Buna seara . Am o problema cu un S320 CDI class W221 : masina a functionat perfect pana acum 3-4 luni cand a inceput cateodata in accelerare ( kick down ) sa smuceasca puternic si sa taie puterea . Am fost la service , s-a efectuat diagnoza pe star iar rezultatul a fost eroare pe sonzorul de pe turbo ( senzor de presiune , presiune prea mica ). Am inlocuit senzorul cu unul care il aveau mecanicii in service si nu a mai facut figuri vreo 2 luni . Brusc a inceput sa aiba acelasi simptom dar de data aceasta si mai accentuat . Am fost la Autoklass , am cumparat senzorul nou original si tot degeaba. la 6 diagnoze pe star erorile au fost umatoarele : senzor presiune turbo de 2 ori dupa eroare pe actuatorul turbo si dupa de 3 ori pe senzorul turbo chiar daca acesta era incoluit cu unul nou original ! Pe langa aceasta problema de jumate an se aude un zgomot ( carait ) puternic din turbo in decelerare . Mi s-a spus ca trebuie sa inlocuiesc galeriile de evacuare cu tot cu garniturile aferente si suruburi + reconditionat turbo . Am comandat galeriile de evacuare noi , garnturi , suruburi si voi trimite turbina la reconditionat .
Masina nu are check-ul aprins ! Nu este in limp mode.
Ce parere aveti ? exista posibilitatea sa fie din deibtmetru sau din alta parte?
Masina nu are check-ul aprins ! Nu este in limp mode.
Ce parere aveti ? exista posibilitatea sa fie din deibtmetru sau din alta parte?
Comment