Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la mersul pe gpl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la mersul pe gpl

    Masina W202 C200 100KW benzina+GPL instalatie Stargas

    Am o problema cand trece motorul pe Gaz, o sa o iau de la inceput ca sa intelegeti despre ce ii vorba.
    Am avut o problema la Vaporizator, sper sa nu gresesc numele piesei(piesa in care intra conducta care vine de la butelia de gaz si care are racire cu apa, intrare si iesire, furtune de apa), imi picura apa pe langa flansa de la acest vaporizator, am luat tot ce era prins pe acesta,furtune, cabluri, teava de gaz, l am luat jos si l am dus in casa ca sa repar acea defectiune, in casa am desfacut flansa, frumos, fara chestii brutale, am luat garnitura care era acolo, am curatat ambele piese ,flansa si vapor. am pus garnitura la loc, am pus silicon de garnituri( din acela rosu) am pus flansa la loc si am pus suruburile exact cum au fost, strangandu le normal, toate bune si frumoase, a doua zi am mers la masina sa montez la loc vaporizatorul,

    Pun la loc toate furtunele,conectez cablul electric, il prind la loc pun teava de gaz, LE AM PUS TOATE EXACT CUM AU FOST, dau drumul la robinetii de pe butelie, pornesc motorul, merge pe benzina, in momentul cand trebuia sa treaca pe gaz, moare motorul, ok, mai incerc, pana la urma cu acceleratii cu una alta merge, acum sta la relantii, DAR IMI OSCILEAZA TURATIA INTRE 500 SI 1000 ROT/MIN fara sa ii fac nimik, PE BENZINA MERGE BINE, pe benzina imi sta la relantii la aprox 600 turaii, dar merge rotund.

    Deci problema este ca imi oscileaza turatia singura iar in sarcina simt ca nu o ia din prima, se poate regla ceva?, nu imi explic ce sa putut inatampla deoarece nu am afectat nimik, am facut tot cum a fost la inceput

    Daca cunoateti care problema va rog sa postati sa vad ce e de facut
    Last edited by marele_alb; 01-30-2009, 21:55 PM.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

  • #2
    Originally posted by marele_alb View Post
    Masina W202 C200 100KW benzina+GPL instalatie Stargas

    Am o problema cand trece motorul pe Gaz, o sa o iau de la inceput ca sa intelegeti despre ce ii vorba.
    Am avut o problema la Vaporizator, sper sa nu gresesc numele piesei(piesa in care intra conducta care vine de la butelia de gaz si care are racire cu apa, intrare si iesire, furtune de apa), imi picura apa pe langa flansa de la acest vaporizator, am luat tot ce era prins pe acesta,furtune, cabluri, teava de gaz, l am luat jos si l am dus in casa ca sa repar acea defectiune, in casa am desfacut flansa, frumos, fara chestii brutale, am luat garnitura care era acolo, am curatat ambele piese ,flansa si vapor. am pus garnitura la loc, am pus silicon de garnituri( din acela rosu) am pus flansa la loc si am pus suruburile exact cum au fost, strangandu le normal, toate bune si frumoase, a doua zi am mers la masina sa montez la loc vaporizatorul,

    Pun la loc toate furtunele,conectez cablul electric, il prind la loc pun teava de gaz, LE AM PUS TOATE EXACT CUM AU FOST, dau drumul la robinetii de pe butelie, pornesc motorul, merge pe benzina, in momentul cand trebuia sa treaca pe gaz, moare motorul, ok, mai incerc, pana la urma cu acceleratii cu una alta merge, acum sta la relantii, DAR IMI OSCILEAZA TURATIA INTRE 500 SI 1000 ROT/MIN fara sa ii fac nimik, PE BENZINA MERGE BINE, pe benzina imi sta la relantii la aprox 600 turaii, dar merge rotund.

    Deci problema este ca imi oscileaza turatia singura iar in sarcina simt ca nu o ia din prima, se poate regla ceva?, nu imi explic ce sa putut inatampla deoarece nu am afectat nimik, am facut tot cum a fost la inceput

    Daca cunoateti care problema va rog sa postati sa vad ce e de facut
    pe plaman exista un surub
    joacate un pic la el si vezi unde isi mentine relantiul
    tine cont cate ture dai stanga sau dreapata ca sa nu il dereglezi de tot...

    Comment


    • #3
      Plamanul fiind vaporizatorul ala? are un surub pe centru cu hexagon, ala ar trebui sa il "mesteresc"
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Salut! Si eu am avut aceeasi problema la W202 C280 benzina+GPL (secventiala, 6 cilindri linie). Problema "s-a rezolvat singura" dupa ce am schimbat bujiile din cauza unor rateuri (pe gaz foarte nasoale, pe benzina foarte slabe), si mi-a aranjat mecanicul, dintr-un PC, proportia aer-gaz. Nu stiu daca are vre-o legatura sau nu, dar nu imi mai oscileaza turatia (juca exact intre 500 si 1000 rpm ca la tine).
        Problema e ca dupa 500 km de la schimbul de bujii au revenit iar rateurile, adevarat ca mai slabe ca inainte si pe gaz si pe benzina. Oare la ce trebuie sa mai umblu? (in afara de buzunar)

        Comment


        • #5
          Ai grija pe unde umblii. Pe plaman sunt 2 suruburi: unul hexagonal, de la care se regleaza ralentiul si unul rotund, mai in partea de sus, de unde se regleaza aerul. Cel de sus trebuie strans la maxim (cel de aer). Pe cel hexagonal il rotesti cate o jumatate de tura, stanga sau dreapta, pentru ai da/lua din gaz la ralenti.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cristipopescu View Post
            Salut! Si eu am avut aceeasi problema la W202 C280 benzina+GPL (secventiala, 6 cilindri linie). Problema "s-a rezolvat singura" dupa ce am schimbat bujiile din cauza unor rateuri (pe gaz foarte nasoale, pe benzina foarte slabe), si mi-a aranjat mecanicul, dintr-un PC, proportia aer-gaz. Nu stiu daca are vre-o legatura sau nu, dar nu imi mai oscileaza turatia (juca exact intre 500 si 1000 rpm ca la tine).
            Problema e ca dupa 500 km de la schimbul de bujii au revenit iar rateurile, adevarat ca mai slabe ca inainte si pe gaz si pe benzina. Oare la ce trebuie sa mai umblu? (in afara de buzunar)
            Eu nu am treaba cu rateurile, nu mi a dat niciodata nici un rateu, chiar merge f bine in afara de problema aparuta acum cu oscilatia,
            Ma pregatesc de RAR pt inscriere, daca aveti ceva sfaturi , pt a imi iesi toate bune si frumoase, astept.
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Fratilor eu nu stiu exact cum se face alimentarea cu gaz in sistemul asta de gpl pt W202, dar tare am impresia din ce spuneti voi ca amestecul de gaz se realizeaza intr-un aparat al instalatiei si, sa ma corectati daca gresesc, apoi totul trece prin sistemul original de injectie. Spun asta pentru ca mi se pare ca oscilatiile astea sunt din corpul clapeta (actuator de minim). Am avut si eu probleme cu el. In principiu trebuie curatat, ii trebuie benzina buna sau aditiv din cand in cand. O alta treaba interesanta e ca schimband bateria la un moment dat mi s-a resetat computerul de bord. Dupa ce a mers ca "posteriorul" vreo 3 zile s-a autoreglat si merge excelent.
              Daca gazul nu trece prin acest corp clapeta, atunci sa-mi fie cu iertare.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Pt cei care sunt din Cluj, stiti cumva un service bun care ar putea sa imi regleze si mie instalatia GPL , ca m am saturat sa imi tot bag eu mainile pe acolo, poate sunt ceva specialisti prin zona si ma pot ajuta, mersi
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Am cauta pe net ceva site uri din care sa ma pot informa cum as putea regla, vaporizatorul ala, am gasit niste imagini cu un vaporizator exact ca si al meu, o sa pun cateva poze, poate va da ti sema de care este si imi ziceti cam ce as putea face la el
                  Pun si linkul unde am gasit imaginile, instalatia mea este asemanatoare cu aia din link

                  http://www.autogaz-alex.pl/podstrona...01b9bc9cae4cfe



                  Astept niste indrumari , multumesc
                  Attached Files
                  Last edited by marele_alb; 02-02-2009, 21:42 PM.
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Eu ti-as recomanda sa te duci cu masina intr-un service. Daca nu e reglata pe analizor de gaze e putin probabil ca reglajul sa fie bun si sa scoti si un consum bun.
                    Stop accidentelor!
                    Viata are prioritate!

                    Comment


                    • #11
                      Eu inclin sa cred ca problema este de la remontarea pieselor plaminului dupa interventie. Membrana acestuia, exact in mijloc, are un "nit" cu umar care inchide si deschide supapa de gaz realizind presiunea corecta de functionare a motorului in functie de cerinte. Mai precis, gazul intra in plamin, se creeaza presiune care umfla membrana acestuia iar "nit-ul" trage o pirghie ce inchide supapa de gaz si nu mai permite intrarea in plamin a acestuia, in momentul cind motorul consuma gazul, presiunea din plamin scade iar supapa deschide permitind intrarea gazului, astfel acesta urmeaza un ciclu de umflare dezumflare. Revenind la problema ta, cred ca pirghia ce inchide ce deschide gazul a scapat si nu mai permite intrarea acestuia in plamin.
                      Pe de alta parte trebuie sa ai si un furtun de vacuum care actioneaza asupra aceleiasi supape, mai precis, cind opresti motorul o membrana actioneaza asupra membranei mari implicit a nit-ului care blocheaza intrarea gazului in plamin!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Oscileaza in turatii datorita debitului mare de GPL, dute la cineva de monteaza instalatii si o sa-ti regleze debitul de GPL ca tu nu o sa reusesti sa faci amestecul

                        Comment


                        • #13
                          Am fost azi la un service (singurul din Cluj) care se ocupa cu Gpl, dar din pacate nu au program si aparatura pentru tipul meu de instalatie, nu au nimik pt Stargas, au zis ca se poate regla doar pe computer, deci nu am reusit sa fac nimik, daca stiti care alt service prin zona ,scrieti va rog
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            cel din Floresti?

                            Comment


                            • #15
                              Cel din Floresti nu mai exista, si-au pierdut licenta, am fost la unul din Apahida, va dau numarul celui de acolo, daca sunt careva cu probleme prin cj

                              Autoservice Crissor SRL Apahida, jud. Cluj
                              Strada Libertatii nr. 175
                              0745793468

                              Astept in continuare solutii la aceasta problema, multumesc
                              Last edited by marele_alb; 02-03-2009, 17:34 PM.
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF