Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A schimbat cineva intinzatorul de lant distributie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by bujor ciprian View Post
    Salut, eu unul am dat o la ghicit cu intinzatorul era singura piesa ce nu necesita a da motorul jos, sincer m am cam lasat acum cu distributia m am interesat de manopera e 800 ron , intinzatorul l am schimbat a fost 370 original, lantul si patinele ar mai fi inca 200 ron, dar daca dai motorul jos trebuie verificat si ambreajul ma gandesc ptr a nu da 2 manopere degeaba. daca faci ceva inaintea mea te rog mult sa mi zici si mie.
    stima ciprian
    am sa anunt ce fac. dar spune-mi, nu s-a schimbat deloc zgomotul? si zgomotul de la motorul tau e la fel ca cel din videoclip?
    Jaulendes Geräusch bei Leerlauf und Scheppern bei erhöhter Drehzahl

    Comment


    • #32
      Da zgomotul e la fel ca cel din video si acum chiar daca am schimbat doar intinzatorul de lant, sincer cand l am schimbat la prima pornire nu s a mai auzit zgomotul dar dupa a doua pornire la fel, de asta am fost dezamagit

      Comment


      • #33
        Ciprian ai ideee daca pistonasul intinzatorului cel vechi si cel nou se comprima manual la fel de usor? se comprimau amandouau la fel ca in imaginea atasta? Te intreb fiindca am masina in service si vreau sa dau intinzatorul sa vad ce e cu el.
        Attached Files

        Comment


        • #34
          daca scoti intinzatorul acesta se poate curata cu spray de ulei degresant ceva, cand l am dat jos pistonajul era cam blocat acolo nu culisa cum trebuie, sincer nu trebuia sa cumpar intinzator nou, daca te hotarasti sa il curati cand il pui la loc trebuie amorsat cu ulei inapoi , o sa vezi un orificiu in care se pune ulei , mie mi a pus ulei de motor mobil de ex. daca vrei sa vb mai multe da add cyp2007_ciprian pe yahoo. sunt online

          Comment


          • #35
            Intinzatorul inauntru are un arc care preia forta lantului , uleiu care intra in el amorseza intinderile, deci chiar fara ulei si tot isi face treaba , problema lor este ca arcul din interior oboseste si nu mai e la cote , ultimul pe care la-am schimbat aveao o diferenta de aproape 5 mm in lungime .
            Dar trebuie sa intelegem ca intinzatorul are o cursa limitata si nu poate sa intinda un lant care este deja intins peste punctul x.
            Acuma despre lant , am impresia ca am amai discutat subiectul asta dar o sa incerc sa recapitulez .
            Verificarea se face intre axa cu came si arborele cotit , pentru operatia asta trebuie scos capacul de la axa cu came afara , trebuie cautat semnul ZERO pentru axa , se pune la zero invirtinduse cu o cheie tubulara fulia centrala in directia de rotire a motorului si se citeste valoare la fulia centrala unde sint gradele de avans in momentul cind axa cu came e pe zero , cind masina e noua cele doua semne sint pe zero , daca se intinde lantul diferenta se va vedea acolo. totul ce peste 5 grade diferenta este deja prea mult ,cineva mai devreme scria de 15-20 -30 grade ,, la 7-8 grade diferenta deja cilindrul pupa valvele si mai departe discutam de motor schimbat , valve strimbe , pistoane , biele , etc....
            Lanturile permit o singura ajustare adica , pe axa cu came pinionul este fixat cu o cheiie , cheia se poate scoate si se monteaza cheie cu offset la 5 grade , sau 4 ..sau la ce diferenta a produs intindera lantului , Lantul care are o intindere de 5 grade face foarte putin zgomot de obicei se aude la relanti prin capacul de la ulei dar tot deacolo vine si alt zgomt si ala e de la tacheti care in 90% din situatii sint vinovati de sunetul motorolui , un mecanic cu multa experienta poata sa deosebeasca zgomotul de lant fata de cel dela tacheti .

            Comment


            • #36
              Originally posted by razvy64 View Post
              Intinzatorul inauntru are un arc care preia forta lantului , uleiu care intra in el amorseza intinderile, deci chiar fara ulei si tot isi face treaba , problema lor este ca arcul din interior oboseste si nu mai e la cote , ultimul pe care la-am schimbat aveao o diferenta de aproape 5 mm in lungime .
              Dar trebuie sa intelegem ca intinzatorul are o cursa limitata si nu poate sa intinda un lant care este deja intins peste punctul x.
              Acuma despre lant , am impresia ca am amai discutat subiectul asta dar o sa incerc sa recapitulez .
              Verificarea se face intre axa cu came si arborele cotit , pentru operatia asta trebuie scos capacul de la axa cu came afara , trebuie cautat semnul ZERO pentru axa , se pune la zero invirtinduse cu o cheie tubulara fulia centrala in directia de rotire a motorului si se citeste valoare la fulia centrala unde sint gradele de avans in momentul cind axa cu came e pe zero , cind masina e noua cele doua semne sint pe zero , daca se intinde lantul diferenta se va vedea acolo. totul ce peste 5 grade diferenta este deja prea mult ,cineva mai devreme scria de 15-20 -30 grade ,, la 7-8 grade diferenta deja cilindrul pupa valvele si mai departe discutam de motor schimbat , valve strimbe , pistoane , biele , etc....
              Lanturile permit o singura ajustare adica , pe axa cu came pinionul este fixat cu o cheiie , cheia se poate scoate si se monteaza cheie cu offset la 5 grade , sau 4 ..sau la ce diferenta a produs intindera lantului , Lantul care are o intindere de 5 grade face foarte putin zgomot de obicei se aude la relanti prin capacul de la ulei dar tot deacolo vine si alt zgomt si ala e de la tacheti care in 90% din situatii sint vinovati de sunetul motorolui , un mecanic cu multa experienta poata sa deosebeasca zgomotul de lant fata de cel dela tacheti .
              Ok am sa verific sa vad cum e. Totusi problema zgomotului din videoclipul respectiv provine de la lant sau e data de altceva. Am gasit si postarea originala a videoclipului, si din pacate se pare ca respectivului i s-a rupt lantul la o luna dupa postarea respectiva.
              Are vreo sansa sa provina de la ghidajul lantului sau sina de tensionare? Am inteles ca acestea nu prea se uzeaza ca sa dea un asemenea zgomot.

              Comment


              • #37
                Daca te referi la video clipul ala in limba germana intradevar este zgomot de lant , ce stiu din experienta , am avzut cu citeva luni in urma pinioane facute la motoare Merrcedes din particole presate nu stiu in romineste cuvintul dar am cauta pe googlr si am gasit : SINTERD STEEL , la motoarele M272 V6 and M273 V8 in 2004 - 2006 au folosit asfel de pimioane care se uzeaza repede si pur si simplu crapa , cine stie prin ce motoare au mai bagat nenorociri de pinioane de genul asta.
                Sina si ea se poate uza dar foarte putin deorece are o suprafata de contact mare.

                Comment


                • #38
                  Poate suna aiurea, dar ce trebuie facut ca sa invarti motorul ca in videoclip?

                  Zeigt Einbaulage und Funktion der Steuerkette und des Kettenspanners im A140. Grund der Demontage war ein heulendes / jaulendes Geräusch im Bereich Zylinderk...

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by trakker View Post
                    Poate suna aiurea, dar ce trebuie facut ca sa invarti motorul ca in videoclip?

                    http://www.youtube.com/watch?v=VZDia...eature=related

                    Sa ai pe unul in dreapta masinii cu roata jos.Scoti o bucata de plastic prinsa in suruburi, si vei avea acces la o gaura.Acea gaura iti permite accesul la fulia de pe arborele cotit invatindu-l pe acesta cu o cheie imbus de 17.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #40
                      SAU

                      ridici roata din dreapta pe cric, bagi in viteza si rasucesti de roata. Ca sa mearga usor bujiile trebuie sa fie scoase.

                      Comment


                      • #41
                        .

                        Originally posted by moisedan View Post
                        SAU

                        ridici roata din dreapta pe cric, bagi in viteza si rasucesti de roata. Ca sa mearga usor bujiile trebuie sa fie scoase.

                        De acord, am omis acest lucru in cazul demontarii.
                        Eu am schimbat cureua si rolele, apoi am invartit de fulie sa asez cureaua pe rola intinzatoare.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #42
                          De cand s a lasat frigul motorul meu porneste cam la a 3 treia cheie asta dupa ce tot de trei ori electromotorul da in gol ,daca a avut cineva probl. cu electromotorul si cat de repede s a rezolvat, face cam ca la dacie cand e pe gata cu bendixul....
                          stima.(imi cer scuze ca insist dar poate gasesc o rezolvare)
                          Last edited by bujor ciprian; 11-13-2011, 12:22 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Caut intinzator lant pe producator si nu gasesc. AJUTATI-MA

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by trakker View Post
                              Caut intinzator lant pe producator si nu gasesc. AJUTATI-MA
                              am rezolvat..
                              am luat original de la casa auto iasi - 382ron cu tot cu garnitura
                              pe producator se pare ca nu exista nicaieri..ca daca e criza sa fie si la intinzatoare

                              Comment


                              • #45
                                Problema nu mai e problema.
                                Am rezolvat-o. Am reusit si am schimbat intinzatorul si lantul prin metoda rapida, fara a da motorul jos. Defectiuni gasite: lantul avea intindere la unele zale; am sa pun maine un mic video. Iar intinzatorul nu functiona identic ca asta nou din cutie.
                                Nu-mi vine sa cred ce frumos se aude motorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF