Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Turometru La W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Turometru La W124

    Salut la toata lumea. Am montat pe masina mea W124 200d ceasuri de bord cu turometru, cumparate de la un coleg de pe forum. Am fost la un electrician sa scoata din alternator firul ala care da semnalul la ceas dar turometrul se ridica la turatie doar cativa milimetri. Stiti care poate fi cauza? Mai trebuie pus ceva? Trebuie alternator special?

    Am gasit si un link in limba germana unde se explica exact pasii pentru a face asta, dar nu inteleg nimic. Vad ca ei au mai pus niste tranzistori pe fire si pe placa tuometrului

    Last edited by maneageorgeiulian; 08-08-2008, 00:16 AM.

  • #2
    Hai ma Georgica, renunta naibii la postarea aia cu litera mare la inceputul fiecarui cuvant. Ce dracu, doar nu esti chiar asa de nou pe forumul asta ca sa nu fi vazut pana acuma cat tamtam se face pe respectarea regulilor de ortografie. Sincer, genul asta de postari, mie imi amesteca ideile in cap.

    Comment


    • #3
      In loc sa ma ajuti cu un raspuns la intrebare, te iei de mine ca nu iti convine scrisul. Nu o sa mai pun intrebari aici ca oricum nu raspunde nimeni. Am mai postat ceva acum cateva zile si pauza.............

      Si era sa uit, nu am scris asa intentionat, s-a modificat singur scrisul , ca doar nu sunt idiot sa stau sa fac la fiecare cuvant prima litera mare.........Si nu cred ca a pune litera mare la inceputul cuvantului inseamna greseala de ortografie.
      Multumesc pentru raspuns, m-ai lamurit.

      Comment


      • #4
        Si ma rog de ce trebuie sa iei foc? Cu ce ti-am gresit? Ca nu am stat sa-ti editez eu o mizerie de post cand fiecare ar trebui sa se ocupe personal de modul in care face acest lucru pe forum? Sau daca ameninti ca nu mai intri pe forum ce crezi ca vom incepe sa plangem careva pe aici? Din cate postari am, pana acuma la niciuna nu mi s-a intamplat misteriosul fenomen ca fiecare cuvant sa capete la inceput litera mare. Ce aveti fratilor unii??? Si in al doilea rand nu cred ca m-am luat de tine. Doar ti-am atras atentia asupra unui lucru, care stiu ca in general nu e agreat pe forum.

        Si daca nu ti se raspunde imediat pe forum asta nu inseamna ca eu sau altii avem cumva si obligatia sa facem acest lucru, atunci cand altora le crapa maseaua ca vor sa afle de ce nu merge un ratat de turometru. Mai bine ai fi dat alte detalii legate de turometru decat s-o faci pe frustratul ca ti-am atras atentia in legatura cu postarea de mai sus. Din ce an ar fi, ce serie are, ce masina ai, daca turometrul e de diesel sau de benzinar etc. Dar tu nu frate, repede ca m-am luat de tine si ca n-a ghicit nimeni in stele de ce nu-ti merge tie turometrul. Asteapta frate ca nimic nu se rezolva batand din palme, i-a legatura cu Dok de ex., cauta pe forum ca parca s-a mai discutat asa ceva nu-mi atrage mie atentia ca aia nu e regula de ortografie. Ca doar n-o fi de punctuatie!?
        Last edited by florineasca; 08-07-2008, 23:28 PM.

        Comment


        • #5
          Ai un caracter rautacios, parerea mea, eu chiar nu am deranjat pe nimeni aici si nu imi sta in fire sa supar pe cineva. Numai tu ai sarit si ai facut circ pentru niste litere , cand eu pusesem o intrebare care tie ti se pare fara importanta ("o mizerie de post") ,dar poate pentru mine e vitala. Nu cred ca ai ceva de castigat din comportamentul asta, ai putea frumos sa te ocupi de lucruri mai importante decat sa insulti lumea de pe forum care are nevoie de raspunsuri la intrebarile lor fara importanta cum le consideri tu
          Si adevarul este ca fenomenul de care spui tu s-a intamplat la mine si chiar de 2 ori, adica sa se schimbe singure literele de la inceputul cuvantului in litere mari,cand am dat click pe "submit new thread". Chiar m-am intrebat si eu de ce se intampla asta, deci te-ai luat de mine fara motiv pentru ca nu am facut asta intentionat
          Last edited by maneageorgeiulian; 08-07-2008, 23:56 PM.

          Comment


          • #6
            Ia scuteste-ma cu parerea ta. La ora asta chiar nu conteaza si nu ma intereseaza ce parere ai tu despre caracterul meu. Nici macar nu ma cunosti in schimb stii ce caracter am. Nu vezi ca faci din tantar armasar? Cine are chef de scandal? Eu sau tu? Ai ceva de zis, zi-o pe PM daca ai sange in pompita nu o fa pe desteptul cu mine acuma pe forum ca la urmatoarea postare zbori afara si ai sa mai intri cand va deveni caracterul meu mai frumos.
            Last edited by florineasca; 08-08-2008, 00:11 AM.

            Comment


            • #7
              Pentru cine are amabilitatea sa ma lamureasca, daca stie cineva, masina mea e un w124 200d din 87, turometru nu a avut din fabrica si am incercat sa montez unul. Am cumparat un bord complet tot de diesel de la un coleg de pe forum si am citit intr-un post anterior ca trebuie scos un fir "W" din alternator , care da semnal la turometru. Am fost la un electrician care a facut asta, am montat tot pe masina dar turometrul se ridica doar cativa milimetri. Nu inteleg care ar putea fi problema. Am atasat si un link mai sus unde se vede ca cei care au facut asta au mai facut niste modificari dar nu inteleg germana si nu imi dau seama de ce. Pe celalalt thread aici pe forum despre aceeasi problema cu montarea de turometru la masinile care nu au fost prevazute cu asa ceva nu se pomenea nimic despre consensatorii sau tranzistorii pe care i-au pus nemtii in link-ul acela.

              Comment


              • #8
                Vad ca putem sa ne si intelegem.
                Last edited by florineasca; 08-08-2008, 00:35 AM.

                Comment


                • #9
                  Turometru la 124 are senzor in partea de jos a cutiei de viteze care numara rotatiile volantei.Ai nevoie de un astfel de senzor caci fara el nu ai facut nimic.Alternatoru nu da nici un semnal.
                  Mercedes Benz

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred , pentru ca pe spatele turometrului are 3 fire, unul de +, unul de -, si unul W , care este semnalul din alternator. In plus , toata lumea spune ca de acolo ia semnalul, chiar si in link-ul postat de mine :http://www.tobulus.de/w124/dzm/index.htm
                    Problema e ca nu inteleg germana deloc, nu stiu ce vor sa zica acolo. Cred ca cel mai bine este sa cumpar un alternator care are deja mufa aia W din fabrica , sa nu ma mai chinui cu improvizatii.
                    Am mai patit si alta belea cu firele alea pe care le-am tras eu pentru turometru, am luat + din tabloul de sigurante si a facut undeva scurt. Acum nu se mai aprind luminile in panoul central de la aerul conditionat(rotitele de temperatura si cele 3 butoane sunt pe intuneric) si nici la comutatorul de lumini din stanga. Stie cineva ce poate fi? Becurile le-am gasit arse acolo, dar nu pe toate, vreo 2 doar, le-am schimbat dar tot nu vor sa se aprinda.
                    Last edited by maneageorgeiulian; 08-12-2008, 14:39 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Mai verifica sigurantele. E posibil sa mai gaseti vreuna arsa in urma scurtului pe care zici ca l-ai facut.

                      Comment


                      • #12
                        Am verificat sigurantele, chiar de mai multe ori, le-am si miscat sa fiu sigur. Eu imi aduc aminte ca atunci cand functionau , pana sa opresc motorul, cand opream luminile la masina din comutator, se auzea un bazait undeva in bord si ramaneau aprinse astea din panoul de la ac pana scoteam cheia din contact. Acum nu se mai aude bazaitul ala, cred ca ala e un releu care le face sa functioneze dar nu stiu unde se afla. Stie cineva despre ce e vorba si unde il gasesc in masina?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by maneageorgeiulian View Post
                          Am verificat sigurantele, chiar de mai multe ori, le-am si miscat sa fiu sigur. Eu imi aduc aminte ca atunci cand functionau , pana sa opresc motorul, cand opream luminile la masina din comutator, se auzea un bazait undeva in bord si ramaneau aprinse astea din panoul de la ac pana scoteam cheia din contact. Acum nu se mai aude bazaitul ala, cred ca ala e un releu care le face sa functioneze dar nu stiu unde se afla. Stie cineva despre ce e vorba si unde il gasesc in masina?
                          Salut am observat ca vrei sa montezi un turometru ,Problema este ca ceasurile arata identice de la motoarele disel si benzina dar partea electronica este diferita,deaceea trebuie sa cauti un turometru care este compatibil cu masina ta + alternatoru trebuie sa fie dotat cu o esire pentru turometru . Asa ca ar trebui un alternator + turometru care sint compatibile si eu cred ca este destul de greu ca sa incerci pe o masina care nu a fost dotata din fabrica cu turometru pentru ca mai sint si fire din instalatia electrica care lipsesc+turometru original are si o siguranta in tabloul de sigurante a masiniicare in cazul masinii tale nu exista cuplata.

                          Comment


                          • #14
                            Turometrul pe care l-am cumparat este pentru diesel , deci e compatibil cu masina mea, dar mai trebuie alternatorul, am vorbit deja cu cel de la care am luat ceasurile sa imi vanda si alternatorul impreuna cu firele care duc la turometru si sper sa mearga.
                            Cu luminile am rezolvat, cand s-a produs scurtul la sigurante a ars un circuit pe placa electronica de la ceasurile din stanga care indica uleiul, apa si combustibilul. Am schimbat cesurile si am lumini.
                            Last edited by maneageorgeiulian; 08-19-2008, 15:38 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by maneageorgeiulian View Post
                              Nu cred , pentru ca pe spatele turometrului are 3 fire, unul de +, unul de -, si unul W , care este semnalul din alternator. In plus , toata lumea spune ca de acolo ia semnalul, chiar si in link-ul postat de mine :http://www.tobulus.de/w124/dzm/index.htm
                              Problema e ca nu inteleg germana deloc, nu stiu ce vor sa zica acolo. Cred ca cel mai bine este sa cumpar un alternator care are deja mufa aia W din fabrica , sa nu ma mai chinui cu improvizatii.
                              Am mai patit si alta belea cu firele alea pe care le-am tras eu pentru turometru, am luat + din tabloul de sigurante si a facut undeva scurt. Acum nu se mai aprind luminile in panoul central de la aerul conditionat(rotitele de temperatura si cele 3 butoane sunt pe intuneric) si nici la comutatorul de lumini din stanga. Stie cineva ce poate fi? Becurile le-am gasit arse acolo, dar nu pe toate, vreo 2 doar, le-am schimbat dar tot nu vor sa se aprinda.
                              Atunci explica-mi de ce am eu senzor de citit rotatiile de pe volanta?Eu am turometru la masina din fabrica, e de 2.5 D.Daca mai tragi multe fire poate iti ia foc masina, eu te-as sfatui sa faci un lucru calumea nu improvizatii romanesti ca astea nu sunt dacii.
                              "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF