush ce faceam... + k am dezmembrat un w 123 240 d si ala avea perfecte flansele si intermediarul + cardanele

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dj Sky View Post
                  Nu ma prea pricep eu la branduri de cuplaje, dar iti spun, pacat k sunt 350 de km distanta intre noi k altfel te chemam, suspendam masina de spate sus, luam stroboscopu bagam sub masina si de nu gaseam ce trepida nush ce faceam... + k am dezmembrat un w 123 240 d si ala avea perfecte flansele si intermediarul + cardanele

                  Da,pacat....

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar eu am urmaptoarea problema. Am auzit un zgomot (ca si cum ar fi cazut o tablita) dupa care masina a inceput sa trepideze intre 70-90km/h. mam gandit ca a cazut un plumb de la roti, dar am fost si leam schimbat pe toate leam pus pe cele de iarna iar trepidatia nu a disparut. Ieri am observat lipsa unei greutati de pe cardan (se vede numai urma pe el). Am masurat urma si are aproximativ 26.5mm X 50mm. Intrebarea este as putea une pe aceasi suprafata plumb ce se pune la jentile de aliaj??? cele cu lipici??? Sau recomandati sa merg la echilibrat cu el doar ca este cam complexa miscarea si nu prea as vrea sa ma complic asa tare.

                    Comment


                    • #11
                      Salut Adrian. Bucatica aceea care a cazut de pe cardanul tau are exact acest rol, de a echilibra cardanul. Din ce stiu, este o bucatica de fier, nu plumb, de forma urmei lasate pe cardan dupa caderea ei si groasa de aproximativ 5mm. Poti incerca deci sa o inlocuiesti cu o asemenea piesa asezata exact in locul de unde a cazut cealalta si sa vezi ce efect are. Nu are rost sa te lansezi in procedee mai complexe si costisitoare pe la atelierul cine stie carui nene fara sa incerci intai tu chestia asta. Este parerea mea, bazata pe ce am retinut si eu de cate ori am avut ocazia sa vad cardane la diferite modele de cobreturi si nu numai. Succes!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pirjol_adrian View Post
                        Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar eu am urmaptoarea problema. Am auzit un zgomot (ca si cum ar fi cazut o tablita) dupa care masina a inceput sa trepideze intre 70-90km/h. mam gandit ca a cazut un plumb de la roti, dar am fost si leam schimbat pe toate leam pus pe cele de iarna iar trepidatia nu a disparut. Ieri am observat lipsa unei greutati de pe cardan (se vede numai urma pe el). Am masurat urma si are aproximativ 26.5mm X 50mm. Intrebarea este as putea une pe aceasi suprafata plumb ce se pune la jentile de aliaj??? cele cu lipici??? Sau recomandati sa merg la echilibrat cu el doar ca este cam complexa miscarea si nu prea as vrea sa ma complic asa tare.
                        Salut

                        Dupa parerea mea e cam greu sa nimeresti exact bucatica de metal la dimensiunile celei initiale (vorbesc de grosime si densitate ). Si eu am carpit cardane, efectiv am scurtat unul si nu am avut niciun fel de problema. Daca as s-ar ivi aceasta situatie in ograda mea as merge la schrot si as lua alta bucata de cardan si nu mi-as mai bate capul cu toti carpacii. Spor!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by danrar777 View Post
                          Salut Adrian. Bucatica aceea care a cazut de pe cardanul tau are exact acest rol, de a echilibra cardanul. Din ce stiu, este o bucatica de fier, nu plumb, de forma urmei lasate pe cardan dupa caderea ei si groasa de aproximativ 5mm. Poti incerca deci sa o inlocuiesti cu o asemenea piesa asezata exact in locul de unde a cazut cealalta si sa vezi ce efect are. Nu are rost sa te lansezi in procedee mai complexe si costisitoare pe la atelierul cine stie carui nene fara sa incerci intai tu chestia asta. Este parerea mea, bazata pe ce am retinut si eu de cate ori am avut ocazia sa vad cardane la diferite modele de cobreturi si nu numai. Succes!

                          Mersi pentru raspuns am incercat sa lipesc plumbul pentru roti doar ca am intampinat ceva probleme la incadrarea perfecta dar cu putina matematica am respectat suprafata exact lam lipit doar ca e cam firav lipiciul ala si forta centrifuga de la cardan fiind lipit in exterior imi da impresia ca il va arunca din nou. Trepidatia a disparut merge chiar fin dar am fost nevoit sai dau un rand de scoci lat peste plumb sa imi dea putina siguranta. Dupa sarbatori voi incerca cu poxipol sa vad daca functioneaza.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare, pentru cei care aveti probleme de echilibrare cu cardanul, va recomand sa-l duceti la firma Rune http://www.rune.ro/prod05unicardan.html. Nu sint specializati pe cardane de tipul cobrei, ci pe cele mai noi cu flanse pe capete. Pentru a echilibra cardane de cobra va solicita neaparat sa aveti bune bucsele de centraj aflate in capetele cardanului, inauntrul tevii. (cele albe invelite in cauciuc)
                            Daca nu le aveti ok, va trebui sa le inlocuiti cu unele noi (eu nu am gasit) si le puteti face la un strungar priceput, din poliamida. Echilibrarea la Rune costa 500Ron, deci foarte piperata, dar e ok in cazul in care a-ti epuizat toate variantele.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF