Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Razboiul financiar Mercedes vs. BMW ...se pare ca BMW da clasa economic vorbind.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razboiul financiar Mercedes vs. BMW ...se pare ca BMW da clasa economic vorbind.

    Amandoua sunt la fel de mari, ambele au istorie si viitor, una e insa de doua ori mai puternica decat cealalta: BMW si Mercedes. Cine e in fata cu mult?





    Se spunea candva ca niste comparatii intre Coca-Cola si Pepsi, Sony si Panasonic sau Adidas si Nike sunt la fel de inutile precum cele dintre Mercedes si BMW. Ca sunt la acelasi nivel cu plus-minus 2-3 procente in favoarea uneia dintre ele. Si ca fac schimb de suprematie de la un an la altul in aceeasi masura procentuala.



    Adevarul e insa mult mai trist sau mult mai fericit, depinde din ce parte privim lucrurile cand vorbim despre doua dintre cele mai mari branduri auto.

    Daca privim dinspre Stuttgart inspre Munchen e durere. Invers e dominatie totala. Pentru ca BMW are in momentul acesta dublu fata de concurenta dintotdeauna - Mercedes.

    Logic, Mercedes are un nume mai vechi, o istorie scrisa mai bine, insa BMW a investit enorm in ultimii ani in tehnologie.

    Ultimul studiu Bloomberg despre cei doi colosi arata ca BMW are o valoare de 45 de miliarde de euro vs. cea de 42.2 mld. de euro cat are Mercedes. Exista insa o mare diferenta intre masuratorile raportate brut. Ca jumatate din valoarea pe care o declara Mercedes e adusa de masinile utilitare (camioane in special). Daca inlaturam cele 20 de mld. de euro cat inseamna aceasta piata, inseamna ca masinile mici reprezinta 22 de mld. de euro, la sub jumatate din cele 45 de mld. euro, valoare pe care o are BMW in momentul de fata.
    Lucrurile s-au stricat insa de doi ani incoace. Pana atunci, Daimler valora 15.5 mld. de euro, mai mult decat BMW. Un analist german de la Kronberg crede ca "piata nu arata deloc bine pentru Mercedes. Daca vorbim despre inovatie, BMW e liderul absolut si asta conteaza foarte mult".

    Dincolo de strategia de taiere a unor costuri pana la 1 mld. de euro, Mercedes nu este un business de incredere cu actualul management, cred allti multi analisti. CEO-ul Mercedes este Dieter Zetsche, din 2006 si pana la sfarsitul lui 2013. De cand a venit pe acest post, valoarea actiunilor a tot scazut cu pana la 10%. In acelasi interval, actiunile BMW au crescut cu pana la 90%. Si 68% dintre brokeri recomanda cumpararea de actiuni BMW in loc de Mercedes. Sunt insa si oameni care cred si spera in Mercedes.

    O companie de consultanta din Shanghai crede ca Mercedes va exploda si ca are un potential fantastic de crestere. Motivul pe care il ofera agentia este increderea inestimabila a consumatorului de lux in puterea brandului Mercedes cu tot cu sigla.

    Sursa: http://www.incont.ro/auto/cel-mai-du...-mercedes.html

    Pareri, comentarii?

  • #2
    Mercedes are niste ani in spate, niste experienta. Tehnologiile se adapteaza, experienta se dobaneste cu anii.
    Mercedes Benz

    Comment


    • #3
      Tehnologie avansata e una , si fiabilitate este alta.

      Aici cum sta treaba, la cele doua marci de renume?

      P.S. daca ne luam dupa tehnologia avansata, si AUDI sta in fata Mercedesului cu muult.
      Last edited by Jacob; 01-01-2013, 15:06 PM.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Încerc şi eu un comentariu, cu precizarea că, nu sunt nici economist, nici finanţist.
        Aceste top-uri sunt alcătuite anual, dar trebuie să precizăm din capul locului că există tot atâtea liste, câte firme/organizaţii de evaluare ... Fiecare are criteriile proprii de evaluare şi selectare. OK, există probabil nişte criterii general valabile (ştiu eu?, cifră de afaceri, profit realizat, etc.), dar fiecare evaluator analizează brandurile şi după nişte criterii proprii sau specifice unui segment al economiei mondiale. Spun asta, deoarece dacă ne uităm peste "World's 100 Brands", "Most Valuable Brands", "Top 500 Global", "Best Global Brands" sau ce denumiri vreţi voi, vedem diferenţe de poziţionare a unei firme, de la o listă la alta. Ex: este general acceptat faptul că cel mai cunoscut brand al planetei este Coca-Cola, nu-i aşa ? Majoritatea evaluatorilor o şi poziţionează pe primul loc, suflându-i în ceafă puternic firmele de informatică Apple, Google, IBM, etc. Dar tot aşa de bine, în alte liste găsim Coca-Cola pe locurile 6-7-8 ... Şi ar mai fi de povestit, de comentat poziţia în topuri a unor firme din categoria grea (zic eu) : petrol, energie electrică, oţel, etc., dar asta nu este subiectul prezentului topic ...
        Am ţinut să precizez cele de mai sus, pt. a vedea că cele 2 mărci - şi aici revin la oile noastre: MB şi BMW - sunt poziţionate pe lista Bloombergului, după criteriile de evaluare proprii acestuia. Cert este însă, şi trebuie să recunoaştem, că cifrele ultimilor ani confirmă apropierea drastică a BMW-ului de Mercedes, sub toate aspectele (nr. maşini fabricate, cifră de afaceri, imagine). Dacă ne limităm doar la autoturisme, asta s-a întâmplat deja demult, prin anii '90, când BMW a depăşit Mercedes pe acest segment. Da, este foarte adevărat că asta se datorează în principal managementului (de o parte bună, de cealaltă parte mai puţin, aşa cum s-a precizat şi în postul #1), care a ştiut / nu a ştiut să ia pulsul pieţei într-un segment extrem de sensibil al economiei mondiale - industria auto.
        Noi, fanii steluţei, nu trebuie să disperăm, Mercedes este şi va rămâne un etalon în industria auto, iar competiţia sănătoasă a adus totdeauna inovaţii, îmbunătăţiri de care beneficiem noi, consumatorii.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Sper sa nu fiu deplasat.
          In '74, trimisi la "documntare" in bucale pentru diploma, AM REALIZAT CA NICI 10% DIN ABSOLVENTI nu meritau diploma de inginer.
          Nici astazi, in lume nu exista facultate de ECONOMISTI sau, MAI GRAV, ceva relativ des denumit: finantist. Doar absolventi de contabilitate.
          Economist este orice administrator de firma cu puterea de a rezista in jungla magariilor de azi.
          Finantist este un om cu bani care vrea sa-i investeasca.
          O vreme, in Romania, s-au auto-intitulat perceptorii de la finante. Au decis colegii lor teroristi economici de la MF.
          In ultima vreme, staf-ul MB a facut alegeri extrem de proaste.
          In categoria sport au ales AMG. Jale pe toata linia.
          In categoria super-lux, au ales Bentley. Au scos modele de mica exceptie.
          Din '96 au inceput sa reduca grosimea tablei. Ma uitam la masina lui Cristi F. Aripa este parca botul flexibil al RBR. Asta vara, dupa acea mare grindina, plangeai de mila la vederea unui S. Trebuia schimbata, practic, intreaga caroserie.
          Comic a fost acum o luna.
          VW a scos noi serii de AUDI. In Galati, cele A si Q de anul trecut au trebuit aduse pe platforma la service.
          La -10 ? le-a inghetat ? calculatorul. Pa pornire.
          BMW merge in continuare doar ca imagine cu modele vechi. De altfel si MB.
          Staf-ul BMW au ales RR si Jaguar.
          Au facut insa o mare greseala cand au decis folosirea AL in loc de otel.
          Le trebuie 16 straturi de protectii + vopsea. Intretinere si reparatii extrem de anevoiase. Dar asta se vede in timp.
          Oricum, nu mizez pe BMW. Tinerii vor imbatrani si vor dori siguranta.

          Comment


          • #6
            Acum exista legi care obliga producatorii sa investeasca/foloseasca tehnologii noi.
            BMW, probabil, ca sa se poata reintoarce in piata a trebuit pana la urma sa scoata banii pt tehnologii - de multe ori inventate/patentate de MB...


            Eu cam asta am inteles, daca BMW ar fi crescut cu 90% in timp ce Mercedes scadea si in final sunt cam la fel!


            Chiar si vremurile astea ciudate, MB foloseste tehnologii foarte avansate fara nici un fel de publicitate.

            Imi aduc aminte cum pe toate posturile circula o reclama a unei alte marci care putea sa parcheze singura.
            A-Klasse-ul, parca singur cu catva ani inainte si nici macar acum nu se lauda nimeni cu asta.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Comparand rezultatele testelor EURO-ENCAP rezulta :
              - MB cu 2 airbag-uri -
              - BMW cu 4;
              - Renault cu 6.
              Credeti ca, in aceleasi conditii de trafic, putem avea rezultate asemanatoare?

              Comment


              • #8
                Originally posted by epurare_coco View Post
                Sper sa nu fiu deplasat.

                In ultima vreme, staf-ul MB a facut alegeri extrem de proaste.
                In categoria sport au ales AMG. Jale pe toata linia.
                In categoria super-lux, au ales Bentley. Au scos modele de mica exceptie.
                Afirmatiile sunt partial eronate.

                AMG era sub umbrela Mercedes inca din 1990. In 2005 au cumparat-o cu totul. Modelele AMG erau singura posibilitate de a concura modele M de la BMW. Nu de la AMG se trage declinul Mercedes...

                Apoi...

                Bentley nu a fost cumparat de Mercedes ci de VAG mai exact de VW.

                Mercedes a pierdut un pariu cu scoaterea de la naftalina a marcii Maybach...asta cu siguranta i-a costat enorm de multi bani. Maybach e istorie in 2013, nu se mai produce nici macar o masina.

                Ca sa revenim la tema topicului, Mercedes a pierdut din cota autoturismelor pentru ca vinde mai putin decat concurenta BMW si Audi.

                R-klasse a fost un exemplu de masina greu vandabila, dovada ca va iesi din fabricatie in acest an fara inlocuitor...

                Parerea mea este ca Mercedes a trait cu self-confidence in succesul anilor 60-70-80-90 si s-a cam culcat pe lauri in ultimii 10-15 ani , neglijand faptul ca, concurenta nu a dormit chiar daca in perioada de glorie a Mercedes aceasta era clar surclasata.

                E foarte complicat de estimat cum va putea recastiga suprematia, sunt multe exemple in economie cand super companii au cazut din pozitia nr. 1 (vezi Nokia) sau chiar au disparut (Kodak, Saab etc).

                Comment


                • #9
                  Parerea mea e ca e o tema falsa data de ziaristi care nu au ce scrie. Eu n-am vazut vreo oficialitate in europa cu alta masina decat S. (poate in franta cu reno velsatis, deh)
                  Numarul de masini vandute nu inseamna nimic, si vw si toyota vand mai mult... si ce daca.
                  Maine poate si kia vinde mai mult, so what?

                  Comment


                  • #10
                    Cand am postat parerea mea, mai intai m-am dus la EURO NCAP. Tare mai este la moda!
                    Am dorit sa arat ca din 2002, MB E-ul are 5 stele.
                    BMW seria 5 doar din 2009. Si doar din cauza noului regulament (pasageri spate, copii) cu ajutorul multor electronice.
                    Daca vrei sa traiesti, alegi MB. Daca vrei sa epatezi, sa agati fite (deh, din diferenta de varsta), alegi BMW sau AUDI.
                    Corect si imi cer scuze. Era vorba de MyBach.
                    Desi nu era nevoie sa ne convinga pe noi, fanii MB. Din convingere - precum majoritatea colegilor, din intamplare, ca mine!
                    Last edited by epurare_coco; 01-03-2013, 16:47 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Siegfried View Post
                      Eu n-am vazut vreo oficialitate in europa cu alta masina decat S. (poate in franta cu reno velsatis, deh)
                      ... şi în Marea Britanie ? ... Suedia ? ... Italia ? ... sau alte ţări, unde nu au mărci proprii, şi totuşi nu sunt fani MB ... Ia uite aici http://en.wikipedia.org/wiki/Official_state_car

                      Asta ca paranteză la subiectul topicului ... că eu tot la MB rămân !

                      Cele bune !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Domnilor..."cand unii incearca sa avanseze cu technologia, pe cand ultimul, tot primul va trece linia de finish"...dar las poza sa vorbeasca, ma amuza foarte tare...

                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Splendid. No comment!!!!!!

                          De acord cu rasu-plansu' dar amendat cu necorespondenta consumului "ultimului". Mai degraba BMW-ul este acasa!
                          La la technologii MB-ul tace si face!
                          Ailalti le descopera dupa niste ani si le prezinta cu mare TAMMM - TTTAAAAMMMMM!!!!!
                          Last edited by epurare_coco; 01-03-2013, 23:21 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            Splendid. De acord cu rasu-plansu' dar cat consuma "ultimul"?
                            Oooo dl Coco...mai conteaza consumul cand ai un AMG!

                            Cu aceasta ocazie incu un vot de la mine pentru Mercedes!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Conteaza comparatia AMG contra RR cu tabla AL! Mai ales cand afara este vopsit gardul!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF