Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme aburire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, intradevar, ar trebui o cantitate mai mare. Ideea e ca si orezul "suge" umezeala. Un sac in portbagaj ar trebui sa rezolve problema
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #17
      Gluma-i glumă, însă topicul ăsta rămane aici. Iar orezul și buda pisicii nu vor rezolva problema viitorilor colegi atacați de umezeală.
      Mai "tehnic" vă rog!

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #18
        Scuze Zeus, trebuie s-o zic pe asta: Era un banc că dacă-ţi scapi telefonul în apă să-l pui în orez. Dacă nu trage orezul apa, sigur va atrage câţiva chinezi ce o să ţi-l repare. Probabil nu ţine la chestiile nemţeşti Scuze de offtopic.

        Nu ştiu cum e la cele fără A/C cele cu (inclusiv a subsemnatului) au un buton special pentru uscarea aerului. E recircularea, EC-ul şi "butonul magic". Am mers şi eu fără şi pot spune că se aburesc geamurile instant oricum ai poziţiona suflătoarele.

        Nenea ăstă recomandă silicatul de care se vorbea mai jos https://www.youtube.com/watch?v=4t4mzMS-ZZ8 Îmi place partea cu "verificaţi să nu aibe găuri ciorapii". Aş zice că e bun ceva ce absoarbe umezeala, dar nu cred că un ciorap o să facă o diferenţă prea mare, mai ales dacă e pus sub scaun.

        Un test cu 5 produse: https://www.youtube.com/watch?v=8Vj9avZxuwI Pare-se că spuma de ras face minuni. N-am încercat. De rain-x am auzit doar pentru ca să nu se prindă apa de parbriz (water repellent). Rămâne doar la atitudinea dv. dacă vreţi să-i tăiaţi barba
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #19
          Domnilor, lasati-o in plata Domnului de vrajeala. Rezolvati-va scurgerile....de antigel.

          Comment


          • #20
            Cu tot respectul... urcaţi vă rog dimineaţa în maşină şi staţi 5 minute. Nu porniţi motorul, doar staţi 5 minute cu uşile închise şi geamurile la fel. Pe vremea asta o să se aburească 100%.

            Nu contest, pot să fie şi scăpări ale instalaţiei, dar chiar la toţi? Oricât de mic ar fi porul s-ar simţi în bidon. Sau la cald nu mai curge? Să nu uităm că instalaţia e sub presiune. La restul de maşini nu se aburesc geamurile? Toate dar TOATE au scăpări de antigel? Şi toate în cabină? Ok, ne apucăm de desfăcut să căutăm pori şi scurgeri. Aveţi un sfat de unde să începem?

            Zic şi eu, nu dau cu parul.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #21
              Cititi topicul de la capat, nu in diagonala... Sfatul era pentru cei care se pregatesc sa umble cu pumnul de orez in masina, data fiind situatia in care geamurile raman aburite si dupa ce s-a mers putin cu masina. Va asigur ca porul nu este la roata.
              Pofta de polemica nu am, stimate coleg de forum, asa ca am sa ma opresc aici.

              Comment


              • #22
                Stay chill my friends!
                Geamurile se aburesc din cauza umiditatii din aer, asta-i clar.
                Mai bine este sa previi decat sa tratezi. Nu lasati presuri ude in interior, zapada, etc. Iar cand prindeti cate o zi insorita, lasati un geam-doua, usor crapate sa se ventileze.
                Deasemenea, verificati scurgerile de la parbriz, sa nu fie infundate si sa balteasca apa pe langa filtrul de habitaclu.
                In mers eu folosesc doar aer cald la parbriz si treapta intai de ventilare.
                As ruga initiatorul topicului sa trimita un raspuns, daca-l mai intereseaza.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Chill dară, că doar e un forum şi fiecare-i liber să-şi dea cu părerea. Unele sunt demne de urmat altele mai puţin.

                  Cel puţin la mine, afară, e destul de cald (15 grade). Pe lângă verificarea scurgerilor ar merge schimbat şi filtrul. Nu de alta dar la vară o să pută.

                  LauLaur geamurile se aburesc şi fără preşuri ude. Pur şi simplu aerul expirat la 36.5 grade face condens pe orice e mai rece din jur. Logic cu cât e mai multă umiditate cu atât mai mult condens se face.

                  O tehnică simplă de evitat aburirea dimineaţa e trezirea cu 5 minute mai repede. Pentru câteva grame de gaz ars pe loc scapi şi de abureală şi de îngheţ la părţile dorsale. După ce termin de raşchetat / şters geamurile deja intru la căldură.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #24
                    Varianta cea mai nasoala e sa se aburească /gaseze de la antigel.
                    Varianta comica e ca se abureste tau de tot de l tigarea electronica :-P
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #25
                      LauLaur geamurile se aburesc şi fără preşuri ude. Pur şi simplu aerul expirat la 36.5 grade face condens pe orice e mai rece din jur.
                      Bineinteles ca si aerul expirat produce condens. Treaba cu presurile am observat-o de cate ori mergeam la spalatorie, acum le usuc.
                      Oricum, cred ca initiatorul topicului se referea la o problema mai grava, nu condensul din aerul expirat.
                      Am adus in discutile orificiile de scurgere de la parbriz... Colmatate, acestea tin apa in cavitatea unde se afla filtrul de aer(si aerul care e adus in interior e deja umed), plus ca, la ploi torentiale apa patrunde prin filtru in habitaclu. Un lucru aparent fara importanta, dar da batai de cap.
                      De pierderi din calorifer nu cred sa fie vorba, dar ne dam doar cu presupusul asteptand feedback de la initiator.
                      Eu, dimineata, tin masina pornita cat ard un tutun, dar cu usa deschisa . Apoi la drum, cu incalzirea pe 22 grade, fara ventilatie, aer dirijat la parbriz, in fata si la picioare.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Asa ca o paranteza.de la tigara electronica poate sa fie aerul la maxim pe caldura, daca se sufla spre parbriz un nor dens insipirat din tigara, se va aburii rau de tot.
                        Asa ca sa ma laud ca din august nu am mai pus tigara old style pe buze.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Cred că are suficiente date iniţiatorul topicului să-şi facă o idee. Sper că n-a aruncat doar pastila şi ne-a lăsat în pace.

                          @LauLaur, probabil se referea la o problemă mai gravă eu ziceam că şi de la banala respiraţie se întâmplă asta. Mai mult răspundeam colegului DETHAVE
                          Acum m-ai făcut foarte curios, de ce uşa deschisă şi nu "butonaşul magic"? N-ai climă pe gărgăriţă? Şi cum fără ventilaţie? Eu dacă nu-i pun cel puţin treapta 1 nu porneşte nici clima nici căldură nu bagă deloc.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            Pe loc, usa deschisa sa nu intre fumul , iar in mers, incalzire fara ventilatie. Fluxul normal de aer imi aduce suficienta caldura cat sa nu se abureasca geamurile. In plus, ofer si motorului timp sa se incalzeasca corespunzator in scurta calatorie. Acum pe "toamna" e perfect, cand o veni iarna si gerul...
                            Are clima dar nu folosesc compresorul(EC).
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Are clima dar nu folosesc compresorul(EC).
                              În dreapta butonului de EC e cel de uscare al aerului. Dacă nu l-ai folosit până acum te rog apasă pe el. Poţi sufla liniştit în parbriz nu se mai abureşte
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #30
                                Daca reusesti sa ma convingi ca nu porneste compresorul il apas...
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF