Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme tetiere retractabile vacuumatic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme tetiere retractabile vacuumatic

    De cateva zile nu se mai retrag tetierele, la apasarea butonului de pe consola centrala. Am gasit ceva informatii vagi, cum ca sub bancheta din spate ar trebui cautata problema, in cazul de fata.

    Am dat jos bancheta si am gasit in spatele scaunului soferului ceea ce se vede in poza(banuiesc eu centrala de comanda a vacuumului?!). Cand apas butonul care actioneaza retractarea tetierelor, acolo se aude un click. Deci ajunge comanda, dar cu tetierele nu se intampla nimic. De acolo pleaca 2 furtunase, pe sub spatar, care banuiesc ca merg spre tetiere. N-am mai stat sa desfac spatarul.

    Are cineva vreo alta idee ce e de facut in cazul asta, sau datul spatarului jos si investigat ce e acolo e solutia problemei?
    Attached Files

  • #2
    Salutam!
    Ceea ce este in poza, este "modulul de confort", parca asa ii spune. Electrovalva pentru tetiere este altfel, cel putin ceea ce am eu(o instalatie completa w124 din 1991).
    Ar trebui sa verifici daca ai vaccum pe furtunul ce vine in acea electrovalva. Il scoti din electrovalva si ar trebui sa se auda cum trage aer(daca pui buza se simte). Poti sa scoti din electrovalva si cele doua furtune ce duc la tetiere si daca tragi cu gura aer pe ele(sper sa nu deranjeze exprimarea), ar trebui sa cada. Daca nu cad, problema ar fi pe acea portiune. Electrovalva cred ca iti functioneaza daca spui ca se aude cand actionezi butonul.
    Attached Files
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Tetierele din spate se si ridica din buton ? la mine cand apas butonul se lasa jos fara probleme tetierele dar de ridicat le ridic numai manual , asa este normal sau...?!

      Comment


      • #4
        Multumesc tumar, o sa studiez problema.

        kosty: da, sunt doar retractabile vacuumatic, nu si ridicabile vacuumatic.
        Last edited by nistor@QMT; 02-21-2012, 13:08 PM.

        Comment


        • #5
          Am desfacut desfacut furtunul curbat ce vine in electrovalva si acolo nu se intampla nimic. Furtunul respectiv merge pe sub scaunul soferului spre partea din fata, n-am reusit sa-mi dau seama, dupa culoarea lui, daca ajunge la motor sau nu.

          Unde merge si ce e de investigat in continuare?

          Comment


          • #6
            Salutam!
            Furtunul este legat la instalatia de vacuum a motorului. Daca ai pierdere de vacuum cred ca ar trebui sa se auda fasait pe unde pierde. Vezi daca iti lucreaza farurile. Am impresia ca furtunul merge pana deasupra tulumbei de le servo intr-o ramificatie. Vezi daca are vreo dunga de alta culoare pe furtun.
            O sa caut sa vad daca gasesc vreo schema a instalatiei de vacuum a tetierelor.
            Dar tetierele lucreaza daca tragi aer pe furtune?
            Attached Files
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Scuze de post dublu, nu am mai apucat sa editez. Atasez o schema cu instalatia de vacuum:
              Attached Files
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Asa mi s-a intamplat si mie..nu mai mergeau nici tetierele,nici relantiul nu mai statea dimineata si nici farurile reglate...imi sarise un furtunas de la motor,uita-te si tu pe sub galeria de admisie,la mine acolo era problema.

                Comment


                • #9
                  Salutare.
                  N-am mai incercat sa trag aer pe furtune. Tetierele stau ridicate acum, dar nu asta ma deranjeaza, ci faptul ca e ceva defect la masina. Am presupus ca ala e singurul defect, faptul ca nu trage aer pe furtun. O sa mai studiez problema, poate chiar in seara asta. E intuneric deja, dar imi sta pe creier .

                  Comment


                  • #10
                    E bine si acum, vezi daca iti lucreaza reglajul farurilor. Verifica furtunele de vacuum si racordurile de cauciuc.
                    Numai bine! Bafta.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Well...
                      Am inceput din fata, de sub mocheta scaunului soferului, am identificat cablul, iar apoi l-am gasit in compartimentul motor, unde ai zis ca va fi. Inainte de ramificatie am scos furtunul si am simtit ca trage slab aer.

                      Am desfacut iar bancheta, am scos furtunul curbat, care intra in electrovalva si de data asta l-am pus pe buza. Am simtit ca trage, dar la fel, destul de slab. Daca-l pun pe deget, nu simt nimic. Deci pana la urma, ceva se intampla acolo.

                      Am scos apoi cele 2 furtune care merg spre tetiere si atata am tras aer pana n-am mai putut. Nu au cazut tetierele. Probabil s-a intamplat ceva pe traseu.

                      Asa slab trebuie sa traga aer, pana in electrovalva, sa simti doar pe buza? Si acolo se face presiune si BUM, cad tetierele? Sau e o problema si inainte de electrovalva, nu doar de acolo spre tetiere?

                      Comment


                      • #12
                        Pai e vacuum,nu e vreo presiune...

                        Comment


                        • #13
                          La vechea masina, 3000 diesel, la iesirea din pompa de vacuum avea o ramificatie a furtunului(in forma de Y). Acolo avea o chestie din plastic(ca un niplu), in interior era un filtru. Banuiesc ca si la tine este la fel, diferenta dintre motoare ar fi numarul de cilindrii. Mai verifica sa nu fie ceva infundat pe traseu. Interesant este ca nu iti coboara tetierele cand "tragi" pe furtune(ai simtit ca tragi in gol, sau nu puteai sa tragi?). La masina de pe care le-am luat, mergea metoda asta.
                          Ai incercat farurile(sa le reglezi, sus-jos)? Daca pierzi pe undeva, nu are "puterea" necesara.
                          Last edited by tumar; 02-21-2012, 20:52 PM.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Unde e localizata pompa de vacuum? Acolo in fata motorului undeva, pe sub filtrul de motorina?

                            Cand trageam aer, nu puteam sa trag (cred ca fraza asta e maxima saptamanii, dar asa a iesit, asa o las ).

                            Reglajul la faruri nu mi-a mers niciodata din masina. La un moment dat le-am reglat manual, direct pe far, pentru ca bateau prea sus. Nu am stiut ca e vacuumatica comanda la faruri, doar am constatat ca nu merge din masina si pa. Dar tetierele au mers.

                            Comment


                            • #15
                              Probabil nici relantiul nu merge dimineata,asa-i?ma refer la soclul electronic...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF