Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Probleme ambreiaj + consum mare

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-19-2017, 17:58 PM   #1
drotaru
Junior Member
 
Join Date: Sep 2017
Location: Craiova
Motorizare : A 140
Age: 40
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default Probleme ambreiaj + consum mare

Buna ziua
Am decis sa va scriu totusi pentru ca desi am citit vreo cateva zile cam tot ce am gasit pe forum legat de problemele mele nu sunt sigur ca am si raspunsurile.
1. Prima problema este legata de consumul mare.
Mai intai ar trebui sa mentionez ca prin februarie anul asta a trebuit sa plec repede cu masina si nu am mai avut timp sa o incalzesc asa ca de obicei. Am si fortat-o un pic pe drum, 80-90 km/h, pentru ca trebuia sa ajung repede si mi-a improscat ulei pe la joja, mult ulei, era motorul fleasca. Am dus-o la service pe o platforma, unde mi-au spalat motorul, au inlocuit uleiul si filtrele si mi-au schimbat un furtunel in forma de “S” de la epurator. Nu stiu daca mi-au curatat si epuratorul (probabil ca nu). Spun asta pentru ca am desfacut din curiozitate lacasul unde este filtrul de aer, deoarece mirosea rau a ars cand dadeam drumu' la caldura si era foarte murdar de ulei acolo.
Habar nu am daca asta are legatura cu consumul dar de atunci au inceput problemele, inclusiv consumul.
15 litri in oras, consum facut plin pe plin la nr. de km. Inainte nu-mi lua mai mult de 10 litri. Am fost la alt service si mi-au schimbat bujiile, au zis ca sunt duse. Consumul a scazut la 12-13 litri. Am pus-o pe tester si baiatul ala a zis ca ar trebui schimbat si senzorul de temperatura de la termostat. L-am scimbat! Nici o modificare la consum. Mentionez ca a verificat si sonda lambda si debitmetrul de aer, dar sunt in parametri.
Dupa alte 2 luni am gasit un alt mecanic, la care am schimbat si un alternator cu unul nou, deoarece mi se aprindea avertizare pentru baterie in bord si se intarea directia. Lichidul servo fiind OK. Dupa schimbarea alternatorului totul a revenit la normal.
Mecanicul asta a pus-o iar pe tester si mi-a confirmat si el ca sonda si debitmetrul sunt OK. I-am zis ca am consum mare numai in oras, la drum intins imi ia 6 litri. Atunci mi-a propus sa facem un test si la rece. Inca nu l-am facut, poate weekendul asta. Deci, in concluzie, nu stiu ce poate sa aiba si nu mai vreau sa schimb piese aiurea ca sunt foarte scumpe!
2. Probleme legate de ambreiaj.
Pedala de ambreiaj imi scartaie putin cand o calc si in ultimele 3 luni mi s-a si blocat „jos” de vreo 4 ori in oras. O ridic cu piciorul si isi revine. Mi-a aparut si un „uruit”, ca o vibratie, nu stiu cum sa explic. Se intampla asta pe la 35 km in treapta 1, la 45 km in treapta 2, 55 km in treapata 3 si uneori si la 65 km in treapta 4. De asemenea, in iarna, cand este frig, nu imi intra in viteza 1 si „marsarier” fara dublu ambreiaj sau schimbari succesive 2, 3 si apoi 1 sau „marsarier”. Daca masina este calda intra fara probleme.
Am fost sfatuit sa schimb kitul de ambreiaj. De parca acest kit este asa o jucarie si la mine cresc milioanele in gradina. Masina are 166.000 km.
Ultimul mecanic, care mi-a schimbat si alternatorul si care se pare ca stie cate ceva, mi-a propus sa schimb mai intai pompa de ambreiaj si sa vedem cum se comporta.
Va spun sincer ca nu mai suport, imi vine sa ma pun cu barosu’ pe ea. Desi am fost multumit de masina 2 ani de zile, arata bine, este stabila, cat de cat confortabila (suspensii cam tari, dar scaune bune pentru spatele meu). Inainte am avut un Matiz. Si toate aceste probleme au apraut dupa acel episod cu uleiul improscat pe la joja, cand masina a stat 5 zile in service pana a venit acel furtunas.
Am citit ca cineva recomanda si ungerea unei parghii pe la timonerie (era si o poza). Am sa incerc si asta!
Sincer, nu cred ca-mi voi mai lua vreodata Mercedes. Este mult prea pretentios pentru conditiile de la noi si intretinerea scumpa si oricum daca o voi schimba cu alta second-hand, in orice caz voi cauta una cu pana in 100.000 km.
Le multumesc anticipat celor care au avut rabdare sa citesca si va doresc numai bine!
drotaru is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2017, 08:59 AM   #2
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : W168 A160 '99 Benzină
Age: 32
Posts: 616
:
[Senior Member]
Default

La doi îți zic eu: Trebuie aerisit. Am făcut și eu prostia de am umblat la el și mi s-a lipit pedala de podea. Acum să nu fie alte bube, dar nu pierzi nimic să-i faci o aerisire.

http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.58.htm

Eu l-am aerisit singur. Bagi un furtun și-l pui în borcan.

Chestia cu intratul greu în viteză poate fi și piesa respectivă, dar aș zice să-i schimbi / verifici și uleiul din cutie.

Cu consumul nu știu... alimentezi în oraș din același loc? Și mie mi-a ieșit consum de 15 mixt. Am schimbat pompa și ce să vezi? Am 6-8 acum Pompa de la care alimentez nu alte pompe.
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2017, 10:30 AM   #3
herchea
Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 33
Posts: 98
:
[Member]
Default

Daca imi permiti, cateva sugestii:
1.Cauta o persoana care sa detina un tester dedicat Mercedes (Star) + sa stie sa il foloseasca.
2.La cutiile manuale se schimba uleiul , iar cantitatea trebuie sa fie exacta , mai mult sau mai putin ulei va face probleme.
3. Mecanicul la care sa te adresezi ar fi bine sa fie cunoscator in ale mecanicii mercedes, altfel vei schimba multe piese fara rost daca o vei lua prin eliminare si implicit bani si timp.
Multa bafta iti doresc in rezolvarea problemelor;
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2017, 16:56 PM   #4
georgealinel
Senior Member
 
georgealinel's Avatar
 
Join Date: Sep 2014
Location: Vaslui
Motorizare : 1699 Benzina
Age: 38
Posts: 252
:
[Senior Member]
Default

Nu-i adevarat, la cutiile manuale nu se schimba uleiul...doar se completeaza daca sunt pierderi.
__________________
No malfunction
georgealinel is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2017, 18:00 PM   #5
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,277
:
[Senior Member]
Default

Buna ziua !



Quote:
Nu-i adevarat, la cutiile manuale nu se schimba uleiul...doar se completeaza daca sunt pierderi.


Cand nu legi corect/deloc lucrurile unul de altul cand e vorba de masini/motoare, nu e bine sa fii asa de definitiv si irevocabil...



Orice angrenaj mecanic de acest gen (cutie de viteze manuala/automata, reductor, diferential, servodirectie hidraulica sau mecano-hidraulica) implica o anumita perioada de utilizare (in ore de functionare si/sau kilometri daca e vorba de un autovehicul) dupa care uleiul se schimba cu altul, calitate/cantitate conform indicatiilor producatorului. Deasemenea, se schimba lichidele de frana si de ambreiaj, pentru ca sunt hidrofile.





Considera ca tocmai ti-ai imbogatit bagajul de cunostinte fara nici o investitie...






Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2017, 18:10 PM   #6
georgealinel
Senior Member
 
georgealinel's Avatar
 
Join Date: Sep 2014
Location: Vaslui
Motorizare : 1699 Benzina
Age: 38
Posts: 252
:
[Senior Member]
Default

Multumesc Dragos. La cutia manuala A class producatorul nu indica nimic. Deci, daca tine 100 de ani cutia, tot atat tine si uleiul.
__________________
No malfunction
georgealinel is offline   Reply With Quote
Old 09-21-2017, 00:00 AM   #7
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,277
:
[Senior Member]
Default

Buna seara !




Un ulei nu "tine" mai mult sau mai putin de o anumita perioada de timp, ci isi pierde proprietatile initiale. Si, corespunzator, nu-si mai face treaba cum trebuie, scurtand durata de viata a cutiei.



Un ulei de cutie se schimba cam odata la 100000km, la fel ca si cel de diferential. Personal, as face-o mai des, pentru ca dupa cativa ani de la faza de "masina noua", in cutie vei avea un mix de ulei uzat/apa/span feros/span neferos. Si cum doi litri de ulei de transmisie nu costa cine stie cat (iar manopera, in caz ca o faci singur, te va mai invata cum arata masina ta pe dedesubt), de stricat sigur nu strica. Diferentele se vor observa in special la rece/in anotimp rece. Si o sa fie mari...



Eu am simtit diferente la fermitatea directiei inainte si dupa schimbarea ambilor pivoti... Mai jos se vede cum arata un buson de golire ulei cutie de la o manuala de W211 la 180000km. Si pe magnet sunt doar chestii feroase, cele neferoase se afla in suspensie in uleiul ala de nu vrei tu sa-l schimbi...



Busoane cutie manuala cu si fara span.JPG



Cat despre producatorii care nu indica acest schimb, aia vor sa vanda cutiii in continuare. Nici ambreiajul nu ti-l recomanda a-l schimba preventiv, dar am eu senzatia ca la un moment dat tot va trebui s-o faci. La fel si cu becurile arse...






Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2017, 08:21 AM   #8
drotaru
Junior Member
 
Join Date: Sep 2017
Location: Craiova
Motorizare : A 140
Age: 40
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by gruiarew View Post
La doi îți zic eu: Trebuie aerisit. Am făcut și eu prostia de am umblat la el și mi s-a lipit pedala de podea. Acum să nu fie alte bube, dar nu pierzi nimic să-i faci o aerisire.

http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.58.htm

Eu l-am aerisit singur. Bagi un furtun și-l pui în borcan.

Chestia cu intratul greu în viteză poate fi și piesa respectivă, dar aș zice să-i schimbi / verifici și uleiul din cutie.

Cu consumul nu știu... alimentezi în oraș din același loc? Și mie mi-a ieșit consum de 15 mixt. Am schimbat pompa și ce să vezi? Am 6-8 acum Pompa de la care alimentez nu alte pompe.
Hmm! La asta nu m-am gandit! Da, alimentez de la aceeasi pompa Rompetrol in drum spre serviciu. O sa incerc sa alimentez de la un MOL care este fix langa casa. Multumesc.
drotaru is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2017, 21:50 PM   #9
ROV
Junior Member
 
Join Date: Aug 2017
Location: Dolj
Motorizare : 2.0
Posts: 10
:
[Junior Member]
Default

Uleiul la cutiile manuale e for life...adica 5-10 ani cat ar avea speranta de viata o troaca sau la nr de km din garantie. Uleiul ala de cutie, cu toate ca nu este este supus contaminarii cu carburanti, se degradeaza, este totusi un ulei mineral sau sintetic ce are in plus aditivi de extrema presiune antifoam si antishear. In timp devine acid, isi piere din viscozitate si nu mai asigura ungerea corespunzatoare, mai mult, tine in suspensie particule fine de metal ce se formeaza datorita uzurii pionioanelor si sincroanelor.
E totusi o mentenanta ieftina tinand cont ca se schimba la un 100000-200000 tkm sau 5-10 ani in functie de bugetul fiecaruia.
E posibil sa te tina cutia mult si bine fara sa schimbi uleiul insa la fel de bine te poti trezi ca incepe sa agate sincroanele sau sa huruie rulmentii ori dantura pinioanelor.

Merita sa iti asumi riscul pentru max 100 lei odata sau de doua ori pe durata de posesie a masinii?
ROV is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 02:54 AM   #10
georgealinel
Senior Member
 
georgealinel's Avatar
 
Join Date: Sep 2014
Location: Vaslui
Motorizare : 1699 Benzina
Age: 38
Posts: 252
:
[Senior Member]
Default

Daca vrei sa-ti strici cutia, schimba uleiul. Dar nu-i nimic, daca dai comanda de o cutie manuala noua, ti-o aduce cu tot cu ulei.
Apropo de consum, suntem furati la pompa. Daca vede ca ai Mercedes-Benz, primesti mai mult aer decat combustibil. Poate am folosit un cuvant prea dur: furat. La noi se cheama marketing.
__________________
No malfunction
georgealinel is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 12:13 PM   #11
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,277
:
[Senior Member]
Default Schimbul de ulei NU strica o cutie manuala...

@georgealinel:




Ma intreb cat de auto-necoplanar tre' sa fii ca sa afirmi ca o cutie se strica daca ii schimbi uleiul. Ai vreo pregatire in domeniul auto, vreo specializare de care eu n-am auzit si care, pe baza cercetatorilor extinse intreprinse, a tras aceasta concluzie ? Pe ce baza faci tu aceasta afirmatie, poti aduce dovezi in sprijinul teoriei tale ? Ti s-a stricat vreo cutie cand i-ai schimbat uleiul ? Nu mai scrie prostii aici, poate incepe cineva sa te creada...



Legat de cutii noi, eu transport asa ceva din cand in cand, si, in functie de situatie, ele pot fi deja cu ulei la nivel sau nu. Acest lucru este specificat pe un cartonas plasticat atasat respectivei cutii, astfel incat, inainte de/la montaj sa se execute sau nu umplerea. Daca vine cu ulei, este specificat si tipul de ulei folosit.



Legat de "furtul" de la pompa, ma indoiesc ca vreo pompa are o setare automata "anti-Mercedes". De ce nu si "anti-BMW" sau "anti-Lexus" ? Ca in Romania se fura tot si orice, asta stim cu totii...







Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 13:21 PM   #12
georgealinel
Senior Member
 
georgealinel's Avatar
 
Join Date: Sep 2014
Location: Vaslui
Motorizare : 1699 Benzina
Age: 38
Posts: 252
:
[Senior Member]
Default

Nici dumneavoastra nu aveti vreo dovada ca ar trebui schimbat uleiul.
La contorul de energie electrica sunt setari automate. La pompa de combustibil sunt setari manuale...intr-adevar nu am dovezi, asadar nu pot folosi cuvantul ”furat” dar ”marketing” merge.
Romania, trezeste-te!
__________________
No malfunction
georgealinel is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 17:31 PM   #13
gruiarew
Senior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Sibiu
Motorizare : W168 A160 '99 Benzină
Age: 32
Posts: 616
:
[Senior Member]
Default

La pompă am pățit-o eu. Cum nu știu să pun "de cinjdelei" bag până face pâc și se oprește singură. No, făcuse pâc dar contorul tot mergea. A tot mers până am pus-o în furcă. Și când mergea, mergea în hopuri. Singura dată când am scos consum de 15%.

Cum demonstrezi? Cui reclami? Am plătit și piciorul meu n-o mai călcat pe acolo.

@Dragoș las-o mai moale te rog cu georgealinel. Omul probabil lucrează la fast-food și i-o fi zis patronul că nu se schimbă uleiul din tigaie. Și acum unde vede ulei -> pac! nu se schimbă.

@georgealinel no offense dar când îți spun mai mulți, ar fi cazul să mai lași și tu de bâta aia. Sau dacă tot ții de ea, ține-o în liniște. Cine te vede cu A-Klass-ul crede-mă că nu te privește cu invidie și-și face planuri cum sa te facă de bani. Cel puțin nu pe mine cu al meu W168 din mileniul trecut.
gruiarew is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 22:56 PM   #14
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 36
Posts: 2,688
:
[V.I.P]
Default

Eu sunt de parere ca, colegul ar trebui sa schimbe si termostatul, nu doar senzorul. Sau macar sa urmareasca daca mai e in toate "facultatile" sale. Si un termostat defect poate sa influenteze mult consumul...
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2017, 10:07 AM   #15
cezarkage
Senior Member
 
cezarkage's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Suceava
Motorizare : 1.4 W168 Benzina
Age: 28
Posts: 370
:
[Senior Member]
Default

@drotaru: Cum zice si colegu' LauLaur, consumul crescut poate fi din cauza termostatului ramas blocat pe deschis, astfel motorul nu ajunge niciodata la temperatura de lucru, mai ales la drum intins. Posibil in oras sa mai creasca cat de cat temperatura... Eu am umblat cu termostatul defect 2 ani si aveam consumul asemanator cu al dumneavoastra. Inca un lucru, periodic sa verificati presiunea rotilor. Valorile nominale pentru presiune le gasiti pe usita de la rezervor.
Legat de benzina, am sesizat ca de la anumiti furnizori mi-o "papa" mai repede, de la altii ba. Neaparat sa incercati de la alt furnizor. Recomand sa se faca consumul la plinul de rezervor si nu la aprinderea becului deoarece plutitorul este influentat mult de inclinatia masinii.

OffTopic:
Quote:
Originally Posted by georgealinel View Post
Daca vrei sa-ti strici cutia, schimba uleiul
Fara suparare, acu un an am schimbat uleiul la cutia mea manuala si nu a picat. Am considerat ca 17+ ani de utilizare a unui ulei este mai mult decat suficient. De asemenea, am vazut la emisiunea Wheller Dealers de pe Discovery, cum la cutia automata a unui Porche a fost suficienta doar schimbarea uleiului pentru a rezolva problema functionarii defectuoase (scriu si eu ce au prezentat aia).
__________________
W168 or nothing!
cezarkage is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2017, 20:17 PM   #16
drotaru
Junior Member
 
Join Date: Sep 2017
Location: Craiova
Motorizare : A 140
Age: 40
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cezarkage View Post
@drotaru: Cum zice si colegu' LauLaur, consumul crescut poate fi din cauza termostatului ramas blocat pe deschis, astfel motorul nu ajunge niciodata la temperatura de lucru, mai ales la drum intins. Posibil in oras sa mai creasca cat de cat temperatura... Eu am umblat cu termostatul defect 2 ani si aveam consumul asemanator cu al dumneavoastra. Inca un lucru, periodic sa verificati presiunea rotilor. Valorile nominale pentru presiune le gasiti pe usita de la rezervor.
Legat de benzina, am sesizat ca de la anumiti furnizori mi-o "papa" mai repede, de la altii ba. Neaparat sa incercati de la alt furnizor. Recomand sa se faca consumul la plinul de rezervor si nu la aprinderea becului deoarece plutitorul este influentat mult de inclinatia masinii.

OffTopic:
Fara suparare, acu un an am schimbat uleiul la cutia mea manuala si nu a picat. Am considerat ca 17+ ani de utilizare a unui ulei este mai mult decat suficient. De asemenea, am vazut la emisiunea Wheller Dealers de pe Discovery, cum la cutia automata a unui Porche a fost suficienta doar schimbarea uleiului pentru a rezolva problema functionarii defectuoase (scriu si eu ce au prezentat aia).
Multumesc pentru sugestii.
Termostatul este primul care a fost verificat. Pe tester aparea ceva in neregula cu senzorul, asa ca l-am schimbat. Daca ar fi fost defect nu ar fi aparut pe tester? Intreb, pt ca nu ma pricep si repet m-am saturat sa schimb aiurea. Si daca nu apare pe tester cum imi dau seama ca este defect?
Am sa schimb si uleiul din cutie, ce sa fac, am de ales?
Apropo sonda lambda si debitmetrul de aer functioneaza perfect si la rece, deci am mai eliminat din cauze!
Ultimul mecanic mi-a zis ca la revizie sa schimb si filtrul de benzina. Daca este infundat influenteaza consumul. Eu oricum am schimbat toate filtrele la revizii. La sfarsitul lui octombrie cand fac revizia le schimb din nou. Cine stie, poate are dreptate! Atunci schimb si uleiul ca astia de la service, (dupa ce l-a improscat pe la joja) mi-au pus Castrol 10W40, prea gros parerea mea. Eu aveam 5W30.
Pe cuvant ca mai ca-mi vine sa merg la reprezentanta pentru o diagnoza dar la astia costa 180 lei si tare mi-e ca nu depisteaza nici ei nimic si platesc degeaba.
O sera buna va doresc.
drotaru is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2017, 03:33 AM   #17
georgealinel
Senior Member
 
georgealinel's Avatar
 
Join Date: Sep 2014
Location: Vaslui
Motorizare : 1699 Benzina
Age: 38
Posts: 252
:
[Senior Member]
Default

De problema asta cu neintratul in viteza la frig ne-am plans mai multi pe aici. Eu am facut greseala sa schimb uleiul din cutie, lichidul de frana si pompa de ambreiaj...totul in zadar. La reprezentanta, in cazul in care problema este minora, se face din tantar armasar...adica, trebuie kit ambreiaj.
De la o vreme, eu am inceput sa vad altfel aceasta problema. Nu mai stiu pe ce site englezesc am citit ca unii si-au pus acumulator de capacitate mai mare...cred ca spuneau ei ”heavy duty”...si, ca prin minune, se rezolva aceasta problema. Dar nu aveau nici o explicatie stiintifica. Astfel, eu am ajuns sa cred ca frigul afecteaza acumulatorul...nu cutia de viteze, nu kit-ul de ambreiaj. Se pare ca alternatorul are un regulator de tensiune. Daca acesta nu isi face treaba cum trebuie, atunci cand accelerezi, tensiunea de incarcare poate depasi 14.6 volti...ceea ce nu ii place lui ECU. Stiu ca o sa sara multi pe mine si o sa-mi spuna ce treaba are cutia de viteze mecanica cu ECU. Cu toate acestea eu raman la parerea mea ca aceasta este o problema electrica. In concluzie, ar fi bine de verificat curentul de incarcare...dar nu cu motorul la relanti ci turat un pic. Regulatorul de tensiune trebuie sa tina cont de turatia motorului, de temperatura acumulatorului(cica bateria se incarca mai repede cand e calda), de cati consumatori sunt porniti, etc. Daca tensiunea de incarcare este mai mare decat necesar, cica fierbe electrolitul din baterie. Ma rog, nu-s eu tocmai marele priceput in electronica...era fain daca un electronist ne-ar ilumina un pic si pe noi dar nu e interes. Nu ar fi exclus ca si consumul de combustibil sa fie afectat tot din aceasta cauza. Stiu ca exista si un releu(sau poate mai multe) care se numeste ”overload relay” dar inca nu am ajuns cu studiul pana acolo. Mai trebuie sa fac cercetari.
__________________
No malfunction
georgealinel is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
ambreiaj, consum, mare, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 09:25 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF