Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme garnitură chiuloasă?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Termostatul este bun? In prima faza verifica termostatul...posibil ca e blocat pe inchis!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      Seara Buna Mer-Se, am pus thermostat nou acum doua luni si de atunci parca merge mai prost,cu vechiul thermostat temperatura nu urca peste 80 grade,dar radiatorul era fierbinte,acum am peste 80,dar e rece.E adevarat nu prea dadea caldura cu vechiul de aceea l-am si schimbat

      Comment


      • #18
        Buna ziua!Pierderile de ulei pe la garnitura de chiuloasa sunt prea mari,mai nou a inceput sa piarda si ceva antigel,asa ca m-am hotarat sa schimb garnitura de chiulasa.Mecanicul meu care repara doar Mercedesuri spune ca o schimba fara sa planeze chiulasa,alte service-uri nici nu vor sa auda de asa ceva,asa ca nu stiu ce hotarare sa iau.Ce ma sfatuiti?

        Comment


        • #19
          Sa-mi fie cu iertare dar,ma gandeam in seara asta la fiul meu care are 22 de ani si este fan Peugeot. Are un Peugeot 407 si fiind plecat la o intalnire cu fanii Peugeot care se desfasoara aproape saptamanal in Bucuresti la Piata Unirii, primeste mai toate informatiile despre masina,repararea ei, chiar si ajutor manual la anumite interventii mai usoare si cred ca este multumit in comparatie cu acest site, care se pretinde Mercedes dar cu fani mai in varsta in general si mult, mult mai putin intelepti......

          Comment


          • #20
            Pai tot un "mai putin intelept" ti-a recomandat sa schimbi garnitura la chiuloasa si abia dupa 2 ani jumate ii asculti sfatul. Mecanicul "tau" zice ceva si tot la "mai putin inteleptii" pui intrebari. Daca repara doar Mercedesuri poate ca ar trebui sa-l asculti. Tot "mai putin inteleptii" ti-au raspuns la fiecare intrebare si ti-au dat si sugestii. Incearca sa vii pe la intalnirile clubului mai putin intelept, poate te alegi cu o diagnoza mai mult sau mai putin inteleapta. Si daca esti norocos poate vine si un coleg cu atelierul in portbagaj sa-ti dea un mic "ajutor manual la anumite interventii mai usoare". Si daca nici asa nu reusesti sa rezolvi o prapadita de pierdere de ulei pe la garnitura de chiuloasa....eu stiu, poate ca salvarea e un Peugeot 407.
            Sanatate!

            Comment


            • #21
              @ playfair:

              @initiator:
              Mecanicul,daca tot nu vrea s-o dea la planat,macar sa-i mai stranga prezoanele.Stie el cum.
              Last edited by Dethave; 05-19-2017, 06:09 AM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by MIHAY View Post
                Sa-mi fie cu iertare dar,ma gandeam in seara asta la fiul meu care are 22 de ani si este fan Peugeot. Are un Peugeot 407 si fiind plecat la o intalnire cu fanii Peugeot care se desfasoara aproape saptamanal in Bucuresti la Piata Unirii, primeste mai toate informatiile despre masina,repararea ei, chiar si ajutor manual la anumite interventii mai usoare si cred ca este multumit in comparatie cu acest site, care se pretinde Mercedes dar cu fani mai in varsta in general si mult, mult mai putin intelepti......
                Dar dvs. de ce nu participati la intalnirile acestui club "mai putin intelept"?Exemplu eu cand am participat aveam tot timpul scule si diagnoza in porbagaj&programe aferente sa se poata vedea motorul "disecat" sa vedem ce e pe acolo plus indicatiile Mercedes pentru reparatii.
                Probabil ca solutia pentru dvs. este chiar cea propusa de colegul playfair!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #23
                  Chiulase, garnituri, compresii...

                  Buna ziua !



                  Cateva observatii:



                  - intre "fierbe motorul" si "imi da apa afara" sunt mari diferente... Cand motorul s-a incins (adica este al dracu' de cald...) din cine stie ce motive, e una. Cand motorul scapa compresie in circuitul de racire, e alta. Si cand scapa compresie in circuitul de gresare, e si mai alta...


                  - antigel in ulei ma indoiesc ca poate ajunge datorita unei garnituri de chiulasa plesnita, ca acolo-s diferente mari de presiuni si vascozitati. Invers, adica ulei in antigel, este normalitatea situatiei de "garnitura de chiulasa dusa".


                  - se poate schimba garnitura de chiulasa fara sa se planeze chiulasa, dar exista ceva ce se cheama "rigla de planeitate". Si cine nu foloseste asa ceva odata ce are chiulasa pe genunchi, ala nu e mecanic, ci tamplar.


                  - esti sigur ca pierderile de antigel se datoreaza tot garniturii de chiulasa ?


                  - au fost probleme cu garniturile de chiulasa OEM la unele motoare din aceasta generatie. Producatorii aftermarket stiu treaba asta si ofera garnituri ranforsate in zona cu probleme. Vezi cazul OM603/scurgeri externe de ulei/Victor Reinz, descris in topicul masinii mele. Nu stiu daca se aplica si in cazul tau, dar e bine de avut in vedere.





                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    Location: bucuresti
                    Motorizare : W203 1,8 l
                    Posts: 79
                    :
                    [Member]
                    Default
                    Pai tot un "mai putin intelept" ti-a recomandat sa schimbi garnitura la chiuloasa si abia dupa 2 ani jumate ii asculti sfatul. Mecanicul "tau" zice ceva si tot la "mai putin inteleptii" pui intrebari. Daca repara doar Mercedesuri poate ca ar trebui sa-l asculti. Tot "mai putin inteleptii" ti-au raspuns la fiecare intrebare si ti-au dat si sugestii. Incearca sa vii pe la intalnirile clubului mai putin intelept, poate te alegi cu o diagnoza mai mult sau mai putin inteleapta. Si daca esti norocos poate vine si un coleg cu atelierul in portbagaj sa-ti dea un mic "ajutor manual la anumite interventii mai usoare". Si daca nici asa nu reusesti sa rezolvi o prapadita de pierdere de ulei pe la garnitura de chiuloasa....eu stiu, poate ca salvarea e un Peugeot 407.
                    Sanatate! Pentru Playfar; Atata timp cat motorul a mers bine si merge si acum trebuia sa fiu idiot sa demontez chiulasa,dar pierderile tot mai mari de ulei mi-au imbacsit motorul si mi-au distrus alternatorul asa ca m-am saturat sa tot completez si trebuie neaparat sa remediez situatia....

                    Comment


                    • #25
                      Cat despre intalniri,habar nu am unde si cand se desfasoara.Daca e vorba de Sighisoara,Cluj Napoca,Constanta, sa-mi fie cu iertare dar nu am timp ......

                      Comment


                      • #26
                        Playfar- Daca doream un Peugeot 407 nu mai aveam discutia asta.....!!!

                        Comment


                        • #27
                          Senior Member

                          Join Date: Nov 2010
                          Location: ARAD
                          Motorizare : 1997
                          Age: 41
                          Posts: 165
                          :
                          [Senior Member]
                          Default
                          Salut.Inainte sa te apuci de desfacut cere parerea unui mecanic bun.De obicei o garnitura de chiuloasa dusa nu are pierderi de ulei in exterior.Ca prim semn a unei garnituri de chiuloasa duse este o fuctionare proasta a motorului,apa in ulei,ulei in apa,dar in primu rind functionarea proasta a motorului.O chiuloasa o deformezi doar daca fierbi motoru rau sau daca o desfaci calda si aiurea de pe motor.Uleiu de pe motor ar putea sa fie de la proasta etanseitate a capacului de culbutori sau pirderea etanseitati la capacul lantului de distributie si sa fie antrenat spre bloc de curentul elicei ventilatorului.Ca sfat spala motoru bine si urmareste bine de unde vine scurgerea de ulei.Daca motoru merge cit de cit bine nu te aventura sa desfaci chiuloasa ca o sa_ti para rau.

                          Comment


                          • #28
                            Sa ma iertati ,dar se adevereste proverbul ca atunci cand vorbesti frumos cu un om nu-ti raspunde,dar atunci cand i se pare ca e atacat raspunde din plin.....!!!

                            Comment


                            • #29
                              Dragos, multumesc pentru informatii!Motorul pierde ulei de jur imprejurul chiulasei si antigel, pentru ca se vad urmele verzui ramase de la scurgere.....

                              Comment


                              • #30
                                Imi este teama sa dau jos chiulasa atat timp cat motorul merge bine pentru ca am avut asta toamna masina accidentata in spate in parcare.Am reparat-o intr-un service cu renume si si-au batut joc de masina, ca dehhh, doar traim in Romania.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF