Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Raspuns intarziat in acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raspuns intarziat in acceleratie

    Salutari!
    Problema aceasta cu acceleratia o am de cand am luat-o. Probleme cu acceleratia am mai avut dar de curand am schimbat sonda lambda si majoritatea au disparut( lipsa acceleratiei in anumite momente - nu se accelera decat daca o calcam la podea aproape, mersul neregulat al motorului, relanti oscilant). Persista insa intarzierea cu care raspunde la acceleratie. Apas pedala la jumatate cursa si in aprox 5 secunde ajunge la turatie maxima.E destul de deranjant , mai ales cand vreau sa plec mai repede de pe loc. Nu stiu ce sa mai verific in conditiile in care pe tester nu am vazut nici o eroare, clapeta de acceleratie am curatat din nou. Ce pareri aveti ? Spre ce sa-mi indrept atentia ? Spre potentiometrul de pe pedala ? sa deschida greu clapeta ? Eu nu stiu.
    Multumesc !
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

  • #2
    Salut!
    Revin la problema mea, cea cu raspunsul greoi al acceleratiei. Si va intreb daca se poate observa cumva miscarea clapetei de acceleratie. Vreau sa stiu sigur daca ea e de vina pentru problema ce o am. Ma gandesc ca e posibil ca mecanismul( stiu ca e un mecanism foarte complex inauntru,actionat de un motoras step-by-step)sa deschida greu clapeta.stie cineva daca se poate verifica lucrul asta la "rece"? Am incercat azi sa desfac capacul mecanismului si m-am lasat pagubas, de teama sa nu-i rup clemele de prindere.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Am impresia ca asta e o chestie frecventa la benzinarele noastre.Si a mea face la fel cand e motorul nepornit de 1h-2h.Clapta de acceleratie am curatat-o si degaba.
      Chiar ieri am fost abordat de un tip care numai ce-si luase un A Klasse tot de 1,4 si prima chestie care ma intrebat a fost aceasta.Eu unul sunt foarte multumit de „buburuza” cu exceptia acestei probleme cu acceleratia, dar m-am obisnuit si astept 1-2 min inainte de a pleca de pe loc.Singura problema ce am avut-o era cu consumu foarte mare de benzina (la un stil de condus „agresiv”).De cand am adus masina in tara am alimentat doar de la rompetrol.Acum la sfatul D-lui Dimi, alimentez de la lukoil si dupa alte documentari si petrom.
      Petrom e singura companie care are instalatie de desulfurare a carburantului.Benzina de la rompetrol are f. mult sulf.De cand alimentez de la lukoil si petrom si-a schimbat si motorul mersul,parca trage mai bine si consumul a scazut semnificativ.
      Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

      Comment


      • #4
        Salut
        Am si eu o problema la "michiduta" al meu, am un A140, l-am achizitionat cam de un an si de cand il am am aceeasi problema, in momentul in care accelerez, mai hotarat, intai cade in bort,cade turatia mult si abia pe urma isi ia elan, destul de deranjant mai ales la depasiri, mentionez ca face treaba asta si in trepte mici 1 sau 2, sub 2000 turatii, daca o tin peste 2000 de ture nu mai face figuri.
        Va rog daca ati gasit o varianta de reglaj sau inlocuire de piese care nu mai sunt in parametrii sa imi dati si mie de stire

        Va multimesc
        Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

        Comment


        • #5
          Am avut aceeasi problema la al meu A 160. Am schimbat sonda lambda si nu mai "da in nas".
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Eu am problema asta la viteze de 70-100 km/h, mai ales daca trebuie sa depasesc mai repede sau in scurt. Daca nu bag pedala in podea... mananci o paine pana depasesc. Oricum dureaza ceva timp pana reactioneaza... Cam 2 secunde, poate 3. Mereu am pus insa aceasta problema pe seama cutiei automate, motorului mic si probabil a recircularii gazelor. Cutia e sigur, ca pana schimba a 4 sau uneori a 3... dureaza ceva.
            Kick down-ul asta o fi bun, dar consuma in draci...
            Acum si noi... avem niste vechituri si vrem performante? DA! Nu-i rau sa vrei...
            Desi nu mi-a dat niciodata in nas e destul de nashpa sa vrei sa accelerezi si sa nu se intample mai nimic...sau sa se intample asa de greoi...
            In schimb daca o iau cu duhul blandetii (adica condus normal) se duce... dar nu am depasit vreodata 140-145 km/h. Si nu-mi place oricum cum se comporta peste 130 km/h. Nu este o masina de viteza sau... am eu probleme legate de stabilitate (suspensii).
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by LauLaur View Post
              Am avut aceeasi problema la al meu A 160. Am schimbat sonda lambda si nu mai "da in nas".
              Sper sa se vada la tester
              Urmeaza sa merg la o reprezentanta mercedes din Ungaria ca de unde locuesc eu e mai aproape ungaria decat Clujul (unde ar fi sa fie "mesteri" cu experienta), am fost sfatuit de niste amici mercedes-isti sa merg in Ungaria ca au mai multa experienta, daca nu ma insel au si fabrica mercedes, si am inteles ca au si preturi rezonabile, undeva la 5000 forinti testul (cam 75 lei)
              Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

              Comment


              • #8
                A si inca o intrebare, sonda lambda se poate schimba "in fata blocului"
                nu sunt necesare setari, resetari din soft-ul de diagnosticare
                Last edited by mihai.salajan; 05-31-2013, 20:57 PM.
                Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                Comment


                • #9
                  Sper sa se vada la tester
                  Da, in urma unei diagnoze am schimbat-o.
                  Sonda poti sa o schimbi singur, insa ai nevoie de de un elevator daca nu vrei sa te tavalesti pe sub ea. Dupa schimbare ar fi bine sa stergi erorile.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Da, in urma unei diagnoze am schimbat-o.
                    Sonda poti sa o schimbi singur, insa ai nevoie de de un elevator daca nu vrei sa te tavalesti pe sub ea. Dupa schimbare ar fi bine sa stergi erorile.
                    Dar daca scot alimentarea de la baterie inlocuesc sonda si pun iar borna crezi ca mai apar eroori de la lambda? pentru ca, daca tot sunt la tester pentru diagnostic am sa le cer sa imi stearga toate eroorile si am schimbat sonda m-am sters pe mana si sunt rezolvat
                    Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                    Comment


                    • #11
                      Bineinteles, orice senzor se schimba cu borna negativa scoasa, si orice interventie la instalatia electrica e de preferat sa se faca asemenea.
                      Ma refeream la faptul ca trebuie vazut daca mai apare eroare dupa schimbare.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Bineinteles, orice senzor se schimba cu borna negativa scoasa, si orice interventie la instalatia electrica e de preferat sa se faca asemenea.
                        Ma refeream la faptul ca trebuie vazut daca mai apare eroare dupa schimbare.
                        Mda am priceput doar ca trebuie sa fac 120 km pana la reprezentanta si speram ca scap
                        Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                        Comment


                        • #13
                          Salut in legatura cu sonda landa se poate schimba doar fara contact si garantat daca e buna cea noua totul e OK ,dar de ce schimbati voi sonda asta se poate vedea pe tester parametri si apoi in cea ce priveste problema cu intirzierea la aceleratie si nu da nimic pe tester trebuie verificat debilmetru si mai precis valorile in tinp real de regula debilmetru nu da coduri de eroare pe unele valori si multi se leaga de alte alea , trebuie masurat semnalu RCO cu osciloscopu si vazut ce tip de semnal ai acolo am avut probleme cu un 16 benzinar si se pierdea semnalul pe drum de la ECU dar sa rezolvat cu pierderea de tempo BAFTA

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by psiho200 View Post
                            Salut in legatura cu sonda landa se poate schimba doar fara contact si garantat daca e buna cea noua totul e OK ,dar de ce schimbati voi sonda asta se poate vedea pe tester parametri si apoi in cea ce priveste problema cu intirzierea la aceleratie si nu da nimic pe tester trebuie verificat debilmetru si mai precis valorile in tinp real de regula debilmetru nu da coduri de eroare pe unele valori si multi se leaga de alte alea , trebuie masurat semnalu RCO cu osciloscopu si vazut ce tip de semnal ai acolo am avut probleme cu un 16 benzinar si se pierdea semnalul pe drum de la ECU dar sa rezolvat cu pierderea de tempo BAFTA
                            Da colegule ai dreptate cu parametrii de la sonda lambda, dar eu personal nu mi-am propus sa o schimb pana nu am confirmarea de la tester ca sunt probleme cu ea, iar pe urma mai este un alt aspect care trebuie luat in considerare, experienta mecanicului care face diagnoza, si aici fac o mica paranteza, eu sunt de meserie electronist si am lucrat 10 ani in domeniu service copiatoare unde pot sa iti spun sigur ca, cauza nu este egala cu efectul, adica spre exemplu am cod de erooare "blocaj motor principal" nu este neaparat motorul defect ci o componeta care este angrenata de motorul principal are un pinion rupt si blocheaza motorul principal, din acest exemplu incerc sa evidentiez ca experienta celui care interpreteaza datele din softul de diagnoza este cruciala.In alta ordine de idei nu am idee cine ma poate ajuta in Satu Mare sau in apropiere, sa verifice valorile debitmetrului in timp real


                            Imi cer scuze pentru lungimea postului.
                            Last edited by mihai.salajan; 06-04-2013, 12:31 PM.
                            Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Da, in urma unei diagnoze am schimbat-o.
                              Sonda poti sa o schimbi singur, insa ai nevoie de de un elevator daca nu vrei sa te tavalesti pe sub ea. Dupa schimbare ar fi bine sa stergi erorile.
                              Salut. La tine in bord era ceva aprins, vreun martor, inainte sa mergi la tester? Am si eu o problema asemanatoare dar la mine se pune in nas si nu se ma tureaza peste doua mii doar cu sprituri...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF