Masina W202 C200 100KW benzina+GPL instalatie Stargas
Am o problema cand trece motorul pe Gaz, o sa o iau de la inceput ca sa intelegeti despre ce ii vorba.
Am avut o problema la Vaporizator, sper sa nu gresesc numele piesei(piesa in care intra conducta care vine de la butelia de gaz si care are racire cu apa, intrare si iesire, furtune de apa), imi picura apa pe langa flansa de la acest vaporizator, am luat tot ce era prins pe acesta,furtune, cabluri, teava de gaz, l am luat jos si l am dus in casa ca sa repar acea defectiune, in casa am desfacut flansa, frumos, fara chestii brutale, am luat garnitura care era acolo, am curatat ambele piese ,flansa si vapor. am pus garnitura la loc, am pus silicon de garnituri( din acela rosu) am pus flansa la loc si am pus suruburile exact cum au fost, strangandu le normal, toate bune si frumoase, a doua zi am mers la masina sa montez la loc vaporizatorul,
Pun la loc toate furtunele,conectez cablul electric, il prind la loc pun teava de gaz, LE AM PUS TOATE EXACT CUM AU FOST, dau drumul la robinetii de pe butelie, pornesc motorul, merge pe benzina, in momentul cand trebuia sa treaca pe gaz, moare motorul, ok, mai incerc, pana la urma cu acceleratii cu una alta merge, acum sta la relantii, DAR IMI OSCILEAZA TURATIA INTRE 500 SI 1000 ROT/MIN fara sa ii fac nimik, PE BENZINA MERGE BINE, pe benzina imi sta la relantii la aprox 600 turaii, dar merge rotund.
Deci problema este ca imi oscileaza turatia singura iar in sarcina simt ca nu o ia din prima, se poate regla ceva?, nu imi explic ce sa putut inatampla deoarece nu am afectat nimik, am facut tot cum a fost la inceput
Daca cunoateti care problema va rog sa postati sa vad ce e de facut
Am o problema cand trece motorul pe Gaz, o sa o iau de la inceput ca sa intelegeti despre ce ii vorba.
Am avut o problema la Vaporizator, sper sa nu gresesc numele piesei(piesa in care intra conducta care vine de la butelia de gaz si care are racire cu apa, intrare si iesire, furtune de apa), imi picura apa pe langa flansa de la acest vaporizator, am luat tot ce era prins pe acesta,furtune, cabluri, teava de gaz, l am luat jos si l am dus in casa ca sa repar acea defectiune, in casa am desfacut flansa, frumos, fara chestii brutale, am luat garnitura care era acolo, am curatat ambele piese ,flansa si vapor. am pus garnitura la loc, am pus silicon de garnituri( din acela rosu) am pus flansa la loc si am pus suruburile exact cum au fost, strangandu le normal, toate bune si frumoase, a doua zi am mers la masina sa montez la loc vaporizatorul,
Pun la loc toate furtunele,conectez cablul electric, il prind la loc pun teava de gaz, LE AM PUS TOATE EXACT CUM AU FOST, dau drumul la robinetii de pe butelie, pornesc motorul, merge pe benzina, in momentul cand trebuia sa treaca pe gaz, moare motorul, ok, mai incerc, pana la urma cu acceleratii cu una alta merge, acum sta la relantii, DAR IMI OSCILEAZA TURATIA INTRE 500 SI 1000 ROT/MIN fara sa ii fac nimik, PE BENZINA MERGE BINE, pe benzina imi sta la relantii la aprox 600 turaii, dar merge rotund.
Deci problema este ca imi oscileaza turatia singura iar in sarcina simt ca nu o ia din prima, se poate regla ceva?, nu imi explic ce sa putut inatampla deoarece nu am afectat nimik, am facut tot cum a fost la inceput
Daca cunoateti care problema va rog sa postati sa vad ce e de facut
Comment