Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu inchiderea centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu inchiderea centralizata

    Sal. Sunt nou pe forum si am si eu o mica problema,daca se poate. Am cumparat
    acum 2 luni un mercedes clasa a 170cdi si pe masina avea o inchidere centralizata cu telecomanda MITSUBA care s-a sticat intre timp si am anulat-o. Saptamana trecuta am avut drum spre Constanta si mi-am achizitionat o alarma RACING FAST R din carrefour. Alarma am montat-o singur functioneaza perfect dar nu pot sa-i fac legaturile cu compresorul de aer existent pe masina care incuie/descuie usile. Am facut legaturile cum zice in schema dar nu functioneaza corect. In momentul in care armez din telecomanda alarma ii da comanda sa incuie dar compresorul nu are timp sa bage presiune ( se inchid un pic si apoi se deschid din nou), oare mai trebuie sa-i montez ceva, o schema electonica, ceva care sa-i intarzie timpul de functionare al compresorului de aer? Stie cineva, a mai intalnit cineva problema asta sa ma ajute si pe mine? Va rog. Si mai am o problema cu servo directia nu functioneaza de loc nu stiu ce are. Va multumesc

  • #2
    Alarma are un jumper care trebuie mutat intr-o alta pozitie. Acel jumper e special pt acest lucru. Sa mareasca sau sa micsoreze timpul de functionare al unui releu din telecomanda, astfel incat sa se inchida masina si cu compresorul de aer. Citeste inca o data cu atentie instructiunile telecomenzii si vezi ce specificatii sunt in legatura cu acel jumper (un fel de contact intre doi pini). M-am lovit si eu de o chestiune asemanatoare. Problema e daca alarma are asa ceva si nu cumva e facuta numai pt inchiderea cu motorase electrice, care au nevoie de un timp mai mic de functionare.

    Comment


    • #3
      Multumesc mult. Am sa incerc sa vad daca merge

      Comment


      • #4
        S-ar putea sa fie nevoie chiar sa desfaci alarma pt a gasi acel jumper. Daca e o alarma universala ar trebui sa aiba acel jumper si specificatii legate de tipul de inchidere (pe aer sau cu motorase). Eventual revii cu niste poze daca nu te descurci. In legatura cu servodirectia verifica daca ai ulei in pompa de servo. Asta in cel mai fericit caz. E posibil ca pompa de servodirectie sa fie terminata.
        Last edited by florineasca; 08-02-2008, 22:33 PM.

        Comment


        • #5
          Ulei are si chiar curat,(cred ca a mai umblat cineva pe acolo,a incercat sa o repare). Electromotorul functioneaza doar daca il alimentez direct de la baterie cu 2 fire(se aude un bazait, si cand invart de volan cand merge usor cand greu,acum nu stiu daca functioneaza corect,(cred ca cel mai bine e sa l dau jos si sa l probez in gol, mi au spus niste meseriasi pe la care am fost ca s-ar putea sa am aer in instalatie) asta e 1. Iar a doua am desfacut la compartimentul bateriei si firele care pleaca de la siguranta de 60 A de la servo sunt taiate si a fost alimentat casetofonul, si problema e ca nu gasesc firele prin bord, trebuie sa demontez tot bordul sa dau de ele.

          Inca o data iti multumesc

          Comment


          • #6
            N-ai pt ce. Insa, din postul precedent, nu vad legatura dintre electromotor si servodirectie....

            Comment


            • #7
              Poate servodirectia nu e hidraulica ci electrica...
              Unless I'm very much mistaken...

              Comment


              • #8
                Da, scuze, este electrica, am gresit cand am scris.

                Comment


                • #9
                  Salut! Am si eu o problema foarte asemanatoare dar la un c250 din 98: ieri cand am vrut sa deschid masina(are inhidere centralizata cu telecomanda) nu a vrut sa se mai deschida. Primul lucru am presupus ca nu mai are baterie telecomanda dar am observat ca primea comanda deoarece faceau avariile. Am deschis masina cu cheia dar marea problema era ca nu aveam cum sa deschid capacu de la rezervor(aveam si putina motorina). Pana la urma am reusit sa deschid capacu de la rezervor: am scos cablurile de la vacuum si am suflat in ele sa se deschida si am reusit. Un lucru s-a rezolvat dar acu cine stie de ce nu mai merge inchiderea k imi cam sta pe creier?
                  Va multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Este nasol ca s-a umblat la firele ce alimenteaza servo.
                    Mai uitate si pe aici:
                    Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, Components, Steering components, steering Column problems, Power steering pump problems, Servicing repair

                    Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, Fus and relay allocation information, Electrical,

                    Comment


                    • #11
                      problema inchidere centralizata C 240-W203

                      ajutor...
                      la usa de la sofer tamburusul de la inchidere cobora si se ridica singur ...am verificat sigurantele dar nimic. apoi s-a oprit brusc dar acum usa nu se mai incuie din telecomanda, doar din cheie. a mai patit cineva asa?

                      Comment


                      • #12
                        Legat de pompa de servo, ea este electro-hidraulica.Citeste linkurile lasate de valyvis10, acolo este specificat cum sa masori daca alternatorul este ok.Daca valorile alternatorului corespund cu ce scrie pe site de vina este pompa.Vezi: alternatorul il verifici de la cutiuta de sub vasul pt lichid de parbriz.
                        Aceiasi buba am avuto si eu, am gasit un kkt de improvizatie cu un releu de 60A in blocul de sigurante de langa baterie.Pompa pierdea si ulei la un moment dat, si a luato naiba.Acea improvizatie este semn ca ia crapat partea electrica si nu mai functioneaza normal, sta pornita tot timpul.
                        In magazine Am gasit la preturi intre 1800-3500lei.Bineinteles unde intrebam variantele ieftine primeam raspuns ca cele mai ieftine ba nu sunt pe stoc, ba vin in 2 saptamani, dar defapt nu vin ca nu se mai produc.Si DOAR PE ORIGINAL SE GASESTE.....
                        In fine cand aud fraza scrisa cu majuscule imi vine sami descarc vezica pe ei.Doar sti ca nu produce mercedes bujii, doar bosch, nkg, etc....
                        Si am tot cautat prin dezmembrari dar ale dracu pompe de servo se dau ca painea calda, semn ca asta e buba mare la A class.Asa ca mam gandit de 2 ori si am luat una noua cu toate ca am dat 2470lei.Dar e noua si masina merge fain.
                        In cazul in care cumperi pompa noua sa nu uiti sa ii pui carcasa, ca iti bazaie de ai impresia ca e masina electrica, nu pompa.Dar nu monta carcasa direct, intai degraseaz-o cu CIf, rupe buretele de pe ea si lipeste altul, de preferat din acela de cauciu.
                        Si posibil ca noua pompa sa fie mai mica decat carcasa si pompa veche, dar tu pune-i invelisul intreg nu taia din el.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Uitasem, fi atent ca intre suportul pompei si pompa sa existe un inel/manson de cauciu; acolo unde intra pivotul(cui) din josul pompei.Daca nu exista taie o bucata de furtun.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Salutare tuturor. Am luat de curand un A140 si nu imi functioneaza inchiderea. am inlocuit cele doua baterii din telecomanda tip briceag si nimic .sigurantele sunt ok , verificate cu lampa fata de minus baterie. Are idee cineva pe unde sa caut receptor/unitate a-l telecomenzii? Aveti o problema asemanatoare? Va multumesc !

                            Comment


                            • #15
                              Cand apesi butoanele de pe telecomanda iti clipesc avariile ?
                              Daca iti clipesc , masina receptioneaza semnalul si in cazul asta ti s-a ars pompa vacuum de inchidere centralizata care o gasesti in portbagaj in compartimentul rotii de rezerva .

                              Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF