Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rezolvare problema de inundatie si elerctronica la C-Klasse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rezolvare problema de inundatie si elerctronica la C-Klasse

    .
    Am un Mercedes C-Klasse (W202) C200, fabricat 10.1997, adica este fabricat dupa 06.1997 (FaceLift), fac aceasta precizare deoarece mare parte din electronica la care voi face referire este identica cel putin cu C-Klasse_W203.

    Am descoperit ca sub toata mocheta mashinii este apa.
    Am scos toate mochetele din mashina (fata/spate) lasand podeaua mashinii la "pielea goala" (tabla), pentru a se usca.
    Am pus furtunul pe tavanul mashinii, am intrat in mashina si am ashteptat sa vad pe unde intra apa in interior. Imediat a inceput sa curga apa de sub bord din partea dreapta pe la ventilatorul de climatizare.
    Am desfacut tot capacul de plastic ce se afla la habitaclul motor sub parbriz unde sant stergatoarele, si am descoperit ca cele doua gauri de scurgere/evacuarere a apei, ce se prelinge de pe parbriz sant infundate cu mizerie, iar in acest fel nivelul din acel "jghiab" de plastic crestea ajungand ka apa acumulata sa se reverse in tunelul pe unde ventilatorul de la climatizarea interioara trage aer, si pe unde mai apoi apa curgea in interiorul mashinii.
    Am curatat cele doua orifici "jghiaburi" prin care se elimina apa, si am scapat de problema, refacan testul cu furtunul totul a fost OK.

    Dupa aproximativ 8 ore din senin a inceput ka in decurs de cateva ore pe rand si aleeatoriu sa inebuneasca, si sa nu mai raspunda urmatoarele comenzi :

    1 - Inchiderea centralizata din telecomanda usi si portbagaj, inclusiv inchiderea/deschiderea centralizata a ushilor din interior de la butonul de pe consola centrala, precum si deschidere portbagaj din telecomanda si din interior din butonul de langa maneta schimbatorului de viteze.
    2 - Aprinsul (lumini) plafonierei cand deschid ushile, in rest (mecanic) plafonierele se aprindeau (mergeau).
    3 - Culcatul tetierelor spate din butonul de pe consola centrala.
    4 - Deschiderea/Inchiderea geamurilor electrice din butoane, precum si din telecomanda.
    5 - Reglajul oglinzilor exterioare retrovizoare stinga/dreapta.
    6 - Stergatoarele de parbriz.
    7 - Semnalizarea.

    Am dus mashina la un baiat tare priceput (si care mai citeshte aici pe forum si ce "prostii" scriem unii dintre noi ).
    La diagnoza compiuterizata "Star-ul Compact3" nu vedea ca am ushi, geamuri, sau zicea ca nu poate comunica cu partile ce raspundeau de respectivele probleme. A trebuit sa o ia "babeshte". I-am relatat poveste cu inundatia si a descoperit :
    - Apa si contacte oxidate cu acid de la umezeala in mufa de la reteaua CAN ce se afla la baza stalpului fata (pe peretelui lateral de la picioarele pasagerului fata dreapta), apa ce provenea de la problema descrisa mai sus.
    Dupa ce a curatat toata mufa de la reteaua CAN, totul a revenit la normal, si a mers ca unsa. Parea logic.

    Dupa 10 zile a inceput din nou distractia :
    - Nu mai puteam sa reglez oglinzile retrovizoare exterioare.
    - A doua zi nu mai sdeschide geamul fata/dreapta.
    - In ziua urmatoare geamul fata/stanga nu se mai deschidea.
    - Dupa inca o zi nu mai raspundea inchiderea centralizata, culcat tetiere spate, inchidere/deschidere ushi si portbagaj din interior, lumini plafonier fata la deschidere ushi.

    Am apelat din nou la "doctor".
    La mufa retelei CAN nu parea sa mai fie probleme, si totusi comenzile inebunisera iarashi.
    In timp ce examina mashina, din senin au inceput sa functioneze geamurile electrice, pentru cateva minute, dupa care tot din senin au murit din nou, dupa care a murit iarashi si semnalizarea si stergatoarele.
    Diagnoza, nu indica mai mult decat prima data.
    A reluat cautarile babeshte, si a descoperit ca:
    - 1 - Problema de la semnalizare si stergatoare era un contact de la o mufa ce intra in panoul de relee ce se afla in habitaclul motor partea stanga in caseta unde sant si sigurantzele.
    - 2 - Problema de la inchidere/deschidere geamuri electrice, si la reglajul oglinzilor retrovizoare era : Pe spatele aceluiashi panou cu relee (unde este si unitatea centrala), acel panou, pe spate avea multe dintre circuite oxidate cu acid de la umezeala.
    - 3 - Problema de la inchiderea centralizata (din telecomanda si din interior de la butoane), aprinsul luminii in plafoniera la deschiderea ushilor, si culcatul tetierelor spate era ; in portbagaj sub tapiterie pe peretele lateral dreapta unde se afla pompa centrala de vacum, si unitatea centrala raspunzatoare electronic de inchiderea centralizata, etc,, aceasta din urma (unitatea centrala) in interiorul ei, pe placa circuitului avea praf de carbune care producea probleme.

    In concluzie toate problemele mashinii au avut ca sursa 4 (patru) deranjamente ale unor componente electrice si electronice diferite, a reltelei de CAM, deranjamente ce erau aflate ca localizare in locuri diferite. Din acest motiv se explica ivirea si revenirea problemelor respective aleeatoriu si la perioade neregulate de timp.

    Poate pentru unii acum la final explicatia pare simpla, dar va asigur ca au fost multe ore de munca pentru gasirea si remedierea acestor probleme, de care sper sa nu aiba nimeni parte, iar daca totusi..., explicatia rezolvariilor sper sa fie de folos.
    Last edited by orca; 11-23-2008, 10:33 AM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

  • #2
    Toata stima frate. Am ramas uimit de cat si cum si ai scris. De ar face toti la fel si de ar invata majoritatea functia search s-ar rezolva multe mult mai usor pe-aici.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Avand in vedere ca topicul meu "Apa in masina" s-a inchis (la cererea mea) postez aici.
      Apa a patruns in masina prin locul unde este amplasat ventilatorul de aer,
      Intr-adevar cele 2 guri de evacuare a apei de la capatul jgheaburilor erau infundate, cel de pe partea dreapta cum stai in fata masinii era chiar bine infundat cu namol si pietris, mi-a luat o jumate de ora sa il curat.
      Acum gurile de evacuare sunt curate si libere, jgheaburile curate
      Sa speram ca am rezolvat problema cu treaba asta, voi vedea la urmatoarea ploaie zdravana.
      Multumesc

      Toate cele bune,
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Frate nu stiu cand ai scris postul, dar sa iti dea Dumnezeu sanatate ca mie nu pleaca stergatoarele cand vor ele, si mi-a zis sa schimb maneta , releu, si siguranta!

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF