Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj faruri si proiectoare w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj faruri si proiectoare w203

    Am si eu doua intrebari legate de reglaje lumini W203:

    1- In urma unei lovituri usoare pe partea dreapta farul lumina un pic mai jos - cum se poate ridica farul si daca acesta nu mai poate fi ridicat din reglajul normal mai poate fi facut ceva (cale, distantiere sau alte minuni) pontru corectarea pozitiei lui?

    2- Proiectoarele bat destul de aproape (ambele, fara diferentza intre ele) - exista reglaj pentru proiectoare si daca da cum se poate face fara a merge la service?

    Multzumesc anticipat.
    W203 - 2001

  • #2
    Cel mai bine este sa mergi la un service sa-ti regleze masina, mai greu sa o reglezi perfect singur
    DIESEL FAN

    Comment


    • #3
      Am pus un ghid luat de pe alt forum ptr reglarea farurilor

      Am prins spilul reglarii usoare a farurilor.
      SCULE NECESARE:
      -perete la acelasi nivel cu drumul (fara vreo bordura in fata) si un teren plat, fara denivelari sau inclinari;
      -creta (sau marker, etc, ceva sa marcheze sa se vada);
      -ruleta 5-10 metri;
      -rigla 10 cm;
      -scule de reglat farurile (de la caz la caz, surubelnita, cheie imbus, etc);
      SFATURI:
      -reglajul se va face obligatoriu intr-un loc intunecos;
      -in cazul in care autoturismul este dotat cu reglaj din interior al inaltimii farurilor, autoturismul va fi golit de eventuale sarcini inutile (saci cu diferite continuturi in portbagaj, etc) chiar si rezervorul este preferabil sa nu fie plin; in cazul in care autoturismul nu este dotat cu un astfel de reglaj (sau este defect), se va cauta sa fie incarcat cu sarcina la care este utilizat cel mai des.
      -inainte de orice reglaj sau masurare, se va apasa de cateva ori pe colturile caroseriei pentru a aduce la echilibru suspensia.
      -in cazul farurilor deteriorate, cu sistemele de reglaj defecte sau cu argintul de pe oglinda deteriorat sau sticla mata pe far sau sparta, sistemul de prindere al becului deteriorat, se vor remedia mai intai eventualele defecte si abia apoi se va trece la reglajul farurilor.

      REGLAREA FARURILOR CU BEC CU 2 FILAMENTE SAU BECURI SEPARATE PE FAZE, DAR ACELASI FAR
      REGLAREA FARULUI DE FAZA SCURTA, LA FARURI SEPARATE PE FIECARE FAZA

      -se masoara 7.5 metri de la perete si se marcheaza pe asfalt. preferabil se va masura in 2 locuri, in stanga si in dreapta locului unde se va situa autoturismul, apoi se vor uni punctele cu o linie dreapta.
      -se aduce autoturismul cat mai aproape de perete, lipit daca se poate, dar se vor lasa cativa cm intre far si perete pentru a avea spatiu de marcat peretele
      -se aprinde faza scurta a farurilor
      -se va marca cu creta centrul fasciculului luminos de pe perete, cat mai precis posibil, oricum, daca se greseste cu 1-1.5 cm nu e nici o tragedie, dar e bine sa fie corect.
      -se va muta autoturismul in spate, pana cand linia trasata anterior pe asfalt se va gasi sub becurile de la far (se admite o abatere de 5 cm); autoturismul trebuie sa se gaseasca absolut perpendicular fata de aceasta linie;
      -pe perete, se va marca un punct aflat cu 7.5 cm (3 inci) mai jos fata de punctul marcat anterior; se va folosi rigla in acest caz, ce se va folosi perpendicular cu solul; punctul nou creat se va intari incat sa fie cat mai vizibil. Daca se poate, se va folosi marker negru.
      -se va aprinde faza scurta a farurilor;
      -apoi se va acoperi unul din faruri si se va trece la reglarea celuilalt;
      -fascicolul luminos creat de un far va fi in partea stanga pe perete o linie dreapta, deasupra intuneric, iar in partea dreapta o linie oblica.
      -se va cauta ca intersectia acestor doua drepte sa se "aseze" pe punctul nou creat de pe perete. se vor folosi suruburile de reglaj in acest caz. De regula, pe far se gasesc doua suruburi de reglaj: unul pentru reglaj sus-jos, ce se gaseste in general in mijlocul farului, si unul pentru reglaj stanga-dreapta, ce se va gasi la extremitate, de regula in apropierea coltului aripii. Dupa ce intersectia celor 2 fascicule luminoase create de far se va suprapune cu punctul desenat pe panou se va considera farul reglat corect.
      -farul reglat se va acoperi si se va trece la reglajul celuilalt far in mod analog.
      -apoi se vor descoperi ambele faruri, in cazul unul reglaj corect, fascicolele luminoase vor fi identice unul fata de celalalt si se vor situa la acelasi nivel

      REGLAREA FARURILOR DE FAZA LUNGA, LA FARURI SEPARATE PE FIECARE FAZA

      -se presupune ca s-a facut anterior reglajul la farurile de faza scurta, daca nu, se vor masura 7.5 metri de la perete in 2 locuri si se vor uni cele 2 puncte cu o linie;
      -se aduce autoturismul cat mai aproape de perete si, cu farurile aprinse, se va marca pe perete punctul de maxima intensitate, corespunzator centrului farului;
      -se va muta autoturismul in spate, in asa fel incat sa fie perpendicular fata de linia trasata anterior pe asfalt si farurile sa se gaseasca deasupra acestei linii;
      -se va face cat mai vizibil punctul marcat anterior pe perete;
      -se va acoperi un far si se va trece la reglajul celuilalt;
      -apoi se va regla farul in asa fel incat centrul petei luminoase emise de far sa se suprapuna cu punctul; cand aceasta conditie va fi indeplinita, farul va fi considerat reglat corect;
      -se va acoperi acest far si se va trece la reglajul celuilalt far in mod analog;
      -la sfarsit se va verifica ca centrul petelor luminoase ale farurilor sa fie la acelasi nivel;

      REGLAREA FARURILOR DE CEATA

      -se va masura si marca distanta de 7.5 metri in modul descris anterior;
      -se va aduce autoturismul cat mai aproape de perete si se va marca punctul de maxim al petei luminoase emise de acesta; acest punct va corespunde centrului farului;
      -se va muta autoturismul in spate pana ce proiectoarele se vor situa deasupra liniei marcate iar autoturismul va fi perpendicular cu aceasta;
      -in cazul in care proiectoarele sunt montate la nivelul rotilor sau al barei de protectie (below the bumper), de la punctul desenat pe perete, cu ajutorul riglei, se va marca un nou punct aflat la 5 cm (2 inci) mai jos de vechiul punct;
      -in cazul in care proiectoarele sunt montate deasupra nivelului rotilor sau deasupra barei de protectie (above the bumper), noul punct se va marca la 10 cm (4 inci) mai jos fata de vechiul punct;
      -se vor face cat mai vizibile punctele nou create;
      -se fa acoperi unul din faruri si se va trece la reglarea celuilalt far;
      -farurile de ceata creaza un fascicol demarcat de o linie orizontala; se va regla farul de ceata in asa fel incat punctul de maxima intensitate luminoasa sa se suprapuna cu punctul nou creat pe perete.
      -se va acoperi farul reglat si se va trece la reglajul celuilalt far in mod analog;
      -la sfarsit se vor descoperi ambele faruri si se va verifica ca fascicolul luminos sa fie la acelasi nivel la ambele faruri, in acest caz pe perete sa apara o singura linie orizontala.

      Succes
      DIESEL FAN

      Comment


      • #4
        Foarte utila informatia...
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Super informatia ptr. care multumim.Dar daca e sa aleg intre metoda asta si un service as alege service ptr lipsa de timp si mai multa siguranta.Oricum inca o data felicitari si multumiri ptr. sfat!

          Comment


          • #6
            Stie cineva cum se regleaza proiectoarele la w203 2001?

            Comment


            • #7
              Nu stie nimeni? Sau cum ajung la ele?

              Comment


              • #8
                In poza,farurile de ceata au surub de reglaj pe lateral in partea de sus
                Attached Files
                https://images.spritmonitor.de/689666.png

                Comment


                • #9
                  La mine sunt altfel proiectoarele,sunt ovale si nu se vede reglajul acela,am un grilaj de plastic gen fagure,si un tamburus.Oare cum pot sa ajung la reglajul acela?

                  Comment


                  • #10
                    Eu vad doar doua modele. Primul pana in 2002 si inca unul dupa 2002. Reglajul este in acelasi loc. Pe Google apare si unul oval dar nu cred ca e original.
                    Al meu se vede oval de afara ,dar arata ca primul din poza cu sticla clara.
                    Attached Files
                    Last edited by editupa; 02-19-2014, 14:14 PM.
                    https://images.spritmonitor.de/689666.png

                    Comment


                    • #11
                      Da,ai dreptate,doar ca al meu nu e cu sticla clara.Ms

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF